Ik ben dan nu wel enorm benieuwd naar welk boek je zo lang op zoek bent geweest!
Ik zou willen dat ik net zoveel zelfvertrouwen had als die zogenaamde coaches op Insta. ‘Hierna word je echt een ander mens!!’ 
@Perzikjes en @Autumn Oh ja snap ik, halve info weer
Maar het boek ‘Arabia bij je thuis’ van Merijn Tol en Nadia Zerouali. Die is alleen nog maar tweedehands te krijgen en werd elke keer voor 50-100 (of nog meer) aangeboden. Nu vond ik hem op bol voor 30 euro!
Wat een kutdag.
Ik ben zooo toe aan vakantie maar ik moet nog 5,5 week echt hard werken 

Nee
Wat bedoel je?
How haha geen idee, ik zie dit nu pas. Heb het verwijderd.
Mijn vriend zei net: haha hilarisch.
Nu denk ik dat hij stiekem hier mee leest. Al weet hij amper wat van het bestaan van het forum.
Heb ik vanmiddag 2,5 uur op het terras gezeten en old mout gedronken terwijl ik morgenochtend een tentamen heb?
Misschien 
Ik hoop het
Vooral die van de Snollebollekes. Omg dikke haat aan die reclame 
Het is gebeurd. Ik ben verband
Elke keer dat lied in mn hoofd 
Test, heel. Ohnee toch niet. Zie opeens iedereen ‘Muy’ gebruiken dus ik dacht dit is 1 april 2.0.
Is er hier iemand toevallig studentendecaan op een hbo of universiteit? Zo ja, mag ik je via pb een paar vragen stellen?
Ik dacht huh decaan daar moet je toch volwassen voor zijn??
Maar dan bedenk ik me dat ik tot de groep van babys behoor hier
Haha, sorry ik bedoel een studentendecaan. Waar studenten bij terecht kunnen voor allerlei problemen en bijzondere situaties die gevolgen hebben voor de studie.
Heb je hem daar lang voor moeten opleiden? Ik zou graag willen dat mijn vriend mn vajay waxt maar ben bang dat hij het verkeerd doet
Muy dik