Dit herken ik dus echt zo erg. En meestal ga ik uiteindelijk dan niet. Het is dat ik voor mijn werk moet, anders kwam ik nooit buiten.
@Flora Kruidnoten Van Delft heeft ze het hele jaar geloof ik.
Dit herken ik dus echt zo erg. En meestal ga ik uiteindelijk dan niet. Het is dat ik voor mijn werk moet, anders kwam ik nooit buiten.
@Flora Kruidnoten Van Delft heeft ze het hele jaar geloof ik.
Ik werd vanochtend weer wakker met migraine. Afgelopen week begonnen met een lage dosis bètablokkers die er eigenlijk voor moeten zorgen dat ik dus geen hoofdpijn meer heb maar heb er nu juist meer last van dan voorheenâŚ
Ben gegaan en t viel mee. Maar erger me dan wel aan alles en iedereen. Hoezo moeten 4 grijze duiven nordic walken op t fietspad. Pleurt op man.
Kijk morgen moet ik werken en dan ga ik ervoor even langs de winkel dat vind ik niet erg. En ik weet dat t deze week mijn boodschappenweek is dus donderdag voor achten ga ik dan en dan vind ik t ook oke. Maar verder.
Zou heel makkelijk kluizenaar kunnen zijn.
Jup heel herkenbaar haha. Vorige week nog dramatisch huilend op de keukenvloer gezeten âen ik heb een puuuuist en mân haar is stooomm en ik ben klaar met coronaaa
â even lekker zwelgen en daarna weer door haha
Ja, ik ook, haha. Ben nu al âbangâ voor mijn vakantie en hoe weinig ik dan buiten kom. Ben ook heel blij dat ik niet thuis werk.
Zo fijn dat ik niet de enige ben.
Mijn enige motivatie om straks naar de training te gaan is omdat sporten in korte broek fijn is, maar verder heb ik echt totaal geen zin hierin.
Ik ga morgen naar het openluchtmuseum, echt zo veel zin in!
Ik heb echt een vreselijke kut dag. Had lekker gewinkeld bij babywinkels en toen ben ik blijkbaar weggereden met mijn louis vuitton pochette nog op het fucking dak!!! niks meer gevonden en ook nog niks gehoord van een eventuele vinder. Hij was ook nergens bij omliggende winkels afgegeven. Zo erg
oo maar absoluut niet,a ls ik mezelf nu niet push om naar buiten te gaan dan doe ik het ook niet meer⌠Vriend heft deze week vrij en die wilt nu na het eten ook gaan lopen. vind ik ook wel fijn, toch steuntje in de rug ook.
Heb het ook wel echt heel lang vol gehouden om 3x per dag te gaan minimaal een half uur maar die rek is er wel een beetje uit
Ging via rtlxl murder she wrote terug kijken, in de player stond meer dan een uur, ik blij met xl aflevering, is niet,⌠Ik kijk nu al 10 minuten naar hartenstraat
Omg geen avondklok meer (vanaf volgende week) en weer gewoon kunnen winkelen.
Altijd handig om beelden van jezelf te hebben waarin je uitlegt hoe je over iets denkt
Meid, ik ben ook zo blij dat je ânormaliterâ op de correcte manier uitspreekt
Heeft er iemand verstand van arbeidsrecht/ contractwijzigingen die ik mag pbâen?
Er zat net een sperwer te chillen op mân balkon, echt tof om te zien
Ik wil vieren dat ik het tentamen dat ik ĂŠcht moest halen ook daadwerkelijk gehaald heb, maar ik heb echt zo weinig zin om naar de supermarkt te gaan en daar dan met zoân benauwd mondkapje op rond te lopen. Denk dat ik nog even wacht tot vlak voor de winkel dicht is
Ja, zal ik zeker doen! Als ik de dozen binnen heb zal het ik allemaal laten zien.
Ik slik ook bètablokker voor migraine en ik moet speciaal een bepaald merk slikken, omdat ik bij andere merken ook hoofdpijn kreeg. Misschien kan je dit overleggen met je huisarts?
Dus. Er ligt opeens een bril op mijn eettafel. Niet van mij. Niet van mijn vriend. We hebben geen bezoek gehad waar hij van kan zijn. Wat is dit voor mysterie!?!?