Wat je even kwijt wil #51

Ik vond t gewoon niet leuk en ik was zo’n rotkind wat iets niet ging doen als het me niet aanstond. In het examenjaar gingen we allemaal “leuke” dingen doen…kregen we circusles en moesten we op kleine fietsjes fietsen. Ja dag. Het enige dat ik leuk heb gevonden was ringen en mountainbiken.

1 like

Ohja sterkte! Hier heeft mijn opleiding ook een handje van. Drie maanden geleden moest ik 55 STARR-reflecties inleveren. En nu weer een stuk of 30 :cry:. Ik snap het nut van reflecteren wel, maar dit is echt overdreven.

Weet je ook als eerste of je geslaagd bent :wink:

3 likes

Haha zo chill, ik was vergeten m’n werkmail wachtwoord te updaten op m’n telefoon. Nu net gedaan, 20 mail over positieve leerling en quarantaine. Vond het al gek dat ik niks hoorde.

2 likes

Meh ik wil een lulllig klein potje verf van 3 euro maar die hebben ze alleen in de bouwmarkt en mag van mezelf niet gaan.

Je moet het zelf weten, maar ik vind de bouwmarkten nu echt niet druk. Als je weet wat je wilt hebben ben je zo ook weer weg.

3 likes

Ik heb het gevoel dat ik heel mn gym carriere moest rennen.

1 like

Ik ging net videobellen met mijn opa&oma en krijg nu een appje van m’n oma dat ze het zo leuk vond dat ik belde en dat ze trots op me zijn. Zo lief :sob::heart:

28 likes

Mijn vriend is zojuist wéér over samenwonen begonnen terwijl ik recent nog heb gezegd dat ik daar nog lang niet klaar voor ben. Nu zijn we beide geïrriteerd. Dit wordt nog een leuke avond👏🏻

1 like

Morgen heb ik een winkelafspraak bij ikea en er staan 43! Dingen op mijn lijstje (sommigen ook wel vaker dan 1 keer). Wordt nu al zenuwachtig

7 likes

Morgen voor de tweede keer afrijden en ik heb zo geen zin. Eén van de weinige situaties waarbij ik nog echt last heb van mijn angsten. :sob: Get a grip, Juuldie.

18 likes

Ik word er echt agressief van ook ja

Snel wegzappen maar

2 likes

Heb echt de hele avond al jeuk in m’n neus aan een kant. Al tien keer zitten niezen en t gaat niet wweeeheeeeg.

Veel succes! :four_leaf_clover::kissing_heart:

1 like

Dankjewel! :hugs:

Ik ga de meest relaxte verhuizing tegemoet terwijl ik het pas 2 weken van tevoren weet!! Echt succesful adulting dit:

  • 15 instanties al ingelicht over m’n verhuizing
  • Incl internet dat de dag voor de verhuizing in gaat
  • Morgen dozen halen, etiketten heb ik vandaag gejat van werk voor optimale organisatie
  • Gratis verhuisbus, evt lift en voldoende mankracht ter beschikking het hele weekend

En ik ga ook nog eens boven de Febo en 2 deuren van m’n favo sushi tent wonen :pray:

81 likes

Kwam hier niet zeggen hoe erg ik me op zit te fokken.

Vind die moederhart doos nog 't kutst

God Christus wat een mens

6 likes

Vaccinatie is in een half jaar gemaakt :woman_facepalming:

Ik zit hier alleen maar te zuchten en te pfffff en m’n vriend vindt me irritant.
Toen moederhart in beeld kwam, ik ook “oh nee niet deze mensen”

Juniper Ceres
@HenzOpperbacher
Ik ga binnenkort naar het restaurant van Nadia, ga uitgebreid eten en achteraf zeg ik ik heb geen zin om te betalen, dat zijn door jou bedachte regels en het gaat je alleen maar om geld verdienen

#Filemonendecomplotten

5 likes

Omg zaaalig boven de FEBO

2 likes

Die Nadia heeft d’r mogelijkheid tot reageren op insta vast uit gezet :sweat_smile: