Wat je even kwijt wil #52

Ik heb echt een goeie dag vandaag, ook al ben ik de hele dag alleen. Lekker doen wat ik wil. Mood = good :sparkles:

1 like

Veel succes zometeen! Ik heb dezelfde ervaring met HR als @Swelgje

2 likes

Ik sluit me aan bij @Swelgje, maar ik heb ook wel eens vragen omtrent integriteit (je ziet je collega na een borrel op werk in de auto stappen terwijl hij behoorlijk wat heeft gedronken, wat doe je?) of als het een wat groter bedrijf is over je toekomstplannen, zodat ze weten of je toekomst binnen het bedrijf ligt of dat je na 5 jaar weer weg bent

3 likes

Kwam op insta een uitnodiging tegen voor:
Koffie en sappies
met wappies

Klinkt een beetje als Brownies & Downies

9 likes

Ik ben zo erg aan het zweten. Zo warm. Ik heb echt spijt van mijn kledingkeuze maar ik moet nog 4 uur :frowning:

Die over integriteit ga ik onthouden! (na een akkefietje van een nieuwe collega die een systeem aanraadde en ‘opeens’ zelf belangen bij dat bedrijf te hebben.)

1 like

Ik ben zo blij dat ik met dit weer thuis kan werken. Ik zit al de hele middag in het zonnetje met mijn laptop op schoot te werken, ik kan hier wel aan wennen.

3 likes

Haha ik was een reactie aan het typen dat dat echt niet kan, toen bedacht ik me dat dat ook over coronawappies kon gaan (en niet over psychiatrie zoals ik eerst dacht) en toen vond ik het wel prima :joy:

1 like

Koop de volgende keer Bioré zonnebrand

2 likes

Haha ja het was van zo’n wappie ‘koffiedrink’ account! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Er staat hier op 10 minuten rijden een vee bedrijf in brand en er zijn al 4600 varkens omgekomen. Nu proberen ze de stal ernaast met nog 3000 varkens te redden. Zo zielig :sob:

6 likes

Een dag na het inleveren van mijn scriptie sloop ik mijn laptop. Symbolisch, maar hallo ik heb hier helemaal geen centjes voor :sweat:

7 likes

Ohh ik vind dit soort dingen zo verschrikkelijk :cry:

1 like

Ik voel me al een poosje niet zo heel goed (mentaal) en ik merk dat ik soms wat steken laat vallen op werk hierdoor. Ik heb weinig energie en voel weinig motivatie. Ik weet dat ik dit het beste aan zou kunnen kaarten op werk maar ik werk daar nog niet super lang en door corona ken ik mijn collega’s en leidinggevende ook niet super goed dus het voelt zo ‘eng’. Op mijn oude werk trok ik echt overal mijn mond over open maar nu durf ik het niet.

Ben ik vrij, weet ik niet wat ik met mezelf aan moet en doe ik alsof alles goed gaat zodat ik niet te veel hoef na te denken.
Ben ik aan het werk, weet ik ook niet meer wat ik met mezelf aan moet en wil ik mezelf het liefst van een klif afdonderen.
Echt wat is er mis met mij. :pensive:

Er zaten vanmiddag pijnboompitten in mijn salade en nu opeens komt die smaak naar boven. Ik had vast die verkeerde

2 likes

Ja die kreeg ik ook! Maar hier is de rook (nog) niet. Gaat inderdaad daar over. Schrok me dood van dat geluid trouwens.

Ah zo sneu :cry:

Ik ga zo een vriend (“beste vriend”) van mijn vriend ontmoeten. Door corona heb ik maar één vriendin ontmoet, dus ik vind dit weer spannend. Ik ben zo benieuwd wat voor type het is. Ze hebben bijzondere humor samen dus ik heb geen idee wat ik zo aantref :’)

6 likes

11 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het leed dat daten heet #5