Wat je even kwijt wil #51

‘Leerlingen als Max hebben me doen inzien dat lichamelijke oefening anders beoordeeld moet worden’

Edit: voor als je niet wilt lezen, hij heeft de bosloop ipv beoordeling op de snelste tijd aangepast naar beoordeling op de meest constante tijd, inclusief training vooraf.

10 likes

Ja, en op 100 meter de McDonalds :weary::drooling_face::drooling_face:

3 likes

Ik heb zo lang een hekel aan sporten gehad door gym. Moet echt anders gegeven worden.

5 likes

Nou hij heeft vanavond nog eens m’n profiel bekeken en een halfuurtje geleden kreeg ik een bericht dat hij al verschillende meldingen heeft gekregen over berichten maar dat hij niks ziet, dus dat zijn LinkedIn doorslaat. Geloof ik dus helemaal niks van. Ik denk dat ik misschien iets zal sturen in de trant van dat hij moet stoppen van aandacht te zoeken bij mij.

Ik denk zo vaak, wat zou het fijn zijn om alleen maar onbewerkte voeding tot me te nemen. Lekker gezond eten, geen toegevoegde suikers, geen vis/vlees. Gewoon goed eten, hoe blij zullen mijn organen daar wel niet van worden.

Maar dan… chocola, ijs, chips, koekjes, junkfood.
Pff. Ik eet dat letterlijk elke dag, meestal meerdere porties. Onbewerkte voeding? Heb ik amper in huis joh.

7 likes

Ja inderdaad! Maar wil hem wel daarbij de boodschap geven dat dit niet ok is.

Dan stuur je hem toch gewoon: ik ga je nu blokken want vind je berichten niet oké en ze maken dat ik me onprettig voel.

En blok erop :woman_shrugging:t3:

15 likes

Ik heb mezelf 10 mei als deadline gegeven hoe ik volgend studiejaar moet/wil/ga inplannen maar de dagen kruipen zo snel voorbij en ik heb nog steeds geen zicht op een stage ofzo

4 likes

Ohhhhh ik kan hier zo fucking kwaad om worden. Ik moest net naar de wc en nu kan ik niet meer slapen door die klote tering vogels. En hoef pas over 5 kwartier op

4 likes

Jouw lievige forumhandtekening past zo niet bij je temperament. :rofl::grinning_face_with_smiling_eyes:

Edit: hier op het forum dan ;).

1 like

Ik glimlach elke keer als ik scheld :slightly_smiling_face:

2 likes

Dit ben ik, maar dan als ik vergeet de gordijnen in de woonkamer vergeet dicht te doen waardoor mijn vogels bij de eerste lichtinval aan staan :sweat_smile:

1 like

Ik vind een kind hebben vaak heel erg leuk, maar dat ik bijvoorbeeld geen cadeautje meer hoef te kopen voor m’n zwager ‘omdat ik hem al zo’n leuk nichtje heb gegeven’ vind ik ook een voordeel

5 likes

Ughhh ik had dit ook, hoezo moeten die om half 5 beginnen. Heb een uur wakker gelegen en later werd ik wakker van lawaai op straat. Nu ben ik moe.

1 like

“mevrouw u bent een schimmel”
So far de dinsdag. Bedankt random middelbare school persoon.

MIJN VRIEND IS DE HELE DAG NAAR KANTOOR :partying_face: :partying_face:
Ga zo taart halen om deze dag vrijheid (ok, wel met kind samen) te vieren.

55 likes

Alle seizoenen staan ook op Videoland! Als je dat hebt. Was zo blij toen ik dat ontdekte.

1 like

Ik heb de white noise playlist aangezet op mn telefoon, werkte best wel! Niet echt diepe slaap nog maar ik hoorde die vogels tenminste niet meer. Ik vind vogels echt heel leuk maar niet om fucking half 5 doe rustig

1 like

PFFF ja en dit gaat grotendeels ook nog eens over het bedrijf waar ik werk maar met 40% van de dingen die ze vragen heb ik niets te maken en zit echt van…Ik kan nu onzin invullen maar kan dit niet onderbouwen als iemand er naar vraagt. Ben ook echt klassiek te laat begonnen met alles dus er naar vragen durf ik ook niet meer goed.

1 like

Geen zin om vandaag te haken of, nou ja, af te werken. Uuugh haat dat.

1 like