Hahaha die heeft me dan gedeblokkeerd, zou kunnen.
Oh dat kan je overal halen! Zeeman action Blokker xenos Hema internet!! Misschien wel gewoon in supermarkten in het seizoen!
Ik heb er heel veel, superleuk als je een kan sangria maakt bijvoorbeeld
Hahah amai heeft ze jou geblokt omdat je haar op de feiten wees.
Jazeker, shit happens.
Sorry iz me
Wat een prachtig gebaar!!
Echt he!!
Ah goede daad weer gedaan, daarna weer lekker naar Griekenland en mensen knuffelen
brb even een emmer halen om een partij te kotsen.
Die enkelbandjes zijn is nog alive and kicking zie ik! Misschien ze we ze nog eens terug in de Viva 400.
Aah bedankt dit was ik vergeten maar ik wilde het onthouden vanwege hoe stom het was
en morgen weer retourtje griekenland xoxo
Ik heb de hele dag gewandeld met mijn hond, letterlijk vanaf 2 uur tot nu. In het bos, in het strand. We komen thuis en ze loopt nog steeds te zeuren en te blaffen
Is ze niet op je aan het schelden omdat ze gewoon botje&chill wilde?
Hahaha botje & chill Ze blaft naar de deur dus ik weet het niet, ik denk dan altijd dat ze naar buiten wil
Ondertussen in een paralel universum/forum āen weer moest ik mee, 2 uur lang. Wanneer snapt ze de hint eens?!ā
Ik vind het soms bijzonder wat vreemde mensen ineens aan je kunnen vragen. Ik ben dus aan het lopen want ik moet mn fiets ophalen. Ik heb een t shirt/blousje geval aan maar heb het niet koud want wijn. ik liep een oude vrouw tegemoet met een enorme kakstem die vroeg of ik het niet koud had. Wel schattig opzich maar wat als ik had gezegd jaa ik sterf hier vd kou! Of wat? Ik zie trouwens van alles voorbij komen van t shirts tot aan winterjassen.
Noujazeg, mān oom en zān vrouw hebben mān opa naar een verzorgingshuis gebracht zonder mij en mān moeder te informerenā¦
Mān oom neemt het haar kwalijk dat ze niet komt helpen, maar ze wonen in het buitenland en mān moeder heeft een zwakke gezondheid en sowieso HALLO CORONA. Ik ben zo boos. Mān moeder heeft nota bene een verpleegster/thuishulp geregeld die dagelijks twee keer bij mān opa komt. Mān oom en tante doen nauwelijks wat, echt ongelooflijk. En zelf gingen ze lekker in mān opaās boshuisje zitten omdat er een pandemie is, maar mān moeder moet wel naar ze toekomen met vliegtuig en allerlei ov. Bah, zo walgelijk.
Onze hond is dan ook wel eens overprikkeld (denk ik dan) en gaat dan blaffen, niet rustig liggen, niet luisteren etc. Ik doe haar dan vaak met een kluifje ofzo in haar bench en vaak ligt ze dan binnen 10 minuten te slapen maar kan ze buiten de bench niet rustig worden. Vergelijk het dan wel eens met een oververmoeide peuter/kleuter.
Maar misschien is het bij jouw hond anders
Argh ik zit aan mān 5e speciaalbier in de laatste zonnestraaltjes. Hoor ergens een feestje in een studentencomplex, ik wil ooooook.