Ik ben ontbijt dingen aan het zoeken in Maastricht en dan staat er geschikt voor vegetariërs en staat er 1 vega optie op het menu 🥲
Ja volgens mij dacht ik dat ook helaas. Ik hoop dat mijn vriend nog een manier kan bedenken/regelen dat ik het wel kan kijken
Mijn vriend heeft een abonnement op NordVPN, en daarmee kun je doen alsof je je in het buitenland bevindt en dus dingen terugkijken.
Heb t laatst geprobeerd om de Vlaamse Bachelorette te kijken en dat was super makkelijk
Stabilo 68 & Steadtler stiften
123 virussen
Die geur wanneer er bagels in de oven zitten
Ik heb vanmorgen al geskeelerd en gesport! Sowieso echt een actieve week gehad vandaag
En nu komt de zon door dus ik hoop dat ie blijft want dan ga ik de rest vd dag op mn dakterras zitten joe
Mijn ouders hebben een eigen bedrijfje en nu ze met pensioen gaan, stopt het bedrijf ook. Nu hadden we bedacht om een kort artikel te schrijven voor een regionale nieuwswebsite. Over dat het bedrijf stopt doordat mijn ouders met pensioen gaan. En een stukje over het gerelateerde bedrijf van mijn opa en oma vroeger. Met een leuke foto erbij van mijn ouders van op de dag dat ze met pensioen gaan.
Maar ergens ben ik bang dat ze het misschien niet waarderen als we dit als verrassing doen. En dat we het beter eerst even kunnen vragen. Aan de andere kant denk ik wel dat ze het leuk vinden. Lastig. Wat zouden jullie doen? Overleggen of niet?
Ik dacht altijd dat kramp in je kuit of onder je voet pijnlijk was. Nou, kramp in je kaak is anders ook fucked up.
Ik zou het gewoon doen! Zonder overleg.
Kan ook geen één reden bedenken om dit niet tof te vinden. Behalve als ze aandacht echt niks vinden.
Ik heb net een stuk monchoutaart gehad, ZO LEKKER echt m’n favoriete taart
Ik heb net een of andere Molenkoek bakmix gemaakt die ergens achterin de kast stond en omg het is hemels.
Mijn huisgenoot heeft vannacht een vriend meegenomen die op onze bank heeft geslapen (kut al) maar ik durf nu niet naar binnen want straks ligt die vent er nog
Edit; oh hij stond in de deuropening
Een vriend van mij komt zo Ajax kijken en ondanks dat we vandaag geen kampioen worden voelt het als een feestje.
Ik zit al sinds vanochtend 10 uur in mijn outfit vol in de glam, net lekkere hapjes gemaakt en na de wedstrijd gaan we nog langs 3 vrienden die ook samen kijken om daar in de tuin een biertje te doen. Dat laatste voelt van binnen wel illegaal (ivm aantal bezoekers) maar ik ben er even zo aan toe wat om wat mensen om mij heen te hebben. En we houden ook gewoon afstand.
Ik ben verhuisd en ik ben echt zo intens blij. Van samenwonen in een piepkleine studio met super weinig licht naar een heel fijn appartement met alleen maar ramen <3 voel me gelijk een ander mens
Er begint steeds meer bewijs te komen dat je toch bij een scam-tandarts zit…
Gelukkig heeft kramp in je kaak door enthousiast gapen weinig met je gebit te maken. But thanks for trying
Wat is Dallas Cowboys Cheerleaders toch een verschrikkelijk/fantastisch programma