Wat je even kwijt wil #51

Pff in de week voordat ik ongesteld moet worden ben ik echt niks waard. Ik voel me dan zo down, verdrietig om alles, ik voel me heel snel overprikkeld en alles lijkt me teveel. Vind het dan ook echt moeilijk om goed voor mijzelf te zorgen en mijzelf op te vrolijken omdat ik lekker willen zwelgen in zelfmedelijden :sweat_smile: stomme hormonen

2 likes

Ik heb potverdikke 9 maanden lang gebroed op zijn cadeau, hij mag in z’n handjes knijpen

grapje, tuurlijk krijgt hij wel een cadeau

Er is dus vandaag een vroegere scharrel van mij (7 jaar geleden) wakker geworden met de gedachte: laat ik haar eens appen? Ik ben zo benieuwd wat er dan door je hoofd gaat.

15 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Studietopic

Ik wil heel graag niet naar buiten. Maar heb gezegd dat ik ging dus moet ook gaan. Plus heb beweging nodig. Maar het liefst blijf ik gewoon binnen. T is niet echt een angst ofzo maar thuis is toch veilig ofzo. Hoop dat ik nog iets te eten heb zodat ik niet op drukke tijd naar winkel moet.

Omg ja dat hebben we :partying_face::star_struck:

1 like

Pff ik had gisteravond een glas wijn teveel gedronken en een net iets te korte nacht gehad, en nu zijn mijn oren ineens aan het suizen en piepen? Ik mag hopen dat dit zo weg trekt :face_with_raised_eyebrow:

Wow 7 jaar??? Nu ben ik ook wel heel benieuwd

Mijn moeder had een relatie met iemand die haar uiteindelijk casperde/ghoste en die heeft 7 maanden daarna met valentijn ineens een appje gekregen met: “hee hoe gaat het???”

Dan klopt er echt iets niet in je hoofd :flushed:

4 likes

Haha ik kreeg laatst een nachtelijk appje van iemand waar ik 4 jaar geleden 1 date mee heb gehad. Ik zei dat ik maar uitging van iets te veel drank in combi met lockdown verveling, en dat beaamde hij :sweat_smile:

3 likes

Ik zeg altijd tegen mijn nichtje dat zij mijn mooiste cadeau is, dus ik snap je wel.

1 like

Kan je het niet combineren misschien?

1 like

oeee je hebt weer wat moois gemaakt!? :heart_eyes:

@Whoopdidoo ik heb precies hetzelfde, en juist het doorbreken daarvan om wel te gaan is fijn. Ik kies ook een rondje om te wandelen waar niet veel mensen zullen zijn, maar je wel zichtbaar bent als er wat gebeurt ofzo.


Gisteren en vanochtend nieuwe skincare routine al gedaan en het voelt zo lekker. al ruik ik wel iedere keer de dagcreme waar zonnebrand in zit. Dat is dan weer wat minder. maar goed, wen ik wel aan.

Ik heb 2 winkelafspraken maar dat sluit allemaal net niet aan (niet de volledige tijd nodig) dus nu heb ik een ontbijtje gehaald bij de mac en die eet ik nu. Dan kan ik daarna met volle blaas door de ikea rennen :+1:t2:

4 likes

Ja een vest en topje!

2 likes

Ik ooook! Ondanks dat de superspreader (m’n neefje) me nu weer een kdv keelontsteking heeft gegeven. Ik vergeef het hem :slightly_smiling_face:

1 like

Oh wauw, met valentijn ook.

Haha ik heb maar even to the point gevraagd hoezo hij nu ineens appte. Hij ‘was nieuwsgierig hoe het met mij ging en vond het na acht jaar wel eens tijd om dat te vragen’. Ik vind het vooral een pijnlijke confrontatie met mijn totale gebrek aan smaak toentertijd.

22 likes

Ik had vanochtend een acne-behandeling bij de huidtherapeut en omg ik vond het zo chill hoe zij m’n hele huid uitkneep. Zo fijn dat ik dit jaar aanvullend verzekerd ben. Ook zin om te starten met microdermabrasie en coagulatie

5 likes

Zou je het graag willen? Is het te betalen en qua tijd te doen om de studie een jaar uit te stellen?

3 likes

Ben heel benieuwd wat voor baan dit is! Als het aansluit op je studie en droomcarriere (:p) kun je overwegen om die een jaar uit te stellen

3 likes

Ja ik weet ook niet wat t is precies. Gewoon heel erg ik wil niet naar buiten. Ga idd naar een rustig iets. Waar ik best wel vermoord zou kunnen worden maar tis geen gevaarlijke plek dus dat zal niet. Dus dat is t niet.

Heb gelukkig eten voor vanavond. Dus hoef ook niet naar de winkel.

Mn schoenen zijn aan. Drie uur na ontwaken ga ik eindelijk weg.

1 like