Misschien was het zoals bij mij toen. En herkenbaar dat je dan ineens ragers ed gaat kopen, haha. Nu nog in mijn routine krijgen (probeer ik al jaren, haha)
ik moest net lang nadenken van huh bij jou toen???
maar omg was jij naar die nieuwe tandarts die allemaal behandelingen ging plannen en je niet was gegaan en het een fake tandarts bleek?!
Was overigens wel een nieuwe mondhygiëniste (of preventieassisent is er een verschil?) en de tandarts had niks gezien dus who knows
Ik vind dit dus ook zo kut en vervreemdend, als je dan zo’n online activiteit hebt maar je als enige alleen zit?? Ben daar echt mee gestopt want voelde me er vaak alleen eenzamer door (tenzij het is met meerdere mensen die alleen zitten ofzo dan vind ik het prima). Herken je gevoel helemaal in elk geval!
Nope, was ik niet gelukkig. Zit al tijden bij dezelfde.
hahaha oeps, jij had het gewoon over die flyer en ik helemaal random connecties gemaakt 🥲
Haha nou ik moet toegeven dat ik een klein stukje van de film in slaap ben gevallen omdat ik weer hoofdpijn had maar het einde is wel tof! (Ik noemde het zelfs schattig haha)
Ik ben in een oppashuis met een jaccuzzi en gvd wat is dat lekker
Nee uiteindelijk omdat ik vriendinnen zag die ik lang niet had gezien en ik moest huilen bij hun omdat ik me best wel eenzaam voel de afgelopen weken. Gelukkig geen boete.
Ik wil zeker op mezelf ben druk op zoek alleen het is lastig! Ik ben door partnergeweld en de gevolgen ervan in de ziektewet geraakt voor 8/9 maanden. Ik ben nu wel weer aan de slag maar enorm weinig (en ook niet aantrekkelijk meer om meer uren te bieden) mede daardoor op zoek naar andere baan zodat ik dit ook kan realiseren. Maar na dit geweld en de gevolgen daarvan voel ik me gewoon heel veilig op mijn eigen slaapkamer. Eigen bed. Mijn plekje voor nu. Mijn lakens. Mijn omgeving. En het zal wel een beetje aan mijzelf liggen maar ik kreeg er gewoon spontaan een huilbui van het feit dat ik mijn dagelijkse leven voor een aantal dagen op een hotelkamer moet doorbrengen. Ookal is dit met mijn ouders in de buurt.
Als ik dit zo lees kan ik wel plaatsen waarom je innerlijke paniek voelt als je onvrijwillig een paar dagen je huis uit moet, echt vervelend dat dat moet. Kun je anders niet met een vriendin ofzo een paar dagen er tussenuit ergens in de buurt tijdens die dagen? In een vakantiehuisje ofzo? Zodat je afleiding hebt en het onaangename met het aangename combineert? Hoop dat je tot een beetje een fijne oplossing kan komen.
Dat is ook wel echt heftig, alle begrip dan!
Als er geen mensen fysiek bij je langs kunnen of jij bij hen, misschien kun je af en toe videobellen?
Ik heb om 6u mijn moeder wakker gebeld omdat ik ineens echt een mega paniekaanval had omdat ik twee keer wakker werd door een “knap” in mijn hoofd wat al dan niet gedroomd was en toen dacht ik dat ik dood ging en hoe is jullie ochtend?!?
Moeizaam.
Gewekt door een paar kut meeuwen.
En zo weer werken
Wat naar wel! Heeft ze je een beetje gerust kunnen stellen?
Ik werd om half 4 wakker en kon niet meer slapen dus ben net maar een uurtje gaan wandelen, kan ik de rest van de dag binnen vegeteren. Had alleen enkelsokken aan die steeds verder onder m’n voeten gleden dus heb me een uur lopen irriteren, goed begin van de dag
Ik had vroeger een kleurboek van the rugrats en dat was mijn fave. Ik word net wakker en moest ineens daaraan denken en nu heb ik vet zin om te kleuren in een kleurboek :s:s:s
Deze heb ik, inclusief rugrats!
Ahhh deze ga ik kopen. Welke stiften gebruik jij?
Wie had ooit gedacht dat ik weer eens zou gaan sporten. Schouderklopje voor myself
Ik had gisteren de laatste aflevering van seizoen 16 van greys anatomy gekeken. Dus ik dacht mooi dan kijk ik 17 wel op prime. Maar nee hoor alleen in america natuurlijk
Had zelf stiekem de hoop dat het uiteindelijk, tegen de tijd dat ik alles had gekeken, er ook wel opstond S17. Zit nu in S14 dus ik ga die hoop maar opgeven voorlopig.
Ben nu bijna een week bezig met de skincare spullen die ik vanuit de huidkliniek op advies heb aangeschaft en mijn plek is al zooooveeel rustiger. Nu moet ik wel voorbarig zijn want dit doet die plek iedere keer met nieuwe producten. Maar alles voelt zo fijn en chill. Heb echt zin om volgende week maandag te beginnen met de reeks peelings