Wat je even kwijt wil #52

wow hoe doe je dit onder werk tijd? valt dat dan niemand op?

Ik zag ook eerder vandaag iets over vrij nemen gewoon zo op de dag zelf. vraag me echt af hoe je dit doet.
Weet niet beter dan dat je bijv paar weken van te voren netjes vrij moet vragen.

Fietsen op een rokzadel is echt raar. Als je een bocht ingaat beweegt het zadel mee en je moet veel actiever zitten ofzo? Nou ja het is wel een stuk chiller zo met een rokje aan fietsen dus tabeee half naakt fietsen.

1 like

ik ook niet, nu en bij mijn vorige banen is/ was het indd ook zo dat je dat een paar weken van te voren moet/moest aanvragen, maar dat is denk ik per werkgever gewoon echt verschillend!

1 like

Scheelt er toch een beetje aan hoe je werk in elkaar steekt. Ik werk vaak bij bedrijven waar je je eigen takenpakket hebt en als je alles hebt gedaan kun je nog extra taken oppakken die minder haast hebben of vrij nemen. Maar als je collega’s afhankelijk van je zijn (in de zorg of in een winkel bijvoorbeeld) is dat wel anders.

10 likes

Ja precies, ik heb een job waarin mensen afhankelijk van mij zijn bijv. (IT) Als ik vrij wil dan moet ik het echt inregelen dat mijn collega die dag alleen is, aanspreekpunt etc en het alleen kan die dag.
Zou me echt heerlijk lijken om wel eens te zeggen; not today satan.

1 like

Die nieuwe emojis doen het niet op m’n laptop, en normaal gesproken maakt 'ie er dan een kruisje van maar nu gaat 'ie de emoji naar iets ā€˜soortgelijks’ veranderen

Ik: 1 2021-06-08 om 16.13.14
Laptop: Schermafbeelding 2021-06-08 om 16.13.14

32 likes

Nou gewoon gaan
Nee dat valt niemand op

Officieel moet ik ook 2 weken van tevoren ā€œnetjesā€ vrij vragen en moet er achtervang zijn, maar voor een middagje ofzo hoeft dat niet

Het was alleen een vraag! Ik moet dit legit ook maar gewoon eens gaan doen. (op een dag dat er niet veel gebeurd dan)

@Molotov ah nee heel veel sterkte <3

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik geef toch ook gewoon antwoord :stuck_out_tongue:
Ja lekker doen!

1 like

Wat erg, veel sterkte

2 likes

Jeetje wat verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte gewenst :heart:

1 like

Wat ontzettend naar. Veel sterkteā¤ļø

2 likes

Hier moet je eigenlijk een halfjaar vantevoren vrij nemen. Als je niet wil dat het geweigerd wordt tenminste.

@Molotov Heel veel sterkte :orange_heart:

2 likes

Oh nee wat verschrikkelijk… Was je hond nog jong? Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat ontzettend rot dat het zo is gelopen. Ik kan me voorstellen dat het heel erg is dat je geen fatsoenlijk afscheid hebt kunnen nemen.

Oh nee wat naar! :cry: En lijkt me heel onwerkelijk voor jou nu. Heel erg veel sterkte! :heart:

Oh nee, wat verdrietig! Dikke knuffel :heart:

1 like

Wat verdrietig, heel veel sterkte :heart:

Wat onwijs naar! Heel veel sterkte! :sparkling_heart:

1 like