Gefeliciteerd!!
Edit: oh sorry hier is een apart topic voor
Gefeliciteerd!!
Edit: oh sorry hier is een apart topic voor
Hoe kut als je zo’n pakket moet bezorgen ik zou ook zeggen: ehhh… KWIJT!
Merci!
Hahaha ik heb ook maar gewoon wat aangeklikt
Ja tuurlijk! Van Earpeace en dan de sleep versie!
Godverdomme mijn ogen vallen telkens dicht
Ik ben op weg naar den haag op bezoek bij een vriendin! En dan lekker fietsen door de duinen en hangen in een strandtent en nog naar de kringloop
Ik ben over een paar weken hopelijk klaar met mijn studie, 24 juni eindbeoordeling en ik ben nu al bang
Ik mag 1 juli voor de eerste vaccinatie en ben zo blij
Ergens half augustus kan ik eindelijk weer gaan leven
Van iemand anders dus?
Want ik heb wel eens vreemdere spullen van mezelf teruggevonden waarvan ik vergeten was dat ik die aan het meeslepen was (vieze onderbroeken, sokken, keertje glijmiddel )
Geen idee, maar ik vind het in ieder geen slechte nacht. Ook niet als het even met woelen was. Gewoon jaloers!
Was dit een staptasje ofzo? Voor in het geval je ergens spontaan blijft slapen
Bij mijn oude baan is een vervoer bedrijf een keer een wand van 2x2 meter kwijtgeraakt haha ook nog steeds geen idee hoe. Is ook nooit meer terug gevonden. We hadden er ook een heel klein doosje bij zitten en dachten die raakt vast kwijt en die was wel aangekomen
Mijn ene kat houdt van warm weer maar kan er ook niet zo goed tegen. Dus ligt nu met twee pootjes achter het gordijn in de zon en de rest van z’n lijf in de schaduw. Evengoed bloedheet maar ik keur het goed.
De kat heeft mijn Takkie-zwembadje lekgeprikt.
Ja al zeg ik wel altijd dat ik langs probeerde te gaan om het zelf op te lossen maar dat ze de bel niet hoorde door het lawaai maar dat is een leugen dus
Had besloten om de zijkanten van mijn haar weer te laten groeien. vanavond gaat de tondeuse er weer over heen. want ik trek die plukjes niet die ik kan draaien. (terug kerend probleem) Nieuwe poging richting de herfst maar weer. Van de zomer maar die kanten nog lekker kort.
Heb net ook een lijstje gemaakt voor dingen die ik mee moet nemen naar kantoor volgende week. echt de basics laat maar zeggen. Voelt echt alsof ik op een schoolreis ga ofzo. of de eerste dag na de zomervakantie dat je weer nar school gaat. Echt super raar. en ik wil niet.
Holy shittt ik ga echt dood van de hooikoorts. Zit helemaal te creperen hier
Ik ben momenteel in quarantaine omdat mijn naaste collega Corona heeft. Nu wil ik uit zelfmedelijden een jurkje bestellen bij de Zara maar dat slaat echt nergens op. Ik heb al teveel geld uitgeven de laatste tijd aan een tas en skincare producten. Hou je in hou je in.