Ja, tm morgenavond. Vanaf woensdag niet meer.
De boete van alcohol drinken na 20u zat net in mijn brievenbus: 350 euro!!!
Soms als ik me even kut wil voelen kijk ik naar positiekleding en dan bedenk ik me dat dat mijn toekomst word.
Eruit zien als iemand die shopt bij esprit met af en toe een uitstapje naar de the sting
Netjes
Snel IG van Debbie openen voor inspiratie!
Ja dat kan ik ook nog doen, mezelf en mijn borsten in te kleine, korte jurkjes proppen
Ohh shit, heb je bericht niet meegekregen maar dit is even veel geld. Vond een wildplas boete al veel geld.
Ik had gisteren echt dezelfde twijfels, had gisteravond m’n trein gemist en was daarom zelf ook pas om 22.20uur thuis (vond het echt spannend joh maar dat terzijde). Maar was echt verbaasd over 1) de hoeveelheid mensen die nog op het station waren na 22.00uur en 2) hoeveel mensen geen mondkapje droegen of onder hun kin oid. Echt de helft bijna zou ik gokken. Vond het echt zo raar (en stom)!
Jongens, als je gaat verhuizen besef je echt hoeveel spullen je hebt he
Krijg helemaal de drang om te ontspullen
Ironisch ook dat ik 4 lege planners vind
Ik heb de ambitie of gepland georganiseerd en gestructureerd te leven maar … maar ja, leuk idee, uitvoering minder
Ja en nu neem je jezelf voor dat als je straks in je nieuwe huis gesetteld bent dat je dan écht gestructureerd en georganiseerd gaat leven, maar we weten allemaal wel beter
Whaha herkenbaar. Bij mij kwam m’n verhuizing best op een goed moment, was aan het begin van corona dus kon opeens nergens meer heen, had niets te doen en voelde me superonrustig, dus heb echt in superkorte tijd alles uitgezocht, uitgeruimd en ingepakt en toen nog weken zitten wachten tot ik de sleutel kreeg
Maar kon het ook niet over mn hart verkijgen (vrijwel) lege planners/agenda’s/notitieboekjes ed weg te gooien, dat voelde ergens een beetje als falen ofzo? Dus nu heb ik een la vol met van die dingen, nog steeds ongebruikt
Ik heb ooit gehoord dat je, als je betrapt wordt op wildplassen, beter kunt zeggen dat je aan het masturberen was omdat die boete lager is
Ik dacht dat het ondanks koningsnacht een rustige nacht zou worden. Maar mijn bovenburen hebben hun gitaar (met versterker) erbij gepakt. Ik ben te moe om te gaan klagen, dus ik ga wel op zoek naar oordopjes.
Ik kan niet meer slapen
Same ik ben door gesnurk en de katten wakker sinds half 5. Echt fml.
Ik doe mee. Sinds 4:10 doelloos te draaien en te woelen. Heb van ellende er zelfs nog een werkmail uit gestuurd 🤷😅
Ik heb ook slecht geslapen. Was t weer volle maan ofzo?
Ik hoor koeien in de verte. Ben geloof ik wel iets landelijker gaan wonen
ik zat hier net aan te denken! Normaal gesproken zou ik veel te laat wakker zijn om nog wat goeds te kunnen scoren. nu had ik gewoon even rustig kunnen snuffelen! Hopelijk aankomend jaar dan maar.
@Pippi als ik google mag geloven dan ja. misschien is dat een verklaring.
In de omgeving van Utrecht waar Serena woont deden ze dat vroeger ook. Vreselijk en helemaal niet leuk! Om 6.00 ofzo met die kutherrie door de straat fietsen, met de bus klepperen of aanbellen. De fietsbel gebruiken. Vreselijk.
En vannacht hoorde ik om 4.00 allemaal keiharde motoren of brommers rijden. Echt een kwartier lang ofzo, echt herrie. Geen idee wat dat was? Kan er zo snel niks over vinden.
@Bathwater dan zijn ze nu bij jou aangekomen vanuit Utrecht. Zouden het dezelfde zijn?