Wat je even kwijt wil #51

Omg dat moet het zijn geweest!! Helemaal niet bewust gelezen want kan het me niet herinneren maar blijkbaar toch onbewust opgepikt

1 like

Het drugstopic is niet voor niks verwijderd, ik vraag me af of het dan helemaal de bedoeling is om in andere topics dit soort gesprekken te gaan openen.

Ohh! Dat had ik niet door sorry! Ik wou het ook eigenlijk daar posten, maar ik zag het topic niet. Had idd niet door dat het was verwijderd. Ik had er idd ook geen goed gevoel bij wat me was overkomen, daarom vraag ik me ook af of het nog wel een goed idee was om dat te blijven doen. Ik zal mijn post anders weghalen als het een trigger is voor mensen, maar ik voelde even de behoefte om te praten met mensen die iets soortgelijks hadden meegemaakt omdat het zo’n heftige ervaring was, en ik er eigenlijk met niemand echt over kan praten omdat mijn vriend het niet begrijpt en ik met mijn familie ofzo daar niet over ga praten haha :sweat_smile:

Maar ik heb het maar gewoon weggehaald dus nvm haha

1 like

Heerlijk relaxte zaterdagochtend, sta nu onder de douche. Wil denk ik uitpakken met avondeten vanavond, misschien iets van butter chicken of een ander wat ‘langer’ recept maken
 Zo ook meteen naar de markt daarvoor dan. Misschien nog iets bakken, heb ik ook wel zin in. Heb gewoon niks gepland staan verder behalve even sporten om 1uur. Top

4 likes

Tie die duu dummmmmmm

1 like

Ik was ergens ook zo blij met de avondklok, ik weet dat het een eigen keuze is om in de binnenstad te gaan wonen, maar die rust later op de avond in mijn omgeving ga ik zo hard missen he. :sob:

22 likes

Hotel op hun kosten?

1 like

Het lijkt dat tegenwoordig pubers veel meer expressief zijn met hun kleding & uiterlijk en dat er veel meer geaccepteerd wordt. Zal ook wel met social media trends te maken hebben zoals tiktok.

Al is het maar 7 jaar geleden dat ik van de middelbare af ging, in die tijd was het nog zo anders? Iedereen droeg skinny jeans, adidas vestje, uggs en een nickelson jas & als je dat niet had was je de loser. Niet eens echt een andere ‘groep’. Misschien lag het ook wel aan mijn school.

Vind stiekem toch wel jammer dat het zo was toen ik puber was. Nu zie ik al die scholieren het zo leuk hebben en creatief zijn, daar had ik best wel bij gepast.

7 likes

Ik heb zo een online open dag voor een master in Antwerpen. En ik vind het echt zo spannend, voelt echt alsof ik vanmiddag eindelijk weet of ik straks 2 jaar in het buitenland ga wonen (lekker dramatisch haha) of dat ik saai in Rotterdam blijf.

4 likes

Agh ik voel me een beetje trillerig en mn hartslag is hoog dus nu lig ik maar op bed te wachten tot ie omlaag gaat
 ik wil naar buiten.

Ik ga dat ook missen :sob: vond het afgelopen weken ook heerlijk om dan snachts nog even bij het open raam te zitten en te genieten van de stilte.

2 likes

Net bij het winkelen werd ik zo goed geholpen door niet-opdringerige verkopers en allemaal leuke dingen gekocht i lof it. Eigenlijk moet ik ook meer moeite doen voor m’n outfits want je kunt alles zo leuk combineren of met een riempje net wat leuker maken ofzo, maar in de praktijk ben ik daar weer te lui voor.

5 likes

Ahh ik zit op het balkon in bikini met een biertje en een boek, beter dan dit wordt het niet

Oké alleen een beetje jammer van de Kikkerwerwten chips. Wie bedacht heeft dat dat een goed idee was?!

19 likes

Ja ik ook, ik kijk nu al op tegen de schreeuwende mensen die straks 's nachts langs mijn enkel glas ramen lopen :slightly_frowning_face:

2 likes

Die nieuwe vega tonijn is niet de moeite waard. Prima in tonijnsalade met augurk en ui maar verder niet heel bijzonder of veel smaak. Vegetarische slager is veel beter!

1 like

Heb net 3 ontbijtborden gekocht en 2 borden van glas met van die ‘vakjes’ erin en een hele mooie porseleinen schaal met deksel (die van een best duur merk blijkt te zijn zie ik net online) en was al met al nog geen €7 kwijt :smiling_face_with_three_hearts::sunglasses: eindelijk weer eens wat succes behaald bij de kringloop haha

9 likes

Ben je normaal ook wel eens meerdere nachten niet thuis? Of is het alleen zijn het probleem?

Misschien kun je zo dicht mogelijk bij je ouders huis een hotel of Airbnb zoeken.

Wil je ooit op jezelf?

He bikini? Het is hier 10 graden :open_mouth: Lekker hoor, enjoy!

3 likes

Ja hier ook! Maar ik zit uit de wind, in de zon en dan is het echt heerlijk

2 likes

Ik zei gisteren tegen m’n ouders “hĂ© we hebben al lang geen contact gehad met naam familie die we al 40 jaar kennen, die aan de andere kant van het land woont en waar we af en toe mee bellen en op bezoek gaan”
Staat iemand van die familie net onverwachts voor de deur voor koffie :open_mouth:

21 likes