Wat je even kwijt wil #52

Er is een wat oudere man in mijn buurt, zijn auto staat altijd voor bij ons. Ik zie hem echt heel vaak zijn auto opnieuw inparkeren en de deuren checken en rondjes eromheen lopen. Maar ja tot nu dacht ik van you do you

Nu komt ie ineens midden in de nacht op zijn fiets aan, zet ie z’n fiets neer en gaat ie weer checken of de auto op slot is en even eromheen lopen enzo. Best wel sneu eigenlijk want het lijkt heel dwangmatig :pleading_face:

9 likes

Vandaag heeft wéér een vriendin van mij verteld dat ze zwanger is van de tweede… haar situatie is verre van ideaal - dat weet ik.
Toch lig ik nu thuis te zwelgen in mijn eigen single en kinderloos verdriet terwijl ik niet kan slapen.

12 likes

Story of my life dat ik ‘s ochtends denk “ah ja is vast toch wel koud om 07:00, even een jasje mee voor de zekerheid.”

En dat het dan al hartstikke warm is en ik de hele dag met die jas loop te zeulen :rolleyes:

14 likes

Jeeeetje ik ging prima slapen, maar werd rond 4u wakker met super erge hoofdpijn en nekpijn, geen idee waarom. We zitten in een huisje ergens en heb m’n eigen tas niet bij die helemaal vol Paracetamol en Ibuprofen zit, heb helemaal niks bij. :weary: Geen oog meer dicht gedaan, uiteindelijk opgezocht waar de dichtstbijzijnde supermarkt zit, dus om 7.00u was ik de eerste die daar naar binnen ging (in pyamabroek ben ik er heen gelopen) en 10 minuten later stond ik buiten met m’n Paracetamol en Ibuprofen en een ontbijtje. Als een soort junk heb ik in een parkje m’n pillen genomen en ben ik weer terug in het huisje en m’n vriend slaapt nog steeds. :joy:

Hopelijk kan ik zo ook nog ff wat slapen.

36 likes

iemand postte gister andre rieu ft. de macarena en sindsdien kan ik niet meer wegkijken
kwam net deze tegen

echt 100% peak white culture dit, het dak gaat er afffff
die vrouw ook bij 0:05, dat ben ik in de club als er een goed nummer komt

18 likes

Ik ben die man op 0:55 :rofl:

Maar ik vind dat je het orkest zo slecht hoort :disappointed:

2 likes

:joy::joy: Dit is al grappig maar icm jouw beroep vind ik het nog grappiger

8 likes

Ik ben echt zo gestresst de hele tijd en dat komt deels omdat ik het idee heb de hele dag bereikbaar te moeten zijn (ik word momenteel ook veel gebeld en gemaild over echt alles). Ik ben in principe gewoon vrij vandaag, dus ik denk dat ik gewoon mijn mobiel een dag uit ga zetten. Hopelijk brengt dat een beetje rust

4 likes

Ik ben stiekem echt stikjaloers op de mensen die deze zomer ‘gewoon’ naar het buitenland gaan (wel geel/groen gebied, anders vind ik je gewoon stom). Ben inmiddels al twee jaar aan het sparen voor een mooie reis, omdat het vorig jaar niet door kon gaan en het kriebelt zo. Maar durf het nu gewoon nog niet aan om in het vliegtuig te stappen. Hopelijk hebben we tijdens ons mini tripje in Nederland ook mooi weer en is het volgend jaar wel veilig genoeg :heart:

1 like

Waarom ben je dan jaloers, je kunt zelf toch ook gewoon gaan

1 like

:grimacing: Dit zou ik kunnen zijn. Ik heb dat ook, vooral met deuren, maar ook met stekkers. Heel vervelend is dat.
Ik weet overigens wel waar het vandaan komt en ga er therapie voor krijgen :slight_smile:

1 like

ik heb net een kop thee gezet met een nieuwe smaak en de thee door de gootsteen gegooid omdat ik het zo goor vond ruiken
het was pickwick delicious treats (???) hazelnoot cacao, gekregen van iemand
maar echt bah, en nu heb ik alsnog geen thee en geen zin om nieuwe te zetten

2 likes

Ik durf (ivm met mijn niet zo goede gezondheid) het nog niet aan om in een vliegtuig te stappen midden in een pandemie. Snap dat mensen het wel doen hoor, maar ik ben daar nog wat te voorzichtig voor.

@monkeyslut ja, dat zou misschien een optie zijn, mocht het mbt Covid beter gaan :relaxed:

5 likes

Ik ga zo met mijn moeder naar de stad. Moet naar de primark voor wat kleine dingen en ben benieuwd hoe druk het zo al is.

1 like

Als je toevallig naar die hele grote nieuwe in Rotterdam gaat; er stond voor het eerst geen enorme rij voor dat ze opengingen. Liep er net langs en was helemaal verbaasd haha.

1 like

Onderweg voor mn ct scan en zit voor het eerst in een bus en je kunt ineens je telefoon opladen en er is wifi :joy:

3 likes

Nee ik ga in Venlo! Kennis van me was er gisteren geweest rond 10 uur en toen stond de rij al het hoekje om. Echt belachelijk. Ze is toen eerst naar andere winkels geweest en toen ze terug kwam stonden er nog maar 5 man ofzo zei ze.

Je moet maar zo denken. Mensen die in de zomer in het hoog seizoen gaan , zitten altijd hutje mutje kutje flutje op t vliegveld. Er zijn altijd jengelende kinderen in het vliegtuig. En het is overal taffes heet en druk.

Plus nu kun je nog wat extra sparen en voorpret hebben voor je reis/vakantie in het najaar of volgend jaar.

11 likes

Gistermiddag stond er ook maar een kleine rij. Hopelijk valt het mee!

1 like

Ja ik snap er echt niks van. Je voelt je ook stom als je 15x moet vragen wat iemand zegt (ook omdat mijn vriend hem wel verstaat), ik vraag me af of hij dat door heeft.
Ik zou dus met hem nooit in een restaurant moeten zitten, als het op een rustig terras al te moeilijk voor me is.