Wat je even kwijt wil #51

Het is weer die tijd van het jaar dat ik denk dat al mijn tanden loszitten, mijn tandvlees een ramp is en mijn gebit forever verloren is terwijl ik nooit problemen heb bij de tandarts en er ook niks dik is of bloedt. Maar paradontitis is echt mijn grootste nachtmerrie en die ene keer dat ik jaren geleden bij een mondhygienste ben geweest, heeft ze me bang gemaakt (en dus ook niet meer geweest) :sob:

7 likes

Onze schoonmaakster is echt schattig, ze kletst altijd graag en neemt ook wel eens Turkse lekkernijen mee. Ze was hier eergisteren maar appte me net dat ik zelf nog even de lijstjes boven m’n bed af moest nemen, want die waren veel te stoffig en ze wilde niet op mijn bed staan. En of ik dan ook gelijk even bovenop de kast wil stoffen want dat was ze ook vergeten te zeggen :joy: Vind het cute dat ze daar 2 dagen later nog aan denkt.

35 likes

Ik heb dit ook sinds het hier een tijd terug over ging op het forum. Inclusief met spiegel kijken of ik eigenlijk geen teruggetrokken tandvlees heb. Wil eigenlijk ook een nieuwe tandarts, heb nu een vervangende en mss is die wel al die jaren aan het liegen en mss wel helemaal niet gediplomeerd ook.

2 likes

Ik ben als verpleegkundige verplicht om actief mijn BIG nummer te tonen, ik denk dat dit ook voor tandartsen is. Als het niet op de site, afspraken of in de praktijk staat is je vernoemden misschien wel waar.
Maar je kan in het big register wel op zijn achternaam proberen te zoeken.

3 likes

Volgens mij vat je dit iets serieuzer op dan het bedoeld is :rofl:

2 likes

Ik heb dit ook sinds ik van tandarts ben veranderd toen mijn oude tandarts met pensioen ging. Die nieuwe tandarts heeft me echt de stuipen op het lijf gejaagd over paradontitis en dat ik met spoed naar de mondhygieniste moest.
De mondhygiëniste vond het allemaal wel meevallen, moest gewoon meer ragen.
Sindsdien ben ik af en toe in paniek over mijn tandvlees. :scream:

1 like

Ja ik ben jaloers @Max hier is het bewolkt en best fris

Ik ben een beetje brak/moe en verveel me een beetje maar het is ook wel weer lekker. Zo maar snacks halen en film kijken of bed ofzooo.

Ik ging voor broodjes naar de supermarkt en ik kom terug met een hele tas vol boodschappen, behalve
 broodjes. Ugh nu moet ik weer terug

2 likes

Ik krijg morgen bezoek na ongeveer een half jaar, dus ik heb net een grote schoonmaak gehouden ipv halfbakken elke week even een doekje + stofzuiger + dweil door het huis.

Zelf de bovenkant van al mijn kasten zijn gestoft en gesopt.

14 likes

We gaan binnenkort met een vriend een weekendje weg in een huisje, stelt hij ineens allemaal wilde plannen voor en wil hij gaan trippen :woozy_face: uhh daar ben ik inmiddels te oud voor hoor ik wil gewoon gezellig ganzenborden en een wijntje drinken

46 likes

Hahaha ik heb weer een mega lullig fitnessprogramma gevonden, van Kayla dit keer. Low impact, stelt niks voor, can’t wait.

Er is hier in de buurt een sushi bezorgdienst geopend. Ze werken vanaf een camping en staan niet ingeschreven in de KVK :thinking:

3 likes

Ik ging een tijd terug ook een low impact workout volgen.
Met het idee: dan heb ik even lekker bewogen, maar niet te intens.
Ik kwam er later achter dat ze bedoelden: low impact voor de gewrichten :joy:
Was echt een intense work out, die instructeur in het filmpje was ook helemaal bezweet.

5 likes

Love mijn werk (en mijn hoofd) :expressionless: Hele discussie met een nijdige stratenmaker dat ik niet op zijn pas betegelde stoepje mocht staan en bla bla bla. Ja, dat kan ik niet ruiken (hij zat een stuk verderop). En het is niet dat ik post van 10 meter verderop zo de bus in kan keilen ofzo. En blijkbaar was ik daarna zo overprikkeld dat ik daarna een paar minuten heb staan huilen. Zo irritant hoeveel mensen de brievenbus onbewust blokkeren.

7 likes

Misschien is het zo’n spookkeuken waar je nu veel over leest. Het klinkt wel shady.

1 like

Ik had vannacht olie om mijn hoofdhuid gedaan. Net uitgespoeld, gewassen en gescrubd met suiker :heart_eyes: kan er weer helemaal tegenaan

waar helpt dit voor en krijg je die olie er dan nog wel uit?

4 likes

tenor (7)

5 likes

Dacht even dat je je hoofdhuid had gescrubd

2 likes

You’re welcome!

9 likes