Wat je even kwijt wil #52

Haha toen ik deze foto zag dacht ik oh dit moet ik niet aan mijn man laten zien. Die heeft hetzelfde als jij.
Ga jij wel de zee in als het water doorzichtig is en je de bodem wel kunt zien? (Doet hij ook niet)

1 like

Ik vroeg aan de jongens die in de speeltuin voor ons aan het blowen zijn of ze dat misschien ergens anders willen doen en toen vroegen ze of ze dan bij mij binnen mochten komen???

9 likes

Pff er kwam net in een woonwijk een losse hond afgestormd op mijn hond. En helemaal omhoog springen toen ik m maar opgetild had. We waren op visite en hadden al gehoord dat er een los in de voortuin zat die op alle honden afvloog, dus wij liepen speciaal aan de overkant richting de auto. Verdekt achter bomen en auto’s.

En dan probeer je iemand met ingehouden woede bij te brengen dat t niet handig is, per se een hond los in de voortuin. Maarja ‘hij doet niets’ he, dus dan is alles prima. :woman_facepalming:

Toen kwam ie nog met wat Oudhollandse leuzen waar ik niks aan heb. Lijn die hond gewoon aan of stop hem los in je achtertuin.

4 likes

Hahahaha :joy: dit is echt PRECIES wat ik bedoel haha

1 like

Jemig, ik heb echt een luxeprobleem. Eigenlijk heb ik zin in een donker biertje, maar het enige bier dat ik in huis heb is weizen, maar daar vind ik het weer niet lekker genoeg voor. Ik ga ook niet zoveel drinken dat er een fles wijn open kan, en de enige ingrediënten die ik voor cocktails in huis heb is voor een espresso martini, dus dat is m maar geworden. In de hoop dat ik nog kan slapen vannacht!

8 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Den Haagtopic

Omdat het een speeltuin is waar kinderen aan het spelen zijn en de rook bij mij naar binnen waait

Of is dat zo raar

19 likes

Nee, vind ik niet raar.

Ik zit eindelijk na veel gedaan te hebben op de bank. Heb nu al 3x tegen mijn vriend gezegd dat ik zo lekker zit, hij begon al een beetje te lachen. Dus bij dezen hier: ik zit echt zo lekker op de bank nu.

23 likes

Love jouw kind. :heart:

3 likes

Zit je lekker?

6 likes

The sky is awake so I’m awake :smiling_face_with_three_hearts:

Heb net zes minuten gedaan om op het woord perfectionistisch te komen. Wat een verlossing als je dan eindelijk op het woord komt wat je zocht zeg

6 likes

Dit weekend mag van mij nog heeeeeel lang duren. Het was zo fijn.

7 likes

Ik heb net tickets geboekt voor de zomervakantie en ben nu al helemaal gelukkig met de voorpret van de route uitstippelen en leuke plekjes zoeken om te slapen. Had niet door dat ik me zo verheugde om weer op vakantie te kunnen :heart_eyes:

7 likes

Dit klinkt echt als iets wat later een hele fijne jeugdherinnering voor haar kan zijn

2 likes

Ik vind het best asociaal om te blowen of te drinken in een speeltuin waar kinderen spelen eerlijk gezegd.

22 likes

Inmiddels is het geen zitten meer te noemen.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Noord-Holland

Pff ik ben verbrand. Zo irritant en stom van mezelf