Ik vind dit zo fantastisch. Al was het beter geweest als ze hadden gewacht tot na corona. Maar oke ze dragen iig mondkapjes.
Mijn ex (van drie jaar geleden, waar ik tot 1,5 jaar geleden nog vriendschappelijk contact mee had, tot zijn jaloerse (inmiddels) ex mij overal op blokkeerde, en ik nu recent weer contact mee heb) vraagt net of ik morgen met hem wil meerijden. Hij is in de buurt bij een vriend op bezoek en ik moet dezelfde kant uit als hij op de terugweg. Nu ben ik nogal overvallen door dit random voorstel en heb ik geen idee wat ik hierop moet zeggen.
Aargh weer mentaal voorbereiden om mn haren te wassen.
Ik wil ook weer eens na 4 maanden de Sims spelen. Moet dat ding eerst 20 uur updaten
En de nieuwe onderbuur (of -buren, geen idee, weet niet wie er woont nog) kreeg net bezoek. Als de leeftijd van het bezoek iets zegt dan is het in elk geval iemand van mijn leeftijd en geen 55+'er.
Als je geen zin hebt gewoon nee zeggen.
Ik zou morgen naar school mogen maar oh nee toch niet echt balen
Vanuit de instelling zelf besloten? Had er nog niks over meegekregen.
Hoezo niks van meegekregen? Zit jij in het onderwijs? De zoon van mijn docent is positief helaas…
Hogescholen ‘openen’ morgen weer, stond al lang op de planning (langer dan de versoepelingen van woe bedoel ik)
Nee, ik wist dat er besloten was dat ze weer open mochten maar dacht mss is dat besluit teruggedraaid. Maar positieve test dus, alsnog balen.
Ohh zo bedoel je. Ja, niks aan te doen. Keek er wel naar uit
Oh is dat vies ja?? Ik heb ze vandaag meegenomen om zelf te maken…
Morgen naar de intratuin! Bloemen voor buiten halen, zoveel zin in!
Oh wat heerlijk dat het nog even lekker koud blijft. #nietsarcastisch
Houd de zomer nog maar even weg
Geef me 1 goede reden!!!
Drukte buiten op de dakterrassen hier bij mensen thuis laat dan nog ff op zich wachten (persoonlijke ergernis natuurlijk!), nog even mijn leuke winterse outfits aan, niet zweten in bed, niet zweten overal, nog geen vieze benauwdheid in huis.
Denk dat we namelijk weer een hele benauwde hete zomer gaan krijgen en een lange ook
Hahahah “niet zweten in bed, niet zweten overal” Ok. En die eerste reden is direct wel heul begrijpelijk ja
Ik ben geen anti zon hoor!! De zon mag wel van mij schijnen, zon en kou is perfect
Maar die warmte
Ja die gore benauwdheid mag van mij ook nog wel even wegblijven, zonnetje mag wel gewoon schijnen!
Ik wou al de hele dag in de tuin wat plantjes overpotten. Maar ik was lui. Maar toen ik net buren ruzie hoorde maken met mn vreselijke buurvrouw ben ik snel mn tuin in gerend.
Lekker planten overpotten met entertainment.