Doe verslag!
Smith was echt me favo allertijden in new girl maar the neighborhood is echt te dom voor woorden
Neee wat jammer
Oooh dit is echt geweldig!
Help! Ik zoek een artieste/zangeres. Blond, Nederlandstalig. Doet me denken aan Maaike Ouboter qua muziek, maar jonger
Deed volgens mij mee met Prinsengrachtconcert.
Ik kom niet op een woord en dat frustreert me. Het heeft te maken met koken/bakken. Normaal gesproken heb je dan bijvoorbeeld een taart of gebakje maar dan wordt er met deze techniek gewoon alle ingrediënten op een bordje gelegd ofzo en dat heeft dan een bepaalde naam in het Engels maar ben het vergeten . Wordt vaak in masterchef gedaan.
deconstructed?
Ja!! Dankjewel haah.
froukje?
Ik ben verbrand oepsie
Ik weet sinds vandaag hoe je ervoor zorgt dat één pagina in Word liggend is en de rest wel gewoon staand is
Omg ik krijg dit net gewoon als sponsored zoekopdracht op amazon
Gedver ik lach hier om en krijg hem 1 minuut later ook als ad. Hij is ook groot ook nog hahah
Amai sos nu bij vt wonen wordt mân grootste nachtmerrie uitgezonden: ALLES IS GRIJS
(Omg en de reactie op de onthulling is âdie kleeurenâ ??)
Ik bestel nooit meer eten.
Om 18.00 ur eten besteld voor 19.15, ook zo bevestigd door hun.
Net maar eens gebeld naar de status en nu is het er binnen 20 minuten. Ik denk dat ze het vergeten warenâŠ
Undercover boss kijken. Terugblik op hoe het met mensen gaat. Normaal is het altijd janken geblazen aan het eind. En nu is het non-stop janken.
Ik had echt een chill weekend! Zaterdag de hele dag bij mijn ouders in de tuin in de zon gelegen. Vandaag eerst Ajax kampioen, toen nog even 1,5 uur lekker in het bos gewandeld met zon. Toen weer naar mijn eigen huis: lactosepil ingenomen om mijn jaarlijkse oranje tompoes/tompouce (?) te vreten, die pil had ik nu toch al op dus ik ben verder gegaan met kaassoufflé.
Zo nog even lekker Argentijns voetbal kijken en dan gewoon nog twee dagen vrij!
HOE!?
Ik moest dat voor mijn scriptie doen, ik zat er echt zo mee te kloten
Ik vond dat schilderij (kalligrafie?) wel mooi