Ja maak me wel ernstig zorgen over wat mijn gezichtsuitdrukkingen bij de bevalling gaan doen voor mijn gezicht namelijk
Misschien kun je je gezicht preventief vast tapen?
Ohja goeie! Ik was nu al aan het oefenen op een manier om te persen zonder mân gezicht te bewegen
Ik dacht dat een spin eng is, maar dit is nog enger
Walburga Oesterreich bedoel je? Ik vind dat echt best een lollige zaak, als je de moord weg laat
Er stond wel een raampje open maar die zit heel hoog. En daar past geen mens doorheen. Hooguit een vogel die dan even een bril is komen droppen.
Jaaa die inderdaad! Ik vond hem ook erg lollig vooral toen hij mee ging verhuizen
Yikes wat spooky
Oké, dat is wel een beetje eng. Het maakt mij alleen echt mega nieuwsgierig.
Hahaha er was vorige week ook een CSI aflevering hierover, iemand die jarenlang op zolder leefde of onder het bed in een latex pakkie. Zeeeeer bijzonder
Ik dacht hier toevallig net aan! Heb gewoon koppijn door het fronsen in de zon en vroeg me af of dat zou werken. Maar dat kan dus werken?
Het programma mooiste meisje van de klas is echt om te
Echt? Ik vind het echt mooi gemaakt.
Ik vind dit overigens niet zoân leuke aflevering. Ik vind de vrouw niet zo sympathiek overkomen.
Ahhhhh ik ging nog een X proberen met neuspiercing en kreeg hem er nu wel in maar het doet echt pijn hahah wat kut. De verkeerde piercing erin die er nu ook nog verkeerd om erin zit whoops
Ik kan nog steeds niet accepteren dat dit de dag is dat iemand mijn lievelings tas vind en hem gewoon gaat houden??? Weet nu al dat het totaal geen classy persoon is
Haha ik vind ze echt nooit sympathiek, en dan moet je medelijden krijgen met zoân meisje wat vroeger hoogstwaarschijnlijk aanvoerster van de pesters was omdat haar leven âook niet makkelijk wasâ.
Frustratie? Nee hoor
Ja hoofdpijn staat als het goed is ook in de bijsluiter als bijwerking.
Moest jouw vriend niet nog iets goedmaken (iets met pizzabroodjes)
Ik maak echt vage dingen mee deze week. Ik parkeerde net mân auto en liep naar huis en voor de deur dwaalde een vrouw. Ze zag er een beetje verward/verwilderd uit dus ik dacht okĂ© ik loop wel even door je weet maar nooit. Maar ze sprak me aan en zei âja ik had even op het stoplicht moeten wachtenâ ik begrijp nu nog steeds niet wat ze bedoelde, heel raar? Dus ik zei âokĂ©â en toen zei ze âja. Dan loop ik maar weer terug he, doeiâ
??? Nu voel ik me schuldig want misschien had ze wel hulp nodig ofzo?
Omg jongens ik heb twee bevers gezien bij mij in de buurt, zo cool