Wat je even kwijt wil #52

Ik heb net tickets geboekt voor de zomervakantie en ben nu al helemaal gelukkig met de voorpret van de route uitstippelen en leuke plekjes zoeken om te slapen. Had niet door dat ik me zo verheugde om weer op vakantie te kunnen :heart_eyes:

7 likes

Dit klinkt echt als iets wat later een hele fijne jeugdherinnering voor haar kan zijn

2 likes

Ik vind het best asociaal om te blowen of te drinken in een speeltuin waar kinderen spelen eerlijk gezegd.

22 likes

Inmiddels is het geen zitten meer te noemen.

3 likes

Ja weenie zolang mensen geen letterlijk asociaal gedrag vertonen en geen speelapparaten bezet houden zou ik er niet zoveel moeite mee hebben. T is voor iedereen lekker weer toch

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Noord-Holland

Pff ik ben verbrand. Zo irritant en stom van mezelf

Nou ik ga morgen dan echt beginnen met baantjes zwemmen. Ga iets eerder die kant op om een bandje aan te vragen en even wat uitleg te krijgen. Ik hoop echt dat het zwembad en alles goed bevalt, het zit namelijk praktisch bij me om de hoek en dan heb ik ook echt geen redenen meer om niet een paar keer per week 45 minuten te gaan zwemmen :stuck_out_tongue:

11 likes

Bah dit is weer zo’n vreselijke zondagavond dat ik eigenlijk super moe ben en zou moeten gaan slapen maar dat niet wil omdat ik morgen weer moet werken :sob:

10 likes

Ieeh nee, ik moet echt op de grond kunnen staan. Anders kan zo’n dier nog steeds onder je door zwemmen :sob:

1 like

Ging ‘even’ lunchen met een vriendin. Hebben 6u op het terras gezeten in de zon :sweat_smile: Het was echt zo heerlijk daar, strablauwe lucht en klein briesje. Hier word ik zo blij van

14 likes

Ik ben net naar de bios geweest. Judeska in the house. Heb weer heerlijk gelachen, wat een pruthumor

3 likes

Ugh ik ook

Ik heb ook nul zin. Echt zo kut dat het dan op zondag me al ergert en niet pas maandagochtend :sweat_smile:

5 likes

Ik ben me helemaal misselijk aan het eten aan snoep banaantjes maar niemand kan me tegenhouden.

6 likes

Ik ook echt niet. Maar dat komt denk ik meer omdat ik al vanaf februari thuis heb gezeten ivm zwangerschapsverlof

7 likes

Ik ook :joy::joy: zit al de hele avond een smoesje te bedenken om eerder weg te kunnen. Verder dan ik zwanger zijn, kom ik niet echt ver

5 likes

Ik ook geen ziiiiiin. En volgend weekend ook alle dagen sociale activiteiten staan (waaronder m’n eigen verjaardag ha ha) en dat is héél lang geleden?!

Hahaha ik ook.
Was van plan een afspraak in het ziekenhuis te faken MAAR dat is echt het lot tarten dus durf ik niet

Wauw, nooit geweten dat het zo monsterachtig groot was :sob::sob: