Waar woon je? Ik kom wel een stuiver langsbrengen!
Kent ze de vader jacob lyrics? Dat is het enige wat ik kan op de blokfluit.
Lijkt wel een echt festival hier in het park, al vanaf 8uur harde muziek en drukte. Deze oma sliep nog
Ik zou vandaag op mn nieuwe werk rondgeleid worden, maar degene die dat zou doen is ziek 🥲
Nu vrijdag maar
1e koningsdag sinds 5 jaar dat ik niet hoef te werken, maar nu wens ik juist dat ik moest werken (uberhaupt dat ik weer een baan heb)
Zet er een bordje naast dat je voor 5 euro stopt met spelen. En dan lekker verder fluiten als iemand weer is doorgelopen.
De oranje tompoucen waren alleen per vier te verkrijgen. Dus ik heb nu vier tompoucen in mijn eentje. Wat vervelend nou…
Ik heb tompoucen besteld bij Robert van Beckhoven en we moeten ze door een drive through ophalen. Nu staan we in een mega file voor het ophalen . Ben benieuwd hoe lang het duurt voor we bij het pick up point zelf aankomen.
Ja ik hoopte stiekem nog dat ik gewoon om eentje kon vragen, maar ik wist eigenlijk al wel dat dat niet kon. Maar ja, toen stond ik al vooraan in de rij…
Beter hebben ze nog oranje tomsoesjes bij de Hema want daar heb ik misschien nog wel meer zin in dan tompoucen. Gister nog wel even een zak poffertjes in mijn kar gegooid tijdens boodschappen. Die pakken ze me niet meer af vandaag!!
Ik mis de vrijmarkt zo erg, ik hoop dat we volgend jaar weer mogen.
wasmachine hoort toch niet bij de verantwoordelijkheid van de huisbaas, dat is toch iets wat je als inwoners zelf regelt
In mijn google foto’s op mijn mobiel krijg ik elke dag een fotoverslag van foto’s die ik twee jaar geleden heb gemaakt. Nu krijg ik dus foto’s te zien van koningsdag 2019 toen ik met mijn hele familie een weekend weg was in Limburg. Gewoon op het terras zitten met allemaal tafels aan elkaar geschoven, echt heimwee daarnaar.
dat ligt er maar net aan toch, als je als huisbaas een huis verhuurt uitgerust met apparatuur zoals wasmachine, dan is het wel aan hem/haar.
Tip als je samenwoont met veel mensen en je moet zelf de wasmachine fiksen: leasen. Flexibel, geen gezeur met een huisgenoot afbetalen of inleggen of gezeik bij verhuizen, wordt vaak binnen een dag een nieuwe geleverd als ie stuk is.
Ik hoop dat als destiny later een kind krijgt dat ze die dan child noemt.
Mijn vriend is Brits en woont bijna twee jaar hier nu. Vorig jaar vond ik het vet jammer dat hij Koningsdag niet kon ~ ervaren ~ maar toen dacht ik ach, volgend jaar weer. maar nu dus nog steeds niet en ik vind het echt jammer
Edit: zelfde geldt voor Bevrijdingsdag
Shit man. Staan dus in de file voor een tompouce en rijdt er iemand gewoon tegen onze auto aan . Gelukkig geen schade maar kom op, we staan de hele tijd stil.
Wie is die presentatrice bij Koningsdag en waarom doet ze het zo slecht
Ook als het kind geen child heet, is het nog steeds Destiny’s child