haha @Nescio on fire met verplaatsen!
Mijn broer wilt dat ik zijn huis ga schoonmaken en organizen. Ben er zo happy mee en ben hem nu van alles aan het aansmeren
Er skate hier net een heel gezin voorbij; moeder, dochtertje en daarna de vader achter een kinderwagen
Ben in een park aan het chillen hoor ik ineens hepe demonsrraties⦠voor de bvrijheid⦠ok
Niks kan ook tippen aan die van de Drie Graefjes , alle andere red velvet taartjes vind ik nepperds
Oh daar zou ik me echt aan ergeren, hippies. Ga gewoon lopen
Ik vond dat ik wel een glas Liefmans verdiend had, ik liep dus met mān glas naar de vriezer om ijsblokjes te pakken. Nou je raadt het al, geen ijsblokjes heb zoān hekel aan mensen die ijsblokjes pakken maar geen nieuwe maken
Ik ken iemand die dit toen probeerde, werkte helaas niet š„²
Ik zou gaan wandelen maar zit al een uur gebiologeerd naar Andre Rieu te kijken. Er gaat ergens iets mis
Ik heb tientallen van deze
Gewoon afspoelen en terug gooien! Nooit meer gelekt water in je vriezer en geen waterige drankjes meer het staat ook nog eens super vrolijk in de meeste drankjes
Ik heb mn neus al 10x met factor 50 ingesmeerd en toch blijf ik verbranden grrr
Haha ik ook, wat veel mensen daar he! Zo gek dat dit ooit normaal was
Artikel van NOS hoe er nauwelijks aandacht is voor het verdriet na miskramen, en wat voor foto doen ze erbij, drie stralende zwangere vrouwen met een kindje?! Dat kan toch niet?
Ik lig zo heerlijk in de zon in het park (en het is er rustig! Thank god), met een techno set aan. Dit park is nota bene een locatie waar vaak festivals gehouden worden dus als ik mān ogen dicht doe, is het net echt
Mān vriend en ik herkijken āthe good placeā vraag ik hem wie mijn soulmate zou zijn. Zegt hij de naam van mijn katš„²
Ik vond deze taart oprecht echt lekker
Vind ām ook niet verkeerd maar de echt red velvet smaak is mijlenver te zoeken XD
Echte red velvet heb ik überhaupt nooit op. Ik wil er zelf nog eens eentje bakken maar pas als mijn vriezer leger is.
Ik ben echt blij dat ik vandaag thuis gebleven ben. Krijg van allerlei vrienden/familie fotoās dat ze in een park zitten, superdruk overal en politie op de been, mijn eigen bank en tuin zijn echt veel chiller
Heb echt een topdag. Zal me alleen niks verbazen als ik straks ergens verbrand ben met mn witte bek.