Lenteweer mag wel, maar de echte veel te warme zomer mag van mij ook nog wel wegblijven.
Ik wil eigenlijk grondig opruimen, maar ik heb geen zin in het stadium waarin alles een grotere zooi is dan daarvoor. Dus doe ik maar niks
Volgens mij heeft Picnic hier in de buurt een depot. Heb in 15 minuten al 8 wagentjes voorbij zien rijden ofzo.
Heb het afgelopen jaar zooooveel thuis gegeten en gekookt dat ik echt niks meer kan bedenken dus heb maar een marley sp.oon abo afgesloten voor een paar weken. valt echt mee qua kosten met de welkomskorting dus lets gooo
Nee helaasch, ze lijkt er qua muziek wel op
ja ik dus ook, één van de allerlaatste dingen die ik nog moest doen was tabellen liggend invoeren maar met behulp van youtube was het uiteindelijk helemaal niet moeilijk :'D
Vlg mij kon hij het wel goed lezen? Zij dacht vlg mij aanvankelijk dat het meer een abstract iets was ? âKomt nu weer in de modeâ? âZie ik het nou goed?â. Weet niet hoe lang ze hier wonen (werd dat gezegd?).
En toen zei de man: âliefde maakt alles weer goedâ en de presentator: âbijna goedâ
Het is juist heel duidelijk Perzisch opgeschreven (ik kan het ook lezen), maar wel met een lastig werkwoord (ik wist de betekenis niet), mijn moeder moest het vertalen
Ja dat bracht Kees ook een beetje raar! Vlg mij omdat er iets staat in de trant van liefde maakt de strijd waard/liefde overwint alles, en die man vertaalde het iets âsimpelerâ!
Ja ben er nu ook blij mee (veel vrije zondagen in mân jeugd voor opgegeven maar was het waard)
Ik moet echt niet meer mijn mail s avonds lezen.
De toon van sommige ouders en een collega. Nou echt niet chill, maarja domme ik leest dat op zondagavond ipv dat ik wacht tot maandagochtend op het werk
Solero shots
Grrr, ik had de treintijden naar huis verkeerd gekeken en nu kom ik pas om 22.20 aan. Woon letterlijk naast het station dus schat de kans dat ik op die 100 meter gecontroleerd word niet heel groot, maar voel me zo dom en rebels en illegali tegelijk
Edit: veilig thuisgekomen, pfoe
Ik ging gisteren naar de winkel en wilde eens wat anders dan anders kopen in plaats van hetzelfde model broek maar dan in een andere kleur. Ik had helemaal zin om verschillende modellen te passen. Na een paar broeken voelde ik me toch steeds niet mijzelf, tot de verkoopster met het laatste model aankwam. Toen ik die aandeed was hij echt perfect. Helemaal blij dus . Thuis ging ik kijken naar het model om alvast, zoals gewoonlijk, te inventariseren of hij in meerdere kleuren beschikbaar is. Blijkt het hetzelfde model te zijn als twee van mijn lievelingsbroeken
. Had het alleen niet gezien omdat het nu een lichte jeans wassing was en de andere een andere kleur en stof hebben. Goed gelukt dus om compleet wat anders te kopen
. Wel logisch dat ik me er thuis in voelde
Buren zijn al de hele dag weg en volgens mij komen ze niet meer thuis. Dit is echt niet normaal chill, helemaal zen
Haha, zo herkenbaar dit. Heb van de week 2 broeken bijbesteld van een broek die ik al had, omdat 'ie zo lekker zit.
Ja dit doe ik ook heel vaak, maar heb dus al een paar keer gehad dat ik dan een andere kleur van hetzelfde model kocht en die dan opeens niet lekker zat?
Net super ~rebels~ de avondklok overtreden (donât worry, ik volg alle maatregelen heel trouw op). Ik wandelde met de hond naar mijn ouders (om hem terug te brengen). Mijn vader, de hond en ik liepen vervolgens terug naar mijn huis en mijn vader met de hond weer terug. Een beetje voor de veiligheid en vooral voor de gezelligheidđ€Ł
Je mag gewoon naar buiten met de hond na de avondklok dus je was niet eens echt in overtreding. Daar gaat je streetcred!
Ik ben zo benieuwd of jullie ouders weten wat jullie vroeger (als je 20+ bent, of 30+? Ik ben 32) hebben uitgevreten?
Soms ben ik in gesprek met mijn moeder over een random maatschappelijk onderwerp en dan krijg ik het idee dat ze denkt dat ik als een soort non heb geleefd, terwijl ik toch zeker van mijn 15e tot minstens mijn 25e echt flink los ben gegaan. Ik vermoedde altijd, zelfs als mijn ouders op vakantie waren en ik thuis een ordinair feestje had, dat ze dat wel doorhadden of in ieder geval wisten dat ik zoiets zou doen, maar als ik daar nu over âbiechtâ geloven ze me niet eens