Wat je even kwijt wil #51

Smaken oranje tompouces anders dan roze?
Bizar dat er files zijn voor fucking tompouces :sweat_smile:

3 likes

Echt fijn dat de supermarkt bij mijn flat waar iedereen al een jaar zit te vereenzamen in een studio daarop gemarket heeft door tompouces verpakt per stuk te verkopen :+1:t2:

13 likes

Respect als je ze alle vier opeet! Ik vond twee al veel :joy: (en had geluk want de bakker wilde mij ook wel een verkopen)

1 like

Ik denk dat ze nu (en vorig jaar) zo gehyped zijn omdat je verder niet veel Koningsdag-achtigs kunt doen.

Was dat altijd al een ding om te eten op koningsdag? Had nog nooit zo meegekregen dat veel mensen dat doen :joy:

5 likes

Ja oranje tompouce is voor mij echt een traditie, bij voorkeur als ontbijt

23 likes

Nou precies dit, ik snap het ook niet :joy:

1 like

Nou in de AH geen enkele tompouce meer te bekennen… En toen spotte ik ineens een red velvet taart van Dudok. En ik wilde lekkers dus dat is het geworden, maar ten eerste is ie roze en ten tweede vind ik die van de drie graefjes wel 10284747x lekkerder en meer als red velvet smaken?

6 likes

Hier bij jumbo en lidl ook geen tompoucen meer :disappointed_relieved:

1 like

Ik ging net lezen over misofonie. Nu vermoed ik dat ik dat heb. Blijkt dus dat mijn vriend niet irritant en luidruchtig is. Ik ben het probleem. Oops. Heb wel excuses aangeboden en ga even uitzoeken of je er wat tegen kan doen.

Aah juist heel lief van je, vind ik! Is ook niet not done hoor, het enige waarom ik me kan voorstellen dat ze een beetje moest lachen, is omdat het (in mijn omgeving in ieder geval) vrij gebruikelijk is om iemand de eerste paar dagen een fijne ramadan te wensen (als het begint, zeg maar), en het inmiddels al 2 weken bezig is. Maar, nogmaals, ik zou het juist lief vinden, dus stom dat ze een beetje moest lachen

5 likes

Niet iedereen doet aan de ramadan he, ik heb ooit interviews gehouden over dit onderwerp, en er waren best veel mensen die hier niet aan meededen. Ook vrouwen die wel een hoofddoek droegen.

4 likes

Bij de bakker waren 5 tompoezen 12,50.
Van de Hema 4 voor 2,25.
Had nu geen 12,50 contant maar ga volgend jaar denk ik wel proberen of die van de bakker echt 4x lekkerder zijn

2 likes

Hahaha nou ja, sowieso niet in een keer. Misschien kan ik er nog wel een slijten aan mijn buurman haha.

1 like

Ik heb nog nooit een oranje tompouce gegeten

9 likes

Ik vind tompouce sowieso maar smerig maar ik lijk 1 van de weinige te zijn die het niet te (vr)eten vind.

6 likes

Naar de kringloop geweest, boodschappen gedaan, stukje geschreven, planten gepot, koekjes gebakken (nou ja, die zijn nog aan het bakken) en nog Italiaanse bollen bakken en stofzuigen. Productieve dag dit :thumbsup:

17 likes

Ik mis de rommelmarkt en kringlopen op deze dag :pensive: zeker nu het weer zo mooi is, het was echt perfect geweest.

Maar ik maak dit nu beter in mijn hoofd dan het daadwerkelijk is, want normaal gesproken erger ik me dan kapot aan het feit dat het zo druk is dat je allemaal achter elkaar over straat schuifelt. En dat er dan overal jankende kinderen zijn. En draaiorgels :tired_face:

16 likes

Hier waren de kringlopen open en was ook echt druk al.

4 likes

Het is echt perfect weer om met blikken lauw bier over de vrijmarkt te slenteren.

Nu maar gewoon een rondje wandelen.

9 likes