Wat je even kwijt wil #51

Hou jezelf goed in de gaten, ik heb dit in oktober gehad en loop nog steeds rond met schouderklachten vanwege de whiplash. Sterkte!

2 likes

Oke dit moet ik onthouden als het me nog een keer overkomt :joy::joy::joy::v:

2 likes

Thanks youtube voor deze aanbeveling. Ik ga hier helemaal stuk om

4 likes

Het is net alsof hij een plee borstel in zijn hand heeft.

3 likes

Ik sta als een echte boomer in de rij bij ikea omdat ik zo snel binnen wil als ie open gaat.

3 likes

Zin om de heledag in mn voortuin te staan met een blokfluit. Kijken hoeveel geld het oplevert…

34 likes

Ik vermoed eerder een tros tomaten en de hele straat klapt.

HEY ik heb een nieuwe titel. WHO DID THIS.

6 likes

Dit is wel echt een verhaal dat ik zou geloven. Blokfluit is echt het instrument van de duivel.

3 likes

Hoe groot schatten jullie de kans dat ik nog oranjetompoucen kan scoren bij de lokale AH? :sweat_smile:

Waar woon je? Ik kom wel een stuiver langsbrengen!

1 like

Kent ze de vader jacob lyrics? Dat is het enige wat ik kan op de blokfluit.

Lijkt wel een echt festival hier in het park, al vanaf 8uur harde muziek en drukte. Deze oma sliep nog :older_woman:

Ik zou vandaag op mn nieuwe werk rondgeleid worden, maar degene die dat zou doen is ziek 🄲
Nu vrijdag maar

4 likes

1e koningsdag sinds 5 jaar dat ik niet hoef te werken, maar nu wens ik juist dat ik moest werken (uberhaupt dat ik weer een baan heb) :sweat_smile:

6 likes

Zet er een bordje naast dat je voor 5 euro stopt met spelen. En dan lekker verder fluiten als iemand weer is doorgelopen.

16 likes

De oranje tompoucen waren alleen per vier te verkrijgen. Dus ik heb nu vier tompoucen in mijn eentje. Wat vervelend nou…

37 likes

Ik heb tompoucen besteld bij Robert van Beckhoven en we moeten ze door een drive through ophalen. Nu staan we in een mega file voor het ophalen :joy:. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor we bij het pick up point zelf aankomen.

22 likes

Ja ik hoopte stiekem nog dat ik gewoon om eentje kon vragen, maar ik wist eigenlijk al wel dat dat niet kon. Maar ja, toen stond ik al vooraan in de rij…

1 like

Beter hebben ze nog oranje tomsoesjes bij de Hema want daar heb ik misschien nog wel meer zin in dan tompoucen. Gister nog wel even een zak poffertjes in mijn kar gegooid tijdens boodschappen. Die pakken ze me niet meer af vandaag!!

2 likes

Ik mis de vrijmarkt zo erg, ik hoop dat we volgend jaar weer mogen.

12 likes