Wat je even kwijt wil #51

Oude vrouw (mogelijk dementerend?)? Jonge vrouw? (Mogelijk psychotisch?) Ik raad aan bij zorgen even melding bij de politie te maken zodat ze eventueel extra kunnen langsrijden.

(Dit is wellicht mijn beroepsdeformatie)

4 likes

:joy: ja dat klopt. Maar krijg donderdag ook al misschien een nieuwe tas dus weet niet of deze er dan ook nog bij in zit. Ik schat de kans erg klein in :pleading_face:

1 like

Goed dat je het even zegt, nu ik dit lees heb ik ook ineens een vermoeden waar ze vandaan kwam (instantie in de buurt) dus heb net gelijk even een melding gemaakt!

2 likes

Jij geeft hem een baby, hij geeft jou alle tassen die je wil. Anders hou je die baby ook maar lekker binnen, zullen we eens zien hoe snel hij die LV voor je baart.

8 likes

Je bent de endoscopie van mijn darm melodie
Je bent de covid test, van mijn hoest symfonie
Je bent de liefste, je t’aime, voor mijn migraine
Merci, dat jij er bent.

In de oldschool NS stem natuurlijk.

7 likes

Ik had vorige week ook ineens zomaar een bloedneus na 5 jaar ofzo! maar vroeger wel vaak gehad

Toen voelde ik een paar uur later iets lopen, dus ik tegen m’n huisgenoot ‘help wat is het bloed of snot, bloed of snot???’ was bloed đŸ„Č

Nee volgens hem heeft hij mij juist die baby gegeven, ik moet dr alleen nog zelf afwerken

3 likes

Ik mag vrijdag weeeeer!!

2 likes

3 likes

Kun je nergens meer een hotel boeken zonder cc? :sob:
Ik snap het wel hoor maar ik wil gewoon een nachtje weg

2 likes

Van der valk kan altijd zonder cc

Ik heb bijna altijd aan 1 kant een verstopte neus en de laatste tijd ook meer slijm in mijn keel of juist droog ook? Maar uit mijn allergietest ooit kwam dat ik nergens allergisch voor ben, dus ik denk van niet dan :sweat_smile: Maar ik heb wel zo’n spray die naar bloemen(?) ruikt!

Vroeger idd ook zooo vaak! Ik had een kind in m’n klas op de middelbare die het elke week wel had. Terwijl je het wel ook zou kunnen dichtbranden :zap: :zap:

Bij Expedia kan dit meestal wel met ideal! Booking dan weer niet als ik het goed heb (dan betaal je pas in het hotel en gebruiken ze de cc als een soort borg)

1 like

Ja bij van der valk maar dan moet je wel ook de borg betalen

2 likes

Nieuws op dezelfde dag :thumbsup:

Schaam me gewoon bijna tegenover het zorgpersoneel. Gaan mensen lekker terrassen in hun vakantiessss !! :sunny::star_struck:

6 likes

kotsen? omg gelukkig heb ik dat zover ik weet niet vaak meegemaakt, wat een ellende đŸ„Č
weet niet of ik dat had kunnen handelen

Wtf een stuk van mijn hand voelt aan alsof ik het tegen een hete oven aan heb gehouden, wat is dit. Wat heb ik gedaan :neutral_face:
Het is ook niet rood of geen bult te zien

Ik was in conversatie met een mot op mijn slaapkamer, ik zei tegen die mot ‘ga weg, ga weg’. Mijn moeder kwam toen net de trap oplopen en zei heel zielig ‘waar moet ik heen?’ :pleading_face:đŸ„Č

31 likes

Op Booking kun je zelfs het filter ‘boeken zonder creditcard’ aanzetten

1 like

Ja bij mij helpt het echt heel goed!

2 likes