Wat je even kwijt wil #51

Zo kut om wakker te worden van geboor

1 like

Eindelijk een extra dagje vrij, is mijn vriend zijn wekker voor werk vergeten uit te zetten
 Prima, kan gebeuren. Gaat die tering wekker daarna NOG 4 KEER omdat hij snoozed in plaats van dat ding uitzet. :triumph::triumph::triumph: Ik lig dus nu al een uur op de bank, bloedje chagrijnig te zijn en meneer slaapt gewoon door.

Fijne Koningsdag, olé.

8 likes

Ik had ook een mega stapel lege notitieboeken (ik heb een beetje een probleem met die dingen steeds kopen), ik heb alles bij een studentencomplex gelegd met een briefje erbij dat het lege schriften waren en iedereen ze mocht pakken. Volgens mij waren ze na een halve dag weg!

5 likes

Ja en luilak is toch eigenlijk met Pinksteren? Bruggen en auto’s onder de slagroom, ketchup, boter, eieren gooien naar huizen, nou leuk :no_mouth: blij dat ik niet meer in Noord Holland woon haha

1 like

Als je zin en tijd hebt
 Ik heb na 2 x oefenen nog steeds 10 fout, best ernstig. Let op: het is
Alphen a.d. Rijn en 's-Hertogenbosch. Anders rekenen ze 't fout.

Hoezo is dat zoveel dan? Ik ging het even opzoeken want drink ook nog weleens wat voor m’n deur (maar dat is dus niet mijn tuin) met mooi weer en heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat ik na 20.00 uur dan een boete kan krijgen, maar ik vind 95 euro?

4 likes

Ah nee de bloemenwinkel is dicht vandaag :frowning: moet ik tot morgen wachten grrr

Godver echt haat aan de stakingen op het spoor vanaf morgen :confounded::confounded:

Ik had een biertje met vrienden geopened buiten om 21u :frowning:

2 likes

Ik woon in Belgie :frowning:

1 like

Hoorde gisteren dat er een behandeling niet meer kan worden gegeven op de ic, en niet alleen bij ons, maar in heel Nederland. En dan ligt daar een vader met blanco voorgeschiedenis en met kids van mijn leeftijd. Denk echt niet dat mensen realiseren hoe dicht we bij code zwart zijn, of het eigenlijk gewoon niet willen weten (wat ik snap overigens). Maar vind het wel echt heel heftig, nu.

4 likes

Hou jezelf goed in de gaten, ik heb dit in oktober gehad en loop nog steeds rond met schouderklachten vanwege de whiplash. Sterkte!

2 likes

Oke dit moet ik onthouden als het me nog een keer overkomt :joy::joy::joy::v:

2 likes

Thanks youtube voor deze aanbeveling. Ik ga hier helemaal stuk om

4 likes

Het is net alsof hij een plee borstel in zijn hand heeft.

3 likes

Ik sta als een echte boomer in de rij bij ikea omdat ik zo snel binnen wil als ie open gaat.

3 likes

Zin om de heledag in mn voortuin te staan met een blokfluit. Kijken hoeveel geld het oplevert

34 likes

Ik vermoed eerder een tros tomaten en de hele straat klapt.

HEY ik heb een nieuwe titel. WHO DID THIS.

6 likes

Dit is wel echt een verhaal dat ik zou geloven. Blokfluit is echt het instrument van de duivel.

3 likes

Hoe groot schatten jullie de kans dat ik nog oranjetompoucen kan scoren bij de lokale AH? :sweat_smile: