Wat je even kwijt wil #51

Mwah, goede huisartsen zijn echt wel begripvol en zeker als het over zoiets belangrijks gaat als je vaccinatie. Ik denk ook niet dat, ongeacht of je huidige huisarts je naam er wel of niet op heeft gezet, deze situatie wonderen doet voor het vertrouwen en jullie verdere patiënt-artsrelatie.
Ik zou het ook gewoon vragen van hé, die instanties hebben het gedubbelcheckt voor mij maar kunnen nergens mijn naam op de lijst terug vinden. Is er misschien iets misgelopen bij de informatieoverdracht?

4 likes

Ik ben seizoen 1 aflevering 1 van oh oh cherso aan het kijken (vraag mij niet waarom, weet ik ook niet) en toen ik het keek op de middelbare school had ik echt niet door hoe jong ze toen allemaal waren. Maarja ik heb ook geen wilde jeugd gehad dus ik kan mij er ook niets bij voorstellen. Ik ben nu 23 en kan mij niet voorstellen dat ik op mijn 18e of 19e op zo’n vakantie zou gaan met veel drank en seks

6 likes

Ik zou dat wel doen, het kan hier gewoon. Jij moet je goed voelen bij je huisarts en zij doet er blijkbaar alles aan om u niet dat gevoel te geven.

Ik sta op de lijst maar via mijn hematoloog maar die is aangesloten in een universitair ziekenhuis te brussel, wat dus betekent dat ik daar ook op de lijst sta. Maar op healthviewer staat er niets.

En ik dacht dat je apotheker ook kon zien of je daarop stond? Misschien daar eens informeren?

2 likes

Komt vast goed! Succes.

1 like

Jezus wat is het druk in de stad :flushed:

2 likes

Ik had laatst een herkansing voor m’n premaster die ik echt moest halen, want was een verplicht vak en ik heb hem gehaald yessss! Ben zooooo opgelucht :sob::partying_face:

50 likes

Ik kijk vanuit mijn huis uit op het beste terras van de stad en ik ben zo jaloers op iedereen die daar zit haha. Zo heerlijk in de zon!

4 likes

@Eddie als dit zo door gaat koop ik een koelbox die zet ik achterop mn fiets. En dan fiets ik naar belgie met een vaccin voor jou. ( Tegen de tijd dat ik bij jou ben heb jij die spuit allang gehad maar hey gaat om het idee)

13 likes

Ik ben woest op de oehoe’s die ik via de webcam volg

Zielig dierenverhaal

Mijn favo oehoe-kuiken is dood! Verhongerd! Zijn moeder is gestopt hem te voeren terwijl hij juist zo levendig was en altijd heel hard zijn best deed haar aandacht te trekken. Er lagen zat konijnen op voorraad dus eten genoeg. Moeders gaf alleen eten aan de anderen. Kutbeest. Zo is natoer blablabla. Nou ik haat de natoer

12 likes

Misschien komt dpd wel zelf op dat fietsje aangefietst

42 likes

Linksboven een gewicht van 83 kilo… straks staan er zo’n 20 fietsjes voor je deur :grimacing:

4 likes

Dat is inclusief bezorger :laughing:

13 likes

Het zoontje van een vriendin is jarig en ik heb hem een blokfluit cadeau gedaan, his parents gonna hate me :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Een rondje winkels gedaan en veel te veel uitgegeven. Nu kom ik er voorlopig echt niet meer :see_no_evil:

En ik vind het stiekem best grappig dat mijn nieuwe onderbuur zo ongeveer dezelfde stijl heeft als ik qua huis :joy:

2 likes

Niet alleen zijn ouders, denk de buren ook. :joy:

5 likes

Gelukkig woon ik niet in de buurt :joy:

3 likes

Even voor de inspiratie, want van al die komende vrije dagen krijg ik echt angst;

Zijn er ook mensen die die dagen zelf in hun eentje wat bedacht hebben om te gaan doen, en zo ja wat ga je dan doen?

2 likes

Ik heb net zo’n mooie vogel gezien, alleen geen idee welke. Had de grootte van een duif en z’n lichaampje heeft ook dat speciale grijs zoals een tortelduif. Maar op zijn vleugels had hij witte strepen zoals een Vink, en ook een blauw vlak tussen die strepen. Kan jij helpen @nello ?

1 like

Ik heb gisteren de koelkast schoongemaakt, vriezer opnieuw ingedeeld, nieuwe boodschappen ingeruimd en daarna in m’n eentje een biertje gedronken met blokjes kaas.
Andere ideeën: een heel eind wandelen met een podcast op, simsen, puzzelen, schilderen, onder het bed stofzuigen, keukenkastjes soppen, je huis een make-over geven, kledingkast uitruimen, oude spullen verkopen, een home-workout doen, online bordspelletjes doen, marktplaats of vinted afstruinen, lezen, boekenkast opnieuw indelen, een heel niche instagramaccount starten, jezelf leren coderen via codecademy of iets anders, yoga of mediteren, oude foto’s uitzoeken, een plakboek vullen met foto’s, kleurplaat kleuren, serie bingen, taal leren, bekende plekken opzoeken op google streetview, kapotte kleding repareren, al je pennen testen, een nieuw gerecht leren, iets bakken, nieuwe cocktails ontdekken, met een doekje al je plinten afnemen, planten verpotten, ramen zemen, in bad of uitgebreid douchen, oude vrienden opzoeken op social media en beoordelen, laptop deepcleanen met een wattenstaafje, je haar knippen/verven, skeeleren, jeans verknippen naar shorts, pinterestborden aanmaken, oude blogs lezen, make-upkwasten wassen, nagels lakken, gordijnen wassen, een verzameling uitzoeken, glas en papier wegbrengen, facebookvrienden opschonen, al je wachtwoorden veranderen en veilig bewaren, vogels leren herkennen, ieder bestaand topic op forumfeminarum lezen, trollen op andere fora, smoothie pakketjes maken om in te vriezen, boodschappen doen op de markt of bij een andere supermarkt dan je normaal komt, oefenen met fileparkeren, tiktok downloaden.
En als je het nu waagt om je eens te vervelen :rage:

92 likes

Klinkt als een Vlaamse gaai?

1 like