Wat je even kwijt wil #51

Avontuurlijke kat? :stuck_out_tongue:

2 likes

Geen klusjesman ofz in huis geweest?

Oh dus het kan een bijwerking zijn? Ik slik ze pas sinds vrijdag dus wil het nog even aankijken. Moet na 4 weken sowieso terug maar als het deze week nog zo blijft ga ik eerder!

1 like

Hm nee ook geen huisdieren.
@GEEZ nee ook niet! Ik snap er echt helemaal niks van. Dat ding moet toch van iemand zijn :confused:

3 likes

Ah Apple kondigt nu z’n nieuwe producten aan. :nerd_face: Zo’n gelikte persconferentie

3 likes

Hahhaha ik heb morgen een bezichtiging en zou samen met mn vriend daarheen gaan. We hebben één auto en met het ov is het 3x zo lang + heb afspraken waardoor ik met het ov niet red. Moet hij morgen toch op locatie werken en is even langs huis wel echt een omslachtige weg ineens. Het is 20 minuutjes extra langs huis lamlul :joy::joy::joy:. Vermoed dat het wel goedkomt, maar die denkwijze pfff

1 like

Moet net huilen van de merci reclame jeeeezus

Wanneer word ik ongesteld?

5 likes

Je bent de rode draad die door mijn leven looooopt

gelukkig heb je die met dat jongetje die niet naar de verjaardag gaat omdat ze geen cadeau kunnen kopen niet gezien :cry:

1 like

Haha nee die van moederdag :pleading_face::joy:

1 like

Mersieee daa gijjj er ziiijt

Mijn botox is bijna uitgewerkt waardoor ik weer kan fronsen en dat doe ik dus weer de hele dag door en nu heb ik barstende koppijn rondom m’n fronsrimpel. Wordt echt tijd voor een nieuwe spuit erin.

2 likes

Ik heb teveel enge verhalen gelezen. Maar misschien woont er wel iemand op zolder of tussen de muren. Die is vergeten z’n bril mee te nemen toen diegene zich gauw moest verstoppen voor jullie. :clown_face:

16 likes

Omg die huizen/kamers die mensen laten zien bij binnenstebuiten zijn allemaal zo leuk :heart_eyes:

4 likes

Ik zag laatst op ID tv daar een aflevering over. Een man die heeft iets van 20 jaar op zolder gewoond :scream: Hij had een affaire met de vrouw van het stel die er woonde. Op een gegeven moment ging het stel verhuizen en toen is hij mee verhuisd :joy:

9 likes

Same :pleading_face: heb even zelfs getwijfeld om niet te zeggen dat ik zwanger ben en het gewoon te doen

:sob::sob::sob::sob:. Even gewapend met een bezemsteel mijn zolder en schuur checken.

4 likes

Oprecht, waren je ramen en deuren etc wel dicht en op slot? Kan er iemand binnen zijn geweest?

Jij gaat gewoon een uur na je bevalling langs voor een prikkie!

Ooo wat eng!!

Ieeeeh ik ben alleen thuis en er zit een dikke zwarte spin op het bijzettafeltje :cry:

Edit: neeee de kat ging op het tafeltje en nu ben ik de spin kwijt