Ik denk dat er binnenkort heel veel op marktplaats staan ivm de postcodeloterij. Misschien daar even kijken?
Ik heb het vogelboek van de postcodeloterij en gebruik die niet. Wil hem wel naar je opsturen? Kost je alleen wel verzendkosten
Heb je niks over van planken?
Miss als je een foto plaatst dat we idee hebben?
Ik had een kras op mān aanrecht en die heb ik met een bruine watervaste stift redelijk weg kunnen krijgen bijvoorbeeld.
Ik heb net redelijk hard mijn spruiten staan snijden en dat voelt wel even lekker. Toch het gevoel alsof ik even iemand heel veel pijn heb aangedaan
Ja en zijn vrouw weet het nog niet? Iemand vraagt ook hoe zij reageerde en hij zegt ākomt nogā huh regel je shit eerst voor je het online zet ofzo?
Waaaaaarom is het vinden van een geschikte outfit voor een bruiloft zo lastig? Raak er overspannen van joh.
Super lief! Ik heb er al eentje besteld dus misschien wil iemand anders hier hem hebben?
Prachtige filosofische reacties eronder ook.
Wat je doet, alleen jij weet of de prik van de cola af is en je verder moet
Haha wauw, eckte tegeltjeswijsheid dit
Ik heb echt de hele dag al honger en heb al best veel gegeten
Dank je wel!! Beter dan verwacht al was dit ook wel een makkelijk stuk. Woensdag moet ik naar de stad fietsen. Maar als ik net zoals vandaag rustig blijf (fietsen en in mn hoofd) komt het vast wel goed :))
Mijn begeleider heeft pas over drie weken tijd door de meivakantie en allerlei collectieve vrije dagen/feestdagen. Meh, dan lig ik 3 weken stil.
Wil je er hulp bij? Dan zou ik het āhelp ik zoekā topic aanraden.
Is godverdomme iemand met 50 achterin geklapt bij me
Oh nee! Hoe gaat het met je?
Nee ik heb het overgenomen van iemand die het net nieuw had gelegd dus ik heb zelf geen planken gekocht helaas⦠Ik zat ook al te kijken naar laminaat opvullers ofzo. Ik zal even kijken of het me lukt het goed op de foto te krijgenā¦
Ik wou alleen even mijn frustratie uiten hahaha
Maar net nadat ik dit gepost had heb ik een te leuke outfit gevonden en besteld.
Ik heb in een impulsieve bui vanmorgen een hotelkamer voor vanavond geboekt voor mezelf. En nu ben ik er inmiddels, maar eigenlijk is het helemaal niet leuk. Het hotel valt tegen, het eten wat ik gehaald had was vies en ik ben vergeten iets mee te nemen om te doen. Dus nu ga ik precies hetzelfde doen als wat ik thuis zou doen; netflix kijken (maar dan op mān telefoon) en een uur douchen ofsoš¤·š»āāļø Moet hier echt beter over nadenken volgende keer voordat ik zomaar weer geld uitgeef hieraan haha