Ik heb potverdikke 9 maanden lang gebroed op zijn cadeau, hij mag in z’n handjes knijpen
grapje, tuurlijk krijgt hij wel een cadeau
Ik heb potverdikke 9 maanden lang gebroed op zijn cadeau, hij mag in z’n handjes knijpen
grapje, tuurlijk krijgt hij wel een cadeau
Er is dus vandaag een vroegere scharrel van mij (7 jaar geleden) wakker geworden met de gedachte: laat ik haar eens appen? Ik ben zo benieuwd wat er dan door je hoofd gaat.
Ik wil heel graag niet naar buiten. Maar heb gezegd dat ik ging dus moet ook gaan. Plus heb beweging nodig. Maar het liefst blijf ik gewoon binnen. T is niet echt een angst ofzo maar thuis is toch veilig ofzo. Hoop dat ik nog iets te eten heb zodat ik niet op drukke tijd naar winkel moet.
Omg ja dat hebben we
Pff ik had gisteravond een glas wijn teveel gedronken en een net iets te korte nacht gehad, en nu zijn mijn oren ineens aan het suizen en piepen? Ik mag hopen dat dit zo weg trekt
Wow 7 jaar??? Nu ben ik ook wel heel benieuwd
Mijn moeder had een relatie met iemand die haar uiteindelijk casperde/ghoste en die heeft 7 maanden daarna met valentijn ineens een appje gekregen met: “hee hoe gaat het???”
Dan klopt er echt iets niet in je hoofd
Haha ik kreeg laatst een nachtelijk appje van iemand waar ik 4 jaar geleden 1 date mee heb gehad. Ik zei dat ik maar uitging van iets te veel drank in combi met lockdown verveling, en dat beaamde hij
Ik zeg altijd tegen mijn nichtje dat zij mijn mooiste cadeau is, dus ik snap je wel.
Kan je het niet combineren misschien?
oeee je hebt weer wat moois gemaakt!?
@Whoopdidoo ik heb precies hetzelfde, en juist het doorbreken daarvan om wel te gaan is fijn. Ik kies ook een rondje om te wandelen waar niet veel mensen zullen zijn, maar je wel zichtbaar bent als er wat gebeurt ofzo.
Gisteren en vanochtend nieuwe skincare routine al gedaan en het voelt zo lekker. al ruik ik wel iedere keer de dagcreme waar zonnebrand in zit. Dat is dan weer wat minder. maar goed, wen ik wel aan.
Ja een vest en topje!
Ik ooook! Ondanks dat de superspreader (m’n neefje) me nu weer een kdv keelontsteking heeft gegeven. Ik vergeef het hem
Oh wauw, met valentijn ook.
Haha ik heb maar even to the point gevraagd hoezo hij nu ineens appte. Hij ‘was nieuwsgierig hoe het met mij ging en vond het na acht jaar wel eens tijd om dat te vragen’. Ik vind het vooral een pijnlijke confrontatie met mijn totale gebrek aan smaak toentertijd.
Ik had vanochtend een acne-behandeling bij de huidtherapeut en omg ik vond het zo chill hoe zij m’n hele huid uitkneep. Zo fijn dat ik dit jaar aanvullend verzekerd ben. Ook zin om te starten met microdermabrasie en coagulatie
Zou je het graag willen? Is het te betalen en qua tijd te doen om de studie een jaar uit te stellen?
Ben heel benieuwd wat voor baan dit is! Als het aansluit op je studie en droomcarriere (:p) kun je overwegen om die een jaar uit te stellen
Ja ik weet ook niet wat t is precies. Gewoon heel erg ik wil niet naar buiten. Ga idd naar een rustig iets. Waar ik best wel vermoord zou kunnen worden maar tis geen gevaarlijke plek dus dat zal niet. Dus dat is t niet.
Heb gelukkig eten voor vanavond. Dus hoef ook niet naar de winkel.
Mn schoenen zijn aan. Drie uur na ontwaken ga ik eindelijk weg.
Lekker dubbel allemaal dus. lastig, maar vooropgesteld heb je een vet tof aanbod voor een baan dus gekregen! Dat is super, gefeliciteerd! Gewoon even rustig over nadenken en dan komen de oplossingen vanzelf
Ik ben eindelijk begonnen met afstuderen, maar ik doe tegelijk nog een deel van m’n minor. En nu hebben we van die introductie workshops voor afstuderen en iedereen heeft schijnbaar al allemaal dingen gedaan, maar ik zit er nog niet helemaal in geloof ik. Ik wist niet eens dat het de bedoeling was dat je al wat gedaan had😩