Ja en dan weet je niet wat je moet geloven toch. Want willen ze je geld of is er echt iets aan de hand wat ze AL die keren daarvoor dan per ongeluk niet gezien hebben en waar je nooit last van hebt gehad? Is het nu wel gefixt bij je moeder?
Ik heb gewoon āOh Oh Cherso terugkijkenā gegoogled en dan staan alle afleveringen op dailymotion!
Ik zit in bad met een vlierbloesem sour, life is good
Het was twee weken geleden geloof ik, en had ze dus die flyer mee en thatās it? Ook wel gekkig want als je dat echt hebt moet er wel flink wat gebeuren lijkt het.
Ik ga er maar eens naar vragen. Volgens mij dacht ze zelf wat een bullshit is dit nu weer idd, maar ja je zal maar je tanden verliezen
Ging het bij jou gewoon vanzelf weg? Of was er nog niks aan de hand en zaten ze je bang te maken?
Ik heb vandaag 21.000 stappen gezet en lig nu met zoān voldaan gevoel op de bank heerlijk met mān benen omhoog
Ik eet tapas die ik op de markt heb gekocht, een wijntje erbij, ik kijk the circle en poes ligt te knorren op mān buikā¦
Ik fietste vanochtend langs een huis waar ze bij t slaapkamerraam bloembakken hadden hangen. En er zat een kat in. En hij wist gewoon dat zn baasjes daar sliepen. En toen ik terugkwam zat ie er nog steeds en vond t zo zielig. Ben ik de enige die dat soort dingen zielig vind.
Deze hebben wij vanavond ook gekeken en ik vond hem best leuk! En de monsters zijn niet allemaal eng.
Zit in een pubquiz met vrienden, maar iedereen zit met iemand anders thuis (gezin of 1 vriend ofzo) behalve iken nu voel ik me eenzamer dan ooit, naast dat ik echt geen fuck weet en mijn beste vriendin bij haar familie zit dit te doen en daardoor dus alles goed heeft.
Maar goed kan wel huilen nu omdat ik het echt niet leuk vindt alleen en dit nu de druppel is vandaagā¦
Sorry missh mis ik de clou, hoe wist hij dat zijn baasjes daar sliepen, dat hij dus niet naar binnen mocht?
Dat straalde die gewoon uit. Zag t aan m
En denk niet dat een vreemde kat langer dan een uur daar blijft zitten precies zo.
Mijn dikke vinger blijkbaar, maar love lekkere aardbeien
Er staat een foccacia in de oven, eerste keer dat ik dat heb gemaakt. Ben benieuwd of ie lukt! Ook nog twee worstjes gehaald, zo lekker borrelen!
Klinkt lekker, hoe maak je dat?
Ik heb ook weleens zoān folder mee gekregen, omdat mijn tandvlees zich terug begon te trekken en het paradontitus kon worden. Dus dat kan misschien ook nog?
@Lentex Eenzaamheid is zo kut (herken het helaas )
Ik heb de avondklok vaak vervloekt, maar nu het de laatste dagen zijn geniet ik ervan.
Vooral omdat ik nu mān married at first sight AUS marathon kan vervolgen tot in de kleine uurtjes.
Shit in ga de avondklok overtreden
Om bijvoorbeeld het vuil naar buiten te doen of voor iets belangrijks?
Volgens haar is er dus niks anders, maar ik zag haar toen daarna wel stokeren en ze had het over ragers kopen (normaal alleen flossen) dus ik denk dat ze wel geschrokken is haha. Maar dat zou ik ook zijn, beter dat dan ineens losse tanden.