Ik denk dat ik weet welk account jij bedoelt haha! Moet wel lachen om die man (toch?), hij neemt het zeer serieus.
Ik had al geen zin vandaag, maar zit nu even buiten in de tuin en nu heb ik helemaaal geen zin meer om weer aan het werk te gaan.
Ik ga na werk eindelijk weer uiten voor hert eerst sinds maanden. Waarschijnlijk kan ik rollend naar huis.
Ben je al aan t voordrinken?
Ik moet werken tot 1700 vanaf huis maar wie zegt dat ik geen drankje inschenk om half vijf?
Dankjewel voor je berichtje. Lief! Het lijkt mij idd goed om eerst op een industrieterrein oid te beginnen, dat ga ik ook maar doen
Ben zenuwachtig š„² heb straks het tweede (en laatste) gesprek in een sollicitatieronde voor iets wat ik heel graag wil, en het is een gesprek met HR. Ik heb nog nooit een gesprek met HR erbij gevoerd dus ik ben benieuwd wat ik kan verwachten en of ze me nog zullen afwijzen
Mijn (beperkte) ervaring is dat met HR vaak over arbeidsvoorwaarden gaat. Dus dan is het handig als je ongeveer weet wat je wil verdienen/andere arbeidsvoorwaarden/hoeveel uur je wil werken.
Succes!
Ik heb echt een goeie dag vandaag, ook al ben ik de hele dag alleen. Lekker doen wat ik wil. Mood = good
Ik sluit me aan bij @Swelgje, maar ik heb ook wel eens vragen omtrent integriteit (je ziet je collega na een borrel op werk in de auto stappen terwijl hij behoorlijk wat heeft gedronken, wat doe je?) of als het een wat groter bedrijf is over je toekomstplannen, zodat ze weten of je toekomst binnen het bedrijf ligt of dat je na 5 jaar weer weg bent
Kwam op insta een uitnodiging tegen voor:
Koffie en sappies
met wappies
Klinkt een beetje als Brownies & Downies
Ik ben zo erg aan het zweten. Zo warm. Ik heb echt spijt van mijn kledingkeuze maar ik moet nog 4 uur
Die over integriteit ga ik onthouden! (na een akkefietje van een nieuwe collega die een systeem aanraadde en āopeensā zelf belangen bij dat bedrijf te hebben.)
Ik ben zo blij dat ik met dit weer thuis kan werken. Ik zit al de hele middag in het zonnetje met mijn laptop op schoot te werken, ik kan hier wel aan wennen.
Haha ik was een reactie aan het typen dat dat echt niet kan, toen bedacht ik me dat dat ook over coronawappies kon gaan (en niet over psychiatrie zoals ik eerst dacht) en toen vond ik het wel prima
Koop de volgende keer BiorƩ zonnebrand
Haha ja het was van zoān wappie ākoffiedrinkā account!
Er staat hier op 10 minuten rijden een vee bedrijf in brand en er zijn al 4600 varkens omgekomen. Nu proberen ze de stal ernaast met nog 3000 varkens te redden. Zo zielig