Wat je even kwijt wil #51

Volgens mijn kapper werkt t tegen haaruitval.

Ik geloof dat niet echt (denk meer voeding, hormonen enz) maar mijn hoofdhuid en haar voelt wel heerlijk zacht erna. En ik was het wel met shampoo! Dus eerst nachtje olie, dan uitwassen met shampoo en scrub

3 likes

Dat heeft ze ook gedaan denk ik? @Mango

2 likes

@diamonds yes, beetje met suiker op hoofdhuid rammen. Goed voor de doorbloeding en lekker zacht hoofdhuidje daarna.

Wel uitspoelen uiteraard

5 likes

Oh jaaa dat is zo’n heerlijk gevoel :grin:

1 like

In de PostNL app staat een pakket vanuit werk, ik ben zoooo benieuwd maar ze zijn al 20 min te laat :sob:

Ik dit weekend op de hond van mijn ouders passen. Ik vind het zo gezellig😍

9 likes

Hier was ook gedoe met leidingen, letterlijk een slapeloze nacht van gehad, zo bang dat het nooit meer goed zou komen. Wat een ellende!
Heel veel succes met de laatste loodjes!

2 likes

Dit was echt goed te doen! Niet per se hele makkelijke oefeningen maar wel maar 20-40 sec. Aanrader! Heb er twee achter elkaar gedaan, toch een uurtje bezig

1 like

Omg ik heb een keyboard voor mijn iPad en dit is echt fantastisch.

4 likes

Joepie net indiaas besteld

13 likes

Grappig, ik had hier echt nog nooit van gehoord! Ik ga er in ieder geval niks bestellen

1 like

Wejooo de aardbeien van de ap zijn zo lekker heb al een hele bak op

14 likes

Ik zit in de bus en de buschauffeur heeft zn eigen playlist aangezet ofzo. Nu een soort remix van de kabouterdans en zie m met zn hoofd zo meebewegen op de beat haha

19 likes

Gaat iemand van hier ook de oscars volgen morgen? :blush:

Met Pasen maakte ik een lange wandeling door het Limburgse Heuvellandachap. De dag ervoor had ik onkruid staan wieden (lees: brandnetels met wortel van 3 meter uit de grond staan trekken). Ik had dus al bij het begin enorme spierpijn en kon de dagen na de wandeling nauwelijks lopen.

Morgen ga ik weer zo’n wandeling maken. 3x raden wat ik vandaag met al mijn enthousiasme heb staan doen :cry:

8 likes

@PizzaFunghi wat heb je tegen aardbeien :sob:

1 like

Ik kijk Oh Oh Cherso terug en vind het echt leuk en nostalgisch. Vergeleken met de realityshows in dit genre die je nu ziet ook echt ZO onschuldig, terwijl het toen echt heftige shit was haha.

19 likes

Hahaha wow ik ga nog steeds naar dezelfde tandarts als mijn ouders dus we hadden laatst een afspraak. Toen vertelde mijn moeder na afloop dat de mond hygiëniste vertelde dat er iets mis was met haar tandvlees en dat er een bacterie in zat en dat het wel een soort van ernstig was. Terwijl we dus elk halfjaar gaan en ze dit nog nooit gehoord heeft haha. Het bloed ook niet of ze heeft er geen last van.

Toen zag ik zo’n flyer liggen hier en nu pest ik haar soms van ‘hee ik zie dat je achterin aantekeningen kan maken heb je dat niet gedaan dan??’
En er stond ook in dat er een verband is tussen parodontitis en longproblemen? Maar je kan het sneller krijgen door roken dus dat is ergens wel logisch, maar niet oorzaak gevolg lijkt me? En parodontitis en hartproblemen en iets over pacemakers? Alsof ze je express extra bang willen maken :sob:

Neeheeeheeeehee, ik zag een muis :sob: ik wil dit niet meer. Ga buiten spelen, het is lente.

4 likes

Alleen een huis werd geblurred verder vgm niks. Ik heb het gister terug gekeken.