Kan niet meer slapen en heb echt mega zin om te gaan hardlopen en m’n appartement op te ruimen. Het is 4.15, doe normaal 🥲 Sowieso dat ik tegen het begin van de ochtend in slaap ga vallen en van al deze motivatie niks meer te bekennen is
Jawel hoor. 1 persoon per hond.
Haha ik stuurde een email met, wat ik dacht ‘ben je beter?’ Maar dat is veranderd naar ‘ben je peter?’. Dit is zo droog ik wilde er eerst nog snel een email achteraan sturen maar ik laat het maar zo.
Vandaag alweer de zoveelste drukke dag op het werk. Ik ben blij dat ik na vandaag weer een dagje vrij ben.
Ik moet om 9.15 inbellen voor weekstart, maar heb er geen zin in en heb slaap.
Amai ik was net aan het fietsen en toen voelde ik mijn schoenveter om mijn pedaal gaan, aaah!!! Het is al zeker 20 jaar geleden dat ik zo van de fiets ben gedonderd maar dat gevoel en die terror herken je in een milliseconde.
Oh jeetje het is wel echt drukker vandaag in de trein. Niet meer gewend dit
Wow was dit helemaal vergeten, zo eng inderdaad je kan echt lelijk vallen!
Zag ook vaak met mijn naaldhak vast tussen de trappers, ook zo eng
Mijn ouders hadden op vakantie hele ideeën wat wij zouden uitspoken.
Mijn moeder toen ze eenmaal weer thuis waren:
“Wij dachten echt dat jouw zus een tatoeage zou hebben, dat jij een piercing zou nemen was niet bij ons opgekomen”
(Zus had geen tattoo)
Dat heb ik ook weleens gehad, dus ik pas ze sowieso altijd wel eerst voor ik ze hou.
Ik die veel te vroeg ben voor mn winkelafspraak en anderen die gewoon te laat aankomen. Dacht dat t wel soort van regel was dat je er op dat tijdstip bent?
Verschilt per winkel, ene moet je er vijf minuten van te voren zijn, dan weer op dat exact tijdstip. Achja, niet iedereen houd zich ook aan regels. dacht dat dat wel de conclusie was welke we konden trekken na goed een jaar
4 dagen weekend. Ik kan wel janken van geluk❤️
Mijn docent heeft opmerkingen achtergelaten in mijn document maar ik zie ze gewoon écht niet en nu voel ik me weer raar en alsof ik gek ben en ergens niet op heb geklikt maar er zijn geen opmerkingen!!!
Staat opmerkingen weergeven wel aan? In word bij controleren > opmerkingen of bijhouden > opmerkingen weergeven/alle markeringen aan vinken
Wanneer stop ik nou eens met me druk maken om dingen die uiteindelijk niks voor blijken te stellen mijn zondagavond had zoveel chiller kunnen zijn
Reminder voor mezelf en voor iedereen die dit op deze maandagochtend nodig heeft:
En als je het revisievenster opent?
Weet niet of het je boeit trouwens maar je volledige naam is in beeld te zien.
Had net online tentameninzage maar de docent had ingesteld dat ik alleen de vragen kon zien waarvoor ik niet het maximaal aantal punten heb gehaald. Halloooo, ik wil ook gewoon de vragen zien die ik helemaal goed had, zodat ik kan denken ‘wooow wat ben ik toch slim dat ik dit wist’
Ah dat is echt sneu. Gelukkig is al die ellende voor de winkels woensdag over.
Ik heb door de zon en de mooie blauwe lucht echt zin om mijn zomerkleren in de kast te leggen, maar daar is het natuurlijk nog veel te koud voor. Ik ga maar wel vast wat truien opruimen en hopen dat LOA helpt.