Wat je even kwijt wil #51

Gatverdamme, het zondagavond gevoel is heeeel sterk vandaag na vier dagen vrij.

IK WIL NIEHIEET. :sob:

15 likes

Oooh wat een dag vandaag, de hele dag in de zon :sunglasses:

1 like

Wow wat bizar zeg :flushed: en ook wel sneu voor je opa

1 like

Zooo heerlijk dagje in de zon gezeten met speciaalbiertjes, tompoucen en McDonalds. En nu met een (letterlijk) voldaan gevoel op de bank ploffen. Joeeee

4 likes

Ben echt woedend. M’n opa kan ons ook niet bellen, want die snapt dat allemaal niet en is zo goed als blind. M’n moeder heeft net gebeld met m’n opa’s broer en schijnbaar heeft m’n opa sinds kort een mobiel. M’n oom en tante hebben gezegd tegen m’n opa’s broer dat hij t nummer niet aan ons mag geven, echt wtf. (We hebben natuurlijk het nummer wel gekregen, maar wtf man).
M’n moeder zit nu helemaal met blosjes op dr wangen van de opwinding:( zo zielig

8 likes

Er zat een netje mandarijnen in mijn too good to go pakket van Lidl en ze waren allemaal lekker!?!? Hoe is dit mogelijk. Kan me niet herinneren dat ik ooit mandarijnen heb gekocht waarvan geen enkele smerig/smaakloos was.

22 likes

Dat filmpje van Pownews over het Vondelpark vandaag, echt my goooood :confused:

2 likes

Ik heb 2,5 uur geleden eten besteld en krijg nu ineens de melding van ubereats dat er geen bezorgers zijn en dat de order gecanceld is… my god na 2,5 uur

5 likes

Die zijn wel 100x lekkerder.

2 likes

zo vals!!!

2 likes

Als je nog door wilt kijken, kijk naar de beelden van Arnhem in Sonsbeek :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Mijn moeder stuurde een fotootje dat ze vanmiddag met een thermos in het bos was. Dus ik grapte of ze een lekker oranjebittertje in d’r fles had. ‘Nee, witte wijn :+1:
Ik hoef iig nooit te twijfelen of mijn ouders wel mijn biologische ouders zijn.

63 likes

Achter de kerk was het drukker haha. Hele demonstratie met 7 politie busjes en politie op paarden erom heen.
En mn favo een man pp een fiets die achter op zn fiets boxen had en een k3 lied over de politie draaide :joy:

8 likes

Ik zag het ja! Echt, geen woorden meer voor.

1 like

Aaargh I feel you. Net terug van bezoekje aan m’n zus en nu dus alleen thuis weer, maar overal op straat zie ik gezellige dingen en leuke filmpjes op socials met dj’s die draaien op binnenplaatsen van appartementencomplexen en nu voel ik me extra treurig :sob::sob::sob:

3 likes

Omg degene van de poll over mensen die Brabant schreeuwen op straat heeft voorspellende gaven, ze doen het nu hier ook. En ik woon niet eens in Brabant :sob:

4 likes

@monkeyslut sameee :frowning:

2 likes

Mijn eerste bananenbrood is nog te nat. Nu is die mislukt.

Denk dat mijn bananen te groot waren.

Soms heb ik echt zo’n gek besefmoment dat ik hier in een fijn huis leef, kan eten en kopen wat ik wil en dat als normaal beschouw, terwijl er zooo ontzettend veel mensen zijn die met zijn 8en in een huis/tent wonen, hongerig de dag doorgaan.
Kan daar op dit soort momenten wel om janken.

26 likes

Kun je hem niet nog wat langer in de oven zetten om verder te laten garen? Met aluminiumfolie erover zodat de bovenkant niet verbrandt?

2 likes