Hij heeft z’n charmes in de strijd gegooid. Zit me nu steeds vanonder een keukenkastje met een lief, scheef hoofdje aan te kijken.
Ik en vriend vorige week: laten we gewoon thuis ouderwets Koningsnacht vieren door lekker veel bier te zuipen!! Koningsnacht, 1 biertje later, kijken elkaar aan, hopend dat geen van ons een volgend biertje voorstelt. Vriend: we kunnen ook zo gaan slapen. Ik: best idea ever!!!
Ohhh ik stond vanochtend telefonisch in de wacht bij het ziekenhuis en ik zat een beetje ons nieuwe succesvolle rent-free in je hoofd-topic hier door te scrollen en ik moest overal zo om lachen en toen kreeg ik echt ineens de cardioloog aan de lijn en toen moest ik zo snel herstellen en verslikte ik me in mijn eigen speeksel en daardoor kwam er amper een geluid uit m’n strot en hij: “Ja met Jan Janssen… Hallo? Hallo…?” En ik als een soort hijger, met zo’n geknepen piepstem en ingehouden hoest: “Ja ik ben er, wacht…”
🥲
Pas maar op dat deze post niet naar het impopulairemeningentopic wordt verplaatst
(Grapje hoor)
Heb een beetje de struggles meegekregen die eraan vooraf gingen dus jeej wat mega fijn, doe je goed!
I heb Youtube Premium.
Argh die like button rechts is echt kut mobiel met scrollen.
Ik wil echt een nieuwe bank. Zo’n bank waar je helemaal in wegzakt en waar je heerlijk op kan loungen. Ik heb mijn huidige bank nu 5 jaar en ik vind het zo zonde (geld en niet duurzaam) om een nieuwe te kopen maar een beetje scrollen op Pinterest kan geen kwaad🤣
Ik begin bijna te twijfelen maar er is nog gewoon een avondklok toch? Het is hier echt zo druk op straat als ik uit het raam kijk. Hier onder m’n raam stopt net een taxibusje en vervolgens komt er een student aan die met de chauffeur begint te praten: ‘Ja de andere jongens komen er zo aan!’ en ze steken samen een peuk op terwijl ze gezellig naast elkaar staan zonder 1.5 meter. Vervolgens komen er nog 5 gasten aan die ook nog even een peukie doen en vervolgens instappen en met de muziek hard aan wegrijden.
Ja heb ook al ontelbare keren per ongeluk een like gegeven aan de meest random berichten haha
Ja, tm morgenavond. Vanaf woensdag niet meer.
De boete van alcohol drinken na 20u zat net in mijn brievenbus: 350 euro!!!
Soms als ik me even kut wil voelen kijk ik naar positiekleding en dan bedenk ik me dat dat mijn toekomst word.
Eruit zien als iemand die shopt bij esprit met af en toe een uitstapje naar de the sting
Netjes
Snel IG van Debbie openen voor inspiratie!
Ja dat kan ik ook nog doen, mezelf en mijn borsten in te kleine, korte jurkjes proppen
Ohh shit, heb je bericht niet meegekregen maar dit is even veel geld. Vond een wildplas boete al veel geld.
Ik had gisteren echt dezelfde twijfels, had gisteravond m’n trein gemist en was daarom zelf ook pas om 22.20uur thuis (vond het echt spannend joh maar dat terzijde). Maar was echt verbaasd over 1) de hoeveelheid mensen die nog op het station waren na 22.00uur en 2) hoeveel mensen geen mondkapje droegen of onder hun kin oid. Echt de helft bijna zou ik gokken. Vond het echt zo raar (en stom)!
Jongens, als je gaat verhuizen besef je echt hoeveel spullen je hebt he
Krijg helemaal de drang om te ontspullen
Ironisch ook dat ik 4 lege planners vind
Ik heb de ambitie of gepland georganiseerd en gestructureerd te leven maar … maar ja, leuk idee, uitvoering minder
Ja en nu neem je jezelf voor dat als je straks in je nieuwe huis gesetteld bent dat je dan écht gestructureerd en georganiseerd gaat leven, maar we weten allemaal wel beter