Wat je even kwijt wil #51

Zo, voor morgen een afspraak gemaakt bij een voor mij nieuwe kringloop. Ik ben benieuwd, want ben op zoek naar van die omatheekopjes (met bloemen en dan zo’n heel delicaat kopje) en glazen voor stekjes, omdat al mijn stikglazen op zijn (heb 15 stekjes staan).

Ik hoop ook echt dat al mijn stekjes het gaat doen en gaan wortelen. Maar vooral die van mijn Monstera Deliciosa en de Monstera Monkey Mask. Wil nog een paar Deliciosa’s namelijk. :grin:

7 likes

Dan staat er gewoon ‘er zijn geen opmerkingen’

Wij hebben weer extra afgelost van onze hypotheek en dat voelt echt een beetje als geld kwijtraken.:joy: Maargoed het is voor een goed doel.

7 likes

Het levert je meer op dan het geld op een spaarrekening laten staan, dus eigenlijk maak je winst.

7 likes

Oh dan heeft je docent het gewoon niet goed opgeslagen lijkt me. Of hij/zij gebruikt een smoes :stuck_out_tongue: Klinkt verdacht veel als iets wat ik vroeger zou doen

9 likes

Ik moet gaan hardlopen maar wil niet
Maar daarna mag ik in de zon

Oke ik ga nu

12 likes

Ik heb soms dat ik naar mijn katten kijk en echt overspóeld raak door liefde. Ik denk dat ik maar gewoon echt een single catlady moet blijven.

47 likes

Mocht je niks kunnen vinden, het kruidenrekje van de action is ook een aanrader!

Foto

image

8 likes

Ik gebruik deze Starbucks flesjes. Toevallig vorige week in de aanbieding. image

3 likes

Ik neem 3 dagen verlof, dus ik hoef (op een cursusdag na) 12 dagen niets te doen :sunglasses:

11 likes

Pffff, moest voor een schoolopdracht een persoonlijke brief aan iemand schrijven. Heb het al een paar dagen voor me uit geschoven maar net gedaan, zoals verwacht niet droog gehouden :disappointed_relieved:

3 likes

Oh ik ben de dag zo goed begonnen, ben gaan wandelen en heb een lepelaar en putter gezien! En nu ben ik zo enthousiast dat ik een vogelboekje ga bestellen. Weer een nieuwe omahobby love it.

31 likes

Same, de hele dag door :heart:

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Wat eet/drink je op dit moment?

Ik zit lekker in het zonnetje in het open raam te lunchen en ik heb al 3 mensen in korte broek voor bij zien komen :face_with_raised_eyebrow: zo warm is het nou ook weer niet.

3 likes

Is echt prima te doen

1 like

Oh ik vind ondanks dat ik vol in de zon zit nog best een frisse wind.

2 likes

Hier is het uit de wind tenminste wel
warm! Lig al 3 dagen in bikini in de tuin :sunny:

Was ook gewoon verbrand op een plek waar ik niet goed had ingesmeerd hoe dan, nog nooit gehad in april/mei haha

3 likes

Wow in bikini! Haha ik heb gewoon een trui aan (geen hele dikke) maar wel lekker dat je zo in de tuin kan liggen, want het is maar 11 graden.

2 likes

Hier 16, dat scheelt nogal haha. Zag morgen en overmorgen nog bijna 20 en daarna weer regen helaas 🥲

2 likes