Wat je even kwijt wil #51

Kleine uiltjes zijn zo schattig.
M’n buurvrouw van vroeger had een nest bij haar in de schuur, zoooo lief:

Screenshot_2021-04-24-08-06-27-931_com.whatsapp

49 likes

Ik zit echt iedere keer weer te schuddebuiken door deze reclame. Het lijkt toch net alsof die twee op het punt staan om in lachen uit te barsten? :joy:

12 likes

Ik probeer mijn man een beetje Nederlands te leren af en toe. En nu had ik het koud en ik liet mijn arm met kippenvel zien en toen zei hij heel trots:

“Je hebt kipvis :relieved:

Hahaha, bijna goed!

123 likes

Hahaha love zulke kleine versprekingen :heart:

Ik vind het ook leuk dat sommige van die typische, beetje vreemde woorden in het Engels en Nederlands dezelfde rare termen gebruiken. Goosebumps zou je letterlijk vertalen naar “ganzenbultjes”, net zo gek als kippenvel eigenlijk!

3 likes

Ik ga vandaag opzoek naar de nieuwe vega tonijn om tonijnsalade mee te maken. Helemaal zin in. En heb nog bagels olé

5 likes

dit is zoooooo leuk!!! ik zie dit nu pas maar ik heb vannacht toevallig gedroomd over een uil

1 like

Je kan ook best makkelijk vega tonijnsalade maken met kikkererwten. Ik heb dat toevallig echt 2 dagen geleden gemaakt!

3 likes

Dit lijkt me heel lekker maar geeft toch geen echte tonijnsaladevibes.

1 like

Wat een ellende! Duim dat hij toch nog komt.
Sowieso al zo stresserend, een nieuwe keuken!
Bij ons zit hij er net een week in na 2 weken zonder, maar er mankeert nog vanalles aan. Nooit meer een nieuwe keuken! :sweat_smile:

Bij mijn Albert Heijn hingen de kaartjes er al wel maar was het schap nog leeg :frowning:

Ik voel me alsof ik een kater heb maar dan zonder de fun vooraf, ben gewoon ongesteld.
Hoofdpijn, moe, uitgedroogd, opgezwollen.

2 likes

Ik heb meegedaan aan een winactie bij een blogger en ze zou 3 dagen geleden al een winnaar uitkiezen maar ik zie nog niks
En ik wil er ook niet naar vragen omdat ik dan misschien juist niet zou winnen haha
#firstworldproblems

Hahahaha omg! Een beloning voor degene die hier een goede thrillerfilm van weet te maken :rofl:

3 likes

Bij de visconserven! Beetje cryptisch kaartje wel, volgens mij is het iets met vv (ik gok visvrij), maar aan het gewicht (135 gram) en de prijs kan je het wel afleiden

1 like

Oh ik herken dit gevoel :100:

Ik ging een rondje hardlopen maar ten eerste werd ik links en rechts door iedereen ingehaald, liep mijn neus harder dan ik (hooikoorts) en moest ik bijna kotsen. Blijkbaar is 3 wijn teveel voor deze oma om de volgende ochtend te sporten. Jezus

11 likes

Wat zit er in jouw waterpijp joh???

1 like

Ik heb vannacht gedroomd over de Taptoe van vroeger
afbeelding
Wie kent dat nog :pleading_face:

43 likes

Daar ging het gisteren ook over in het vragentopic, misschien was dat de oorzaak van je droom haha.

Ik had dat vroeger ook op school!

3 likes

Hahaha ja dat begin ik me ook af te vragen idd :joy: Of ik ben gewoon zelf gek, kan ook hahaha