Ik kwam in de stad twee meisjes tegen die naast de bakker (waar een enorme rij stond) kneitervals op hun viool aan het spelen waren. Slim wel, publiek afdwingen.
Jaloers! Hier is alles helemaal dicht
Ik kijk de desperate housewifes of Beverley hills en I lof it. Echt een guilty pleasure, no shame in my game.
Er staan twee jongetjes met een kleedje vol troep naast de bushalte. Terwijl hun moeder vanuit de flat fotoās maakt
Jij. Jij ging op spruiten in staan hakken.
gewoon beetje agressief spruiten snijden op zijn tijd is niks mis mee
Ik begrijp precies maar dan ook echt precies wat je bedoelt.
Mijn broer wilt dat ik zijn huis ga schoonmaken en organizen. Ben er zo happy mee en ben hem nu van alles aan het aansmeren
Er skate hier net een heel gezin voorbij; moeder, dochtertje en daarna de vader achter een kinderwagen
Ben in een park aan het chillen hoor ik ineens hepe demonsrraties⦠voor de bvrijheid⦠ok
Niks kan ook tippen aan die van de Drie Graefjes , alle andere red velvet taartjes vind ik nepperds
Oh daar zou ik me echt aan ergeren, hippies. Ga gewoon lopen
Ik vond dat ik wel een glas Liefmans verdiend had, ik liep dus met mān glas naar de vriezer om ijsblokjes te pakken. Nou je raadt het al, geen ijsblokjes heb zoān hekel aan mensen die ijsblokjes pakken maar geen nieuwe maken
Ik ken iemand die dit toen probeerde, werkte helaas niet š„²
Ik zou gaan wandelen maar zit al een uur gebiologeerd naar Andre Rieu te kijken. Er gaat ergens iets mis
Ik heb tientallen van deze
Gewoon afspoelen en terug gooien! Nooit meer gelekt water in je vriezer en geen waterige drankjes meer het staat ook nog eens super vrolijk in de meeste drankjes
Ik heb mn neus al 10x met factor 50 ingesmeerd en toch blijf ik verbranden grrr