ff Willie bellen dat hij zijn verjaardagsfeestje verzet.
Neem jij ook je zwemspullen mee?
Ik ben zo blij dat ik deze dag vrij heb genomen! Ik was vanmorgen naar het strand en ondanks de koude wind was het zo lekker. Mân gezicht voelt ook helemaal warm van de zon, lekker rozig.
En nu heb ik een poke bowl besteld, ik krijg er gratis mini loempiaâs bij EN morgen ook nog vrij voelt als een mini vakantie
En ik heb een paar dagen weg geboekt voor mezelf! Half mei 3 nachten in een huisje op de Veluwe. Lekker wandelen, beetje fietsen, zo aan toe
Ik ben net thuis van sporten en het was ZWAAR maar voel me zo voldaan. Ik sport nu sinds 2 jaar bij deze sportschool (normaal is het binnen maar nu ofc buiten) en het voelt zo âthuisâ. Als je me dat een paar jaar terug had verteld had ik het echt nooit geloofd haha. Ik heb gewoon altijd zin om te gaan, word steeds fanatieker, begin steeds meer en meer mensen te kennen die daar ook komen en maak daar gezellig praatjes mee, de trainers zijn top. En ik voel me heel fit en lekker in mijn vel, met een (voor mij) gezond gewicht nu. Echt heel fijn Nu even lekker op de bank uit hijgen en dan alle restjes Indiaas eten van gisteren opwarmen yesssssss.
Oh jammer, dan zou ik dat ook doen idd! En snacks halen als er een supermarkt in de buurt is
Oh wat erg zeg, ik voel de pijn gewoon Ergens ook wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben bij wie dit gebeurt haha. Thanks voor de tip, super handig!!
Ik wil maar effe meedelen dat ik heel erg blij ben met mijn nieuwe job en hoewel alles heel moeilijk is en ik soms moet huilen omdat ik denk dat ik het niet kan (niet waar collegaâs bij zijn haha), heb ik wel een vast contract dus kunnen ze me niet zomaar de deur uit trappen
Eh wtf. Hoe reageerde je?
Ik vind het echt jammer dat er morgen geen vrijmarkt is enzo. Heb echt zin om met debiele vlaggetjes op mijn wangen te lopen, mijn nagels oranje te lakken en dat ene oranje t-shirt aan te trekken wat me helemaal niet staat maar is oranje!! En dan sâavonds pannenkoeken of poffertjes eten want traditie.
Toen ik vandaag boodschappen ging doen zag ik een bestelbusje van een bloemenwinkel in mijn straat en later zag ik een briefje in de bus dat ze me hadden gemist! En nu ben ik zooo benieuwd van wie ik bloemen krijg?? Dus morgenochtend even contact opnemen
Hoop alleen niet dat ze van mn ex-date zijn dat zou ik heel ongemakkelijk vinden
oh dit is top, ik heb deze direct besteld! Mijn stoelpootdoppen blijken compleet versleten te zijn en dat is mijn laminaat ook niet echt ten goede gekomenâŠ
Hij heeft zân charmes in de strijd gegooid. Zit me nu steeds vanonder een keukenkastje met een lief, scheef hoofdje aan te kijken.
Ik en vriend vorige week: laten we gewoon thuis ouderwets Koningsnacht vieren door lekker veel bier te zuipen!! Koningsnacht, 1 biertje later, kijken elkaar aan, hopend dat geen van ons een volgend biertje voorstelt. Vriend: we kunnen ook zo gaan slapen. Ik: best idea ever!!!
Ohhh ik stond vanochtend telefonisch in de wacht bij het ziekenhuis en ik zat een beetje ons nieuwe succesvolle rent-free in je hoofd-topic hier door te scrollen en ik moest overal zo om lachen en toen kreeg ik echt ineens de cardioloog aan de lijn en toen moest ik zo snel herstellen en verslikte ik me in mijn eigen speeksel en daardoor kwam er amper een geluid uit mân strot en hij: âJa met Jan Janssen⊠Hallo? HalloâŠ?â En ik als een soort hijger, met zoân geknepen piepstem en ingehouden hoest: âJa ik ben er, wachtâŠâ
đ„Č
Pas maar op dat deze post niet naar het impopulairemeningentopic wordt verplaatst
(Grapje hoor)
Heb een beetje de struggles meegekregen die eraan vooraf gingen dus jeej wat mega fijn, doe je goed!
I heb Youtube Premium.
Argh die like button rechts is echt kut mobiel met scrollen.
Ik wil echt een nieuwe bank. Zoân bank waar je helemaal in wegzakt en waar je heerlijk op kan loungen. Ik heb mijn huidige bank nu 5 jaar en ik vind het zo zonde (geld en niet duurzaam) om een nieuwe te kopen maar een beetje scrollen op Pinterest kan geen kwaadđ€Ł
Ik begin bijna te twijfelen maar er is nog gewoon een avondklok toch? Het is hier echt zo druk op straat als ik uit het raam kijk. Hier onder mân raam stopt net een taxibusje en vervolgens komt er een student aan die met de chauffeur begint te praten: âJa de andere jongens komen er zo aan!â en ze steken samen een peuk op terwijl ze gezellig naast elkaar staan zonder 1.5 meter. Vervolgens komen er nog 5 gasten aan die ook nog even een peukie doen en vervolgens instappen en met de muziek hard aan wegrijden.
Ja heb ook al ontelbare keren per ongeluk een like gegeven aan de meest random berichten haha