Wat je even kwijt wil #51

Oh is schijnbaar ook paars en gezwollen. Ok gekneusd dus. Kan ook nog wel op mijn lijstje dit jaar -.-

1 like

Tijd voor een tosti hoor. Heb de vakantie gepast ingeluid met een borreltje op het schoolplein.

4 likes

Damn echt balen dat je zo lang vaststond. Ik moest naar B vanuit V en heb echt puur toevallig binnendoor gereden via Egypte. Daar was het mega druk dus was al helemaal geërgerd :rofl: Hoorde pas toen ik in B was dat er ongeluk was gebeurd…
En drie uur later trouwens nog 2 vrachtwagens bij B op elkaar gebotst :no_mouth:

1 like

Via Egypte, damn. Dat moet zeker sneller zijn geweest

30 likes

Hahaha 10 min versus 1,5u kennelijk. You tell me :egypt:🥸

Edit: jullie zijn gewoon jaloers omdat ik wel buiten de EU ben geweest in deze tijden 🥸

5 likes

En America ligt ook nog in de buurt. Haha

3 likes

Ik heb te veel chocopasta uit de pot gegeten en nu heb ik hartkloppingen

2 likes

Ah zo irritant is dat he! Ik heb dat de laatste tijd ook sneller lijkt het wel, caffeïne en chocola lijken triggers haha

Ik heb het heel erg bij een overload aan suiker omdat ik verder heel weinig suiker eet :persevere:

1 like

Ja, same… echt klote. Eet je een keertje suiker, krijg je dat :woozy_face:

Ik kijk nu first & last op sbs 6 maar ik snap er niks van? Wat is hier leuk aan?

Niks

6 likes

Altijd als ik een blikje met bijv bonen/linzen/mais oid open, zorg ik er altijd voor dat ik ook het allerlaatste boontje of whatever er uit haal omdat ik het anders sneu vind :neutral_face:

31 likes

ga even bed&breakfast kijken knap je van op

5 likes

Kom meekijken naar uilen kuukels

14 likes

Ah ik lig ook wakker, al een tijdje. En ik voel ook al dat ik morgen een klein katertje heb.

En er kan iets bezorgd worden vanaf 8:00, ik hoop het toch niet :weary:

1 like

Meh ik lig ook wakker. Slaap altijd zo kut als ik alcohol op heb. Het waren maar drie biertjes maar denk ook wel dat ik morgen kleine kater heb :cry: :older_woman:

1 like

Haha 08.00 is dan wel vroeg maar je zegt vanaf dus het zal sowieso later zijn (hoop ik voor je :upside_down_face:)

2 likes

Same. En die tering vogels weer. Ga nu oordoppen bestellen

Oh ik app m’n moeder dat ik de oordoppen heb gekocht die ze aanraadde. Appt ze meteen terug dat ze nu ook wakker is. Zet je telefoon dan eens op stil :rage:

3 likes

Ik heb oordruppels van de huisarts en damn, ik hoor ineens een hoop.
Naast alle vieze zooi die eruit komt.

2 likes