Mijn vriend heeft die van ons ingesteld als Wifi Wartaal
Ik heb een tijdje in een verbouwde kerk gewoond en onze wifi was daar ‘gebodspot’.
Wij hebben NH Hotels als naam voor ons netwerk, N H van onze initialen Nico en Hetty maar echt al zo vaak van vrienden de vraag gekregen ‘waar staat hier in de buurt dat hotel dan?’
Jezus wat is dit voor een nacht. Sinds gisteravond onverklaarbare pijn aan mijn rug. Ga om 23.00 uur slapen en word om 00.20 uur wakker en ben echt klaarwakker?? Alsof ik hele nacht geslapen heb. Draaien in bed doet echt pijn dus ga beneden op de bank liggen en serie kijken. Om 02.00 uur weer naar bed en ben om 04.15 uur weer klaarwakker en mega pijn aan mn rug. Voel me een bejaarde van 90 jezus laat me slapen en geen rugpijn meer
Zo slecht geslapen. Ben echt tig keer wakker geworden omdat ik op m’n arm lag ofzo en de bloedtoevoer daarmee volledig afsneed
Omg, ik heb mijn eerste permanente rimpel gespot
Voor de mensen die het Lego boeket willen, het is weer te bestellen via de website van Lego!
Ben me geestelijk aan het voorbereiden op mn eerste fysio voor mn arm…
Hoop zo dat ze wat voor me kan doen
Ik ga morgen een weekendje weg. We luiden het alvast in door vanavond lekker uit eten te gaan samen. enige nadeel is dat ik vandaag nog ’ even ’ moet werken. Ik zit al helemaal in de weekend mood en heb dus 0 zin. Ik heb nog werk voor 10 dagen liggen dat ik in vandaag moet proppen. En wat gaan we dan doen ? Precies; Forummen!
Ik wou snoozen vanochtend, gooit mijn vriend water over me heen. WATER.
Oke wel terecht want snoozen is killing maar hallo laat me even langzaam afbouwen ofzo
Gek dat ik kennelijk een broodje met kaas en tomaat uit de oven ongezonder vind dan eenzelfde broodje met hetzelfde beleg maar dan koud.
Echt alsof het uit de oven opeens gelijk staat aan met een frietje ontbijten. Mijn hersens werken soms echt raar
Ik ben vandaag eigenlijk vrij en ik wilde gaan sporten en daarna de stad in om te winkelen (voor het eerst sinds corona). Alleen nu is er een collega ziek en ga ik toch werken:disappointed_relieved:
Werd vanochtend voor de tweede ochtend op rij gewekt door een klopboor-alarm. Handig, geen wekker meer nodig zo.
IJskoffie <3
Ik ga morgen verhuizen en ik ben zo gestresst
Onze gebeden zijn verhoord?
Dat wordt een enkeltje links
Ik gok van niet, want Jumbo heeft gereageerd dat ze de reclame niet gaan aanpassen en het artikel sluit af met: ‘‘De KNVB heeft besloten om het bij het verzoek te laten en onderneemt geen andere stappen.’’
Oh ik zou je eigenlijk als tip meegeven om niet te verhuizen, maarja Succes alvast!!