Wat je even kwijt wil #51

Dat filmpje van Pownews over het Vondelpark vandaag, echt my goooood :confused:

2 likes

Ik heb 2,5 uur geleden eten besteld en krijg nu ineens de melding van ubereats dat er geen bezorgers zijn en dat de order gecanceld is… my god na 2,5 uur

5 likes

Die zijn wel 100x lekkerder.

2 likes

zo vals!!!

2 likes

Als je nog door wilt kijken, kijk naar de beelden van Arnhem in Sonsbeek :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Mijn moeder stuurde een fotootje dat ze vanmiddag met een thermos in het bos was. Dus ik grapte of ze een lekker oranjebittertje in d’r fles had. ā€˜Nee, witte wijn :+1:’
Ik hoef iig nooit te twijfelen of mijn ouders wel mijn biologische ouders zijn.

63 likes

Achter de kerk was het drukker haha. Hele demonstratie met 7 politie busjes en politie op paarden erom heen.
En mn favo een man pp een fiets die achter op zn fiets boxen had en een k3 lied over de politie draaide :joy:

8 likes

Ik zag het ja! Echt, geen woorden meer voor.

1 like

Aaargh I feel you. Net terug van bezoekje aan m’n zus en nu dus alleen thuis weer, maar overal op straat zie ik gezellige dingen en leuke filmpjes op socials met dj’s die draaien op binnenplaatsen van appartementencomplexen en nu voel ik me extra treurig :sob::sob::sob:

3 likes

Omg degene van de poll over mensen die Brabant schreeuwen op straat heeft voorspellende gaven, ze doen het nu hier ook. En ik woon niet eens in Brabant :sob:

4 likes

@monkeyslut sameee :frowning:

2 likes

Mijn eerste bananenbrood is nog te nat. Nu is die mislukt.

Denk dat mijn bananen te groot waren.

Soms heb ik echt zo’n gek besefmoment dat ik hier in een fijn huis leef, kan eten en kopen wat ik wil en dat als normaal beschouw, terwijl er zooo ontzettend veel mensen zijn die met zijn 8en in een huis/tent wonen, hongerig de dag doorgaan.
Kan daar op dit soort momenten wel om janken.

26 likes

Kun je hem niet nog wat langer in de oven zetten om verder te laten garen? Met aluminiumfolie erover zodat de bovenkant niet verbrandt?

2 likes

Ik hoop zo dat het hier na de avondklok rustiger word. Ik heb net in 2 uur tijd vanaf de bank al 2 aanrijdingen gezien omdat mensen dronken over de weg lopen, non stop getoeter en gebel omdat mensen dronken over de weg lopen, 3 vechtpartijen, iemand die op een auto aan het intrappen was en een idioot die op het tramhokje is geklommen.

Echt lekker rustig een koningsdag in een pandemie trots op het tata volk!

9 likes

Jongens, stop eens met feesten en herrie maken en ga lekker naar huis. Oma is moe en wil rustig lezen in bed :older_woman:

11 likes

Serieus he… ik word hier echt depressief van. Waar woon je? En wordt het al wat rustiger?

2 likes

Dit klinkt als koningsdag zonder pandemie :sob:

Vandaag lekker herinneringen opgehaald via app met een vriendin aan de goeie ouwe tijd dat we over een ramvol damrak naar leidse liepen en daar de hele dag lam stonden met alleen maar bekenden

1 like

Nee helaas nog niet, ik word er ook steeds geĆÆrriteerder van dus ik ga zo maar in mijn bed liggen dan zie ik het tenminste niet :sweat_smile:

In Amsterdam centrum dus midden in de zooi.

@Luipaard ja echt hoor! Ik zag mensen dansend met tasjes drank voorbij komen dat ik dacht ja leuk dat doe ik normaal ook. Maar niet in een pandemie. Ik vond mezelf afgelopen zondag al wild en illegaal dat ik met 4 vrienden in een tuin op 2 meter afstand van elkaar stond :joy:

4 likes

Ik heb hem denk ik al 1.5 uur in de oven gehad. Heb denk ik de verhoudingen fout, te veel banaan.

2 likes