Wat je even kwijt wil #51

Als ze veel opmerkingen krijgen over paprika’s kunnen ze er wel wat aan doen. Dus op zich sowieso goed om te melden!

3 likes

Ik had een mail gestuuurd naar een overheidsinstantie met een vraag voor mijn partner, neutraal geframed. Krijg ik een mail terug waarin constant wordt gerefereerd aan “hij”, terwijl ik een vriendin heb. Heb ze teruggemaild dat het gaat om een zij in plaats van hij en dat het fijn zou zijn als ze kijken naar de inclusiviteit van hun berichten. Ben benieuwd of er nog een reactie komt.

55 likes

Zoveel hooikoorts overal, medicatie is gewoon amper genoeg :cry:

Ik heb - als het goed is - een nieuwe kamer op een leuke plek met leuke huisgenoten en ik heb er zo’n adrenalinestoot van gekregen dat ik nauwelijks geslapen heb vannacht en werken me ook niet echt lukt nu, hoop zo dat het doorgaat!!!

44 likes

Vanmorgen is er een duif tegen mijn raam gevlogen. Het is inmiddels meer dan 2 uur later en hij zit nog steeds versuft op de grond (rustige en relatief veilige plaats). Heb de dierenambulance al gebeld, maar die zeggen dat we een wasmand over 'm heen moeten doen en over een uur moeten terugbellen. Wasmand heb ik niet en volgens mij raakt zo’n beestje dan nog banger? Stom beest, ben me nu al de hele ochtend druk aan het maken.

2 likes

Bij de AH liggen momenteel ook best wel kleine paprika’s. Het blijft een natuurproduct hè, Picnic kan niet zomaar even grotere tevoorschijn toveren als de oogst momenteel bestaat uit kleinere.

1 like

Die roze is wel liefde

1 like

Wat een vervelende situatie. Omdat je schrijft dat hij het veel te goed heeft thuis vraag ik me af of het niet een idee is voor om hem kostgeld te laten betalen en een bijdrage aan het huishouden, x aantal dagen koken, dat soort dingen. Dan wordt het voor hem zelf misschien ook wel wat aantrekkelijker om weg te gaan, en ontlast het iig je moeder wat.

1 like

Ik heb er ervaring mee maar bij ons is het helaas nooit goedgekomen. Nu is mijn broertje alleen met mijn vader en dat gaat beter. Maar dat is geen tip waar je iets mee kan. Maar ik ken het en heb er ook veel verdriet om gehad.

1 like

Oh ik vind ze wel gaaf!

Het grappige is ook dat over een paar jaar dit waarschijnlijk de nieuwe standaard is. Een paar jaar geleden maakte iedereen ook de eerste AirPods belachelijk maar nu zie je toch verdacht veel mensen met die tandenborstelopzetstukjes in hun oren rondlopen. :eyes:

5 likes

Het gaat mij vooral om die lelijke kleurtjes. Vind die gekleurde iPhones ook nog steeds lelijk.
Maar je hebt gelijk, en uiteindelijk gaat het om de inhoud dus wss koop ik 'm uiteindelijk toch wel :cowboy_hat_face:

1 like

Hehe ja. Ik vind de kleurtjes wel vrolijk maar dat staat wel voornamelijk leuk in de net zo vrolijk gekleurde huizen van de productfoto’s. In de gemiddelde Vinex-wijk staat het een stuk minder mooi inderdaad. :full_moon_with_face:

Misschien is het paprikacrisis. Bij de supermarkten liggen ook al weken geen paprikatrio’s (ja, of met een groene paprika erbij. Bah)

2 likes

Ik heb echt genoeg snacks in huis om een compleet weeshuis te trakteren volgens mij, wat een luxeprobleem ook weer.

5 likes

Ik ben begonnen met een online opleiding, want corona en tijd over. Maar mijn hemel wat kan ik me maar kort concentreren. Echt vreselijk. Verveel me na 30 minuten al terwijl ik het wel interessant vind. Iemand tips om mijn kop bij de les te houden? :grimacing:

1 like

Ondertussen een klein spelletje doen? Ik doe altijd candy crush, dan ben ik lichamelijk rustig

1 like

Heb je het geld nu nodig? Ik zou voor juni opteren.

3 likes

Ik denk dat het nu op zijn hoogtepunt is, een collega zei net dat ik een beetje afwezig was en ik moest me echt inhouden om niet hysterisch te gaan zitten janken :sweat_smile:

1 like

Heb voor het eerst in twee jaar weer eens gesport. Wat voelt dit kut :sweat:

Juni heb je meer opgebouwd. Maar als je mei doet zit juni gewoon bij volgend jaar.

3 likes