Wat je even kwijt wil #51

Ik hoop zo dat het hier na de avondklok rustiger word. Ik heb net in 2 uur tijd vanaf de bank al 2 aanrijdingen gezien omdat mensen dronken over de weg lopen, non stop getoeter en gebel omdat mensen dronken over de weg lopen, 3 vechtpartijen, iemand die op een auto aan het intrappen was en een idioot die op het tramhokje is geklommen.

Echt lekker rustig een koningsdag in een pandemie trots op het tata volk!

9 likes

Jongens, stop eens met feesten en herrie maken en ga lekker naar huis. Oma is moe en wil rustig lezen in bed :older_woman:

11 likes

Serieus he… ik word hier echt depressief van. Waar woon je? En wordt het al wat rustiger?

2 likes

Dit klinkt als koningsdag zonder pandemie :sob:

Vandaag lekker herinneringen opgehaald via app met een vriendin aan de goeie ouwe tijd dat we over een ramvol damrak naar leidse liepen en daar de hele dag lam stonden met alleen maar bekenden

1 like

Nee helaas nog niet, ik word er ook steeds geĆÆrriteerder van dus ik ga zo maar in mijn bed liggen dan zie ik het tenminste niet :sweat_smile:

In Amsterdam centrum dus midden in de zooi.

@Luipaard ja echt hoor! Ik zag mensen dansend met tasjes drank voorbij komen dat ik dacht ja leuk dat doe ik normaal ook. Maar niet in een pandemie. Ik vond mezelf afgelopen zondag al wild en illegaal dat ik met 4 vrienden in een tuin op 2 meter afstand van elkaar stond :joy:

4 likes

Ik heb hem denk ik al 1.5 uur in de oven gehad. Heb denk ik de verhoudingen fout, te veel banaan.

2 likes

Hoe moet ik deze post snappen? Als in: weet ik veel waar jouw fles staat, wie wat zegt en waarom het al dan niet grappig is :sweat_smile:

8 likes

Ja er was verder ook niet zoveel in de stad qua entertainment ofzo lijkt mij? Sinds er geen gratis open feesten meer mogen ben ik niet meer in a’dam geweest met koningsdag :sob:

2 likes

Haha die man heeft van 2016 tot 2020 in Nederland gespeeld dus je had hem op zich eerder kunnen spotten.

1 like

Nee ik dacht echt waar gaat iedereen heen want er is niks. Je kan nergens plassen, er is geen muziek, sta je daar dan met een telefoon met muziek er op?

Ooh wat zonde! Wij gaan normaal nooit naar grote feesten maar meer de straatfeestjes die overal zijn. We hebben een aantal plekken waar we altijd heen gaan en dan tussendoor beetje rond lopen ergens spontaan dansen weer verder lopen naar de volgende locatie.

Nee je kan nergens plassen is vooral onhandig. Wij waren vanmiddag hier ff in t centrum, dacht ff rondlopen en ijsje eten. Maar je kon bij een aantal zaken natuurlijk ook van alles to go halen. Dus wij 2 drankjes gehaald en toen moesten we naar huis om te plassen :sob::sob:

Ooh nee! Dat is echt zuur als je er even uit bent.

Een vriendin van mij heeft een binnentuin die vanaf de straat bereikbaar is en die heeft op een gegeven moment met de buren, emmers water en een tuinslang vanmiddag/ vanavond wildplassers uit hun binnentuin moeten weg houden :joy::rofl:

14 likes

Ze zijn vuurwerkbommen aan het afsteken!?? :confounded:

1 like

Nee ik wilde 'm wel graag zien en ben met m’n moeder nog een rondje om het huis gelopen maar hier is überhaupt geen maan te zien :slightly_frowning_face:

2 likes

Bij ons niet hier!
Zag hem gister wel heel helder

Heb de hele dag in de binnentuin van een vriendin gezeten, mega chill. Maar die tocht naar huis net joh echt gekkenhuis. En overal de straatverlichting uit! Pikdonker, mega gevaarlijk. En nu staat er iemand met een karaokeset in de tuin te schallen. Oh en buikpijn want ik heb te veel frieten gegeten

2 likes

Ik ben echt compleet in de war welke dag het is

4 likes

Zaterdag

16 likes

Oh nice ik dacht zondag!

3 likes

Nee dat is morgen, dan is het 15 maart 2020!

21 likes