Ja had ik gezien maar dan blijft er weinig naar onze smaak over helaas.
@Floepsie die ga ik nog even proberen! Was al uitgeweken naar trivago maar dat was hem ook niet
Ja had ik gezien maar dan blijft er weinig naar onze smaak over helaas.
@Floepsie die ga ik nog even proberen! Was al uitgeweken naar trivago maar dat was hem ook niet
Pff wat is dit? Ben gewoon klaarwakker. Over 3 uur gaat de wekker voor te werken
Zo jammer dat het pas woensdag is. De week gaat veel te langzaam.
Misschien als je een leuk hotel ziet even bellen naar ze? Doen wij meestal en kun je boeken zonder CC!
Ik heb zo raar gedroomd. Ik zal jullie de details besparen maar het deed me denken aan die aflv van spongebob dat ie de bus de hele tijd mist.
Danser bij Scapino? Zit je schoenen te passen komt hij aan zetten met een dans?
Ik dacht gisteren de hele dag dat het vrijdag was
Nog nooit van het Scapino Ballet gehoord?
Nee
Bijzonder
Gelukkig kunnen we ook tegen een grapje.
Mijn moeder mag vandaag eindelijk beginnen aan therapie, we hebben de wachtlijst overleefd!!
Das echt de meest frustrerende aflevering ooit haha
Ja, die aflevering is echt afschuwelijk
Heb door die aflevering echt een soort trauma, ben nu altijd bang de bus te missen
Hoe is het contact tussen jou en je broertje? Ik weet niet hoe zijn respectloze gedrag zich uit, maar daar zou je hem sowieso op aan kunnen spreken⦠En hem misschien duidelijk maken dat de situatie zo niet ok is en vragen waarom hij niet op zichzelf wil wonen?
Die nieuwe iMacs doen echt pijn aan mān ogen, zo lelijk
Whyyyyy Apple, whyyyy
Ik vind dit zo grappig, want mijn twitter tijdlijn was extreem enthousiast. Ik snap t ook niet
Haha, ik vind ze wel geinig eigenlijk. Al vind ik het huidige design wel mooier, vooral qua kleuren. Wat mij betreft hadden ze de kleuren die de MacBooks hebben aan mogen houden.