Wat je even kwijt wil #51

Ooh dat scheelt zeker! Met 16 graden volle zon dan had ik ook allang in een tshirt of topje gezeten, maar met 11 + wind is het echt nog te fris.

Ik heb gisteravond een bierflesje op mijn gloednieuwe laminaat laten vallen :sob: echt een super grote beschadiging. Kan wel janken

Ik ga zo voor het eerst in jaren fietsen en ben zo nerveus. Had paar maanden geleden al een fiets gekocht maar die bleek toch niet goed. Nu heb ik een goede fiets en het slaat nergens op want ben zo op de plaats van bestemming maar vreet me helemaal op 🄲

7 likes

Hartslag van 146 maar het is gewoon gelukt!

41 likes

Ik had me ineens in m’n hoofd gehaald om over te stappen van bank maar nu bedenk ik me wat een gedoe verzekeringen omzetten, creditcard etc

1 like

Je kan ook alleen je bankrekening overzetten en de rest laten staan?

Oh nee zo balen. Kun je de plank nog wisselen of ergens mee opknappen?

Valt echt mee! De bank regelt veel zelf.
Automatische incasso’s veranderen gewoon mee.

1 like

Ja ik hoop dat ik hem nog kan wisselen met een die in een donker hoekje ligt , geen idee of dat makkelijk gaat😢

Ik denk dat er binnenkort heel veel op marktplaats staan ivm de postcodeloterij. Misschien daar even kijken?

3 likes

Ik heb het vogelboek van de postcodeloterij en gebruik die niet. Wil hem wel naar je opsturen? Kost je alleen wel verzendkosten

1 like

Heb je niks over van planken?

Miss als je een foto plaatst dat we idee hebben?
Ik had een kras op m’n aanrecht en die heb ik met een bruine watervaste stift redelijk weg kunnen krijgen bijvoorbeeld.

1 like

Ik heb net redelijk hard mijn spruiten staan snijden en dat voelt wel even lekker. Toch het gevoel alsof ik even iemand heel veel pijn heb aangedaan :slight_smile:

4 likes

Ja en zijn vrouw weet het nog niet? Iemand vraagt ook hoe zij reageerde en hij zegt ā€œkomt nogā€ huh regel je shit eerst voor je het online zet ofzo? :joy:

1 like

Waaaaaarom is het vinden van een geschikte outfit voor een bruiloft zo lastig? Raak er overspannen van joh.

Super lief! Ik heb er al eentje besteld dus misschien wil iemand anders hier hem hebben?

2 likes

Prachtige filosofische reacties eronder ook.

Wat je doet, alleen jij weet of de prik van de cola af is en je verder moet

25 likes

Haha wauw, eckte tegeltjeswijsheid dit

1 like

Ik heb echt de hele dag al honger :roll_eyes: en heb al best veel gegeten

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Belastingaangifte