Wat je even kwijt wil #52

Keukenpapier er omheen rollen, nat maken, in de diepvries, over 30-45 min drinkbaar!

Ja heb ik gedaan! Maar hij ligt er inmiddels een uur in en vind hem nog niet koud genoeg.

1 like

Oh shit, ja tegen die tijd ben ik meestal te ongeduldig en drink ik het gewoon. Of met ijsblokjes maar uiteindelijk is dat altijd zonde.

2 likes

Ik ben thuis thuis en ik voel me helemaal alsof er een deken van verdriet over me heen ligt. Alles hier is mama en ik mis haar zo. Sorry als dit het verkeerde topic is

57 likes

Vanmiddag heerlijk getraind in de sportschool. Ik moest mezelf er even toe aanzetten, maar heb dit zó gemist.

8 likes

Ik heb zo’n fijne verjaardag :cry: zit met dezelfde vriendin op het terras als vorig jaar, gaan zo nog ergens borrelen en dit is gewoon zo fijn?!

60 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag :tada:

1 like

Ik heb er ook zoveel last van sinds gisteren, niet normaal

1 like

Gefeliciteerd!:grin:

2 likes

Het is het wel echt waard :heart:
Maar kun je al naar de VS reizen dan?

1 like

volgens mij woont @Echo in de VS!

1 like

Gelukkige verjaardag !

1 like

Willen je vriendinnen alleen disney world doen? Of ook de andere parken? Ik vond epcot een stuk rustiger dan disney zelf. Misschien kan je dat als voorstel ook doen om een dagje tussendoor te doen.

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Wow ik kom er nu pas achter dat het Ek ook dit jaar gewoon Euro2020 heet

2 likes

Het kostte te veel om de sponsors hun merchandisings te laten veranderen :joy:

9 likes

@Echo misschien moet dit je titel worden :stuck_out_tongue: dit wordt zo vaak gevraagd haha

Net als waarom @Otzi een bad waar een soort bed van was gemaakt in haar badkamer had

6 likes

Ik heb net raar lang naar mijn tenen zitten staren omdat ik het vermoeden heb dat ze opeens langer zijn geworden, en ondertussen heb ik me verbaasd hoe lelijk voeten/tenen zijn.

3 likes

Ik las laatst dat voeten blijven groeien/breder worden?!

1 like

Waarom zijn het altijd de plekken die blijven groeien waarvan je het niet wil?
Neus, oren, tenen. Nobody asked for that.

1 like