Haha ik ook, wat veel mensen daar he! Zo gek dat dit ooit normaal was
Artikel van NOS hoe er nauwelijks aandacht is voor het verdriet na miskramen, en wat voor foto doen ze erbij, drie stralende zwangere vrouwen met een kindje?! Dat kan toch niet?
Ik lig zo heerlijk in de zon in het park (en het is er rustig! Thank god), met een techno set aan. Dit park is nota bene een locatie waar vaak festivals gehouden worden dus als ik mān ogen dicht doe, is het net echt
Mān vriend en ik herkijken āthe good placeā vraag ik hem wie mijn soulmate zou zijn. Zegt hij de naam van mijn katš„²
Ik vond deze taart oprecht echt lekker
Vind ām ook niet verkeerd maar de echt red velvet smaak is mijlenver te zoeken XD
Echte red velvet heb ik überhaupt nooit op. Ik wil er zelf nog eens eentje bakken maar pas als mijn vriezer leger is.
Ik ben echt blij dat ik vandaag thuis gebleven ben. Krijg van allerlei vrienden/familie fotoās dat ze in een park zitten, superdruk overal en politie op de been, mijn eigen bank en tuin zijn echt veel chiller
Heb echt een topdag. Zal me alleen niks verbazen als ik straks ergens verbrand ben met mn witte bek.
Het wordt bijv. gemaakt met karnemelk ipv gewone melk en heeft gewoon een hele typische smaak. Anders dan een āgewoneā cake of taart. En in de VS wordt het vrijwel altijd met een beetje een zurig cream cheese glazuur geserveerd en die van dudok lijkt gewoon iets van slagroom te hebben en massaās witte chocoladeschaafsel. Het is gewoon niet hetzelfde en lijkt in niks op de Amerikaanse baksels die ik red velvet op heb
Dit klinkt alsof ik die van Dudok beter vind.
Als het nu allemaal weer normaal was geweest was dit de beste koningsdag sinds tijden geweest. Dit weeeeeeer jongens. Beetje extra verdrietig wel
Als je het ooit zelf gaat maken raad ik je het recept voor red velvet cupcakes van Martha Stewart aan! Vind ik persoonlijk erg lekker
Ja snap ik ook wel weer. Mijn eierstokken begonnen opeens uit het niets te rammelen, denk dat het komt omdat die vader heel knap was
Ik krijg echt een error in mijn hoofd van de hoeveelheid mensen die ik zie knuffelen? Ik was gisteren even in een parkje en daar een hele vriendengroep die elkaar een knuffel gaf en liep nu langs een groepje vrouwen die ook allemaal knuffelden. Ik heb al meer dan een jaar geen van mijn vrienden aangeraakt, echt bijzonder dat mensen dat dus wel nog gewoon doen haha
Ja een Koningsdag zonder oranje tompouce is geen Koningsdag.
En vroeger aten we thuis dan pannenkoeken en poffertjes als avondeten
er zit een klein beetje cacao in en karnemelk (en verder een hoop kleurstof die ik meestal gewoon achterwege laat). in die van Dudok zit volgens mij helemaal geen cacao want hij is heel rozig en licht ipv een diepe kleur.
Aan mijn social media te zien doet iedereen toch nog iets leuks vandaag of gaan ze picknicken/borrelen want super heerlijk weer natuurlijk. Maar ik ben vandaag alleen maar buiten geweest om naar de Hema te lopen (lol, echt 100 meter ofzo) en ben ik net wakker van een dutje want ik was super moe ineens. Treurig wel. Koos vriendloos.
Uhhh ik volg ineens iemand op Insta die mammametpassie heet. Dat kan ik niet aan. Is dat iemand van hier ofzo? Hoe kom ik hier aan.
Misschien heeft het enkelbandjes-account weer een nieuwe eigenaar? Of had je die al ontvolgd.