Wat je even kwijt wil #52

Ok schijnbaar heb ik een ding voor oudere mannen met een baard. Cause damn m’n huisarts zag er goed uit met z’n baard.

8 likes

Ik ook, ik werk thuis en kon eigenlijk tot 8 uur blijven liggen :slightly_frowning_face:

Ik werd wakker door kramp in m’n been. Stond binnen een seconde rechtop in bed om het eruit te krijgen.

@OhMyGosh Zo kut dit :sob: Werk ook thuis vandaag dus ik had de wekker al wat vroeger gezet zodat ik lekker uitgebreid kom ontbijten. Maar zo vroeg was niet mijn plan!! Zul je zien heb ik een dip rond 3 uur ofzo. Dit gaat een lange dag worden.

Als het zo doorgaat met vaccineren, kan ik precies op m’n verjaardag een afspraak maken :grinning_face_with_smiling_eyes: leuk cadeau

15 likes

Ik heb vandaag de tandarts en de kapper. Beetje te fanatiek gepland met werk :sob:

1 like

Ik heb gisteren echt heel veel wijn op op een borrel van werk.
Ik kwam om middernacht dronken thuis en moest ook braken en toen was ik te laat.
Nou echt een en al narigheid, en ik heb vandaag een werkdag van 9 uur op meerdere locaties met allemaal belangrijke afspraken.

6 likes

Ik las gisteren dat een vrouw 10 kinderen op deze wereld had gezet. Dat is echt mijn grootste nachtmerrie. De angst dat enkele kinderen het niet gaan halen en dat je ook nog al je vrijheid voor een zeer lange periode kwijt bent.

En hoe moet je ze dan noemen?

Henk
Ulrike
Ingrid
Sjaan

Ank
Nico
Udo
Bert
Irma
Sonja

19 likes

Ik zag een haas met wandelen vanmorgen, en de zonsopkomst was zo mooi. :smiling_face_with_three_hearts:
Die vroege rondes met de hond blijven iets van klein geluk, hoe beroerd het mentaal ook gaat.
En stappendoel gehaald dus dat is ook chill

34 likes

Hoe je ze moet noemen is waarschijnlijk de minste van je zorgen dan :stuck_out_tongue: En ze had er ook al 2, wat een ellende. Via de natuurlijke weg ook schijnbaar, ze dachten er eerst 6 en dat werden er per echo meer :sweat_smile: Verschrikkelijk. Verbaasde me ook hoe ze nog kon lachen op die foto met die gigantische buik haha.

1 like

Henk 1, Henk 2, Henk 3, Gerda 1, Gerda 2, Gerda 3.

2 likes

Of die truck uithalen als die belgen met Axel denken

Henk
Khen
Enkh

Gerda
Dager
Etc

13 likes

Kim, Khloe, Kourtney, Kendall, Kylie. :thinking:

6 likes

Berend Bert Bertina Bertram Bep

2 likes

https://www.ad.nl/gezin/gezin-breidt-voor-11e-keer-uit-na-alex-axel-xela-lexa-xael-xeal-exla-leax-xale-elax-is-er-nu-alxe~a9d49ae7/

27 likes

Ik heb nu stiekeme hoop dat Gerda op den duur weer een top 10 naam gaat worden.
Wij pluggen deze naam zo vaak er moet toch een anonieme meelezer zijn die zwanger is en denkt: 'Gerda, dat wordt ‘em!’.

7 likes

Ik zit niet lekker in m’n vel vandaag. Het voelt vooral als te veel vel en ik weeeeeet dat ik meer zou moeten bewegen (naast gezond eten) maar het lukt niet.

1 like

Dat hebben de sterke kaboutertjes gedaan.

9 likes

Kokosolie is ook zo’n mooie thermometer haha, is al dagen echt olie nu!

Ik vroeg aan mijn vriend hoe hij had geslapen (we sliepen samen in een te klein bed) :“ja niet zo goed, 3x wakker”. Wtf man, in een normale nacht (zonder mijn vriend in mijn bed) zou ik al 1000x tekenen voor 3x wakker per nacht.

9 likes