Wat je even kwijt wil #52

Dit klinkt heavy :o Wil je er meer over kwijt of bewust niet?

4 likes

Oh huh bij mij staat dit als je 1e berichtje op het forum… alles okay?
Edit; snap het nu

ik ben okee maar ik ben wel weg en kom niet meer terug :slight_smile:

7 likes

Wat naar dat dat dan zo moet lopen. Ik vind het jammer dat je gaat :heart::heart:

2 likes

So confused

23 likes

Gister 7 jaar aan blogs gedeleted, terwijl het niet nodig was achteraf. :frown: Heb een back-up en ik hoop dat daar alles instaat. Anders heb ik nog wel een deel in Google Docs (en een deel in een andere back-up), maar moet ik die allemaal handmatig terugzetten. Plus dat ik geen idee heb wat een specifieke plugin gaat doen.

En dan moet ik nog 2 sites verbouwen, maar daar staat gelukkig een stuk minder op.

2 likes

Mijn katten asshole had als verjaardagscadeau een plantje uitgegraven vannacht. Ze moet vast gehoord hebben dat ik gisteren tegen mam zei: ‘ohnee ze klimt bijna nooit meer in de vakkenkast :sweat_smile:

Lekker helemaal niks doen vandaag tot 4 uur en dan schlempen op het terras. HEERLAK

7 likes

Mijn gelaserde tattoo zat op m’n rug. Ik deed wel eens een doordrenkt met water maamdverbandje in de vriezer die ik dan in een shirt plakte om die plek te koelen. Misschien heb je wat aan deze tip!

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Wat is er gebeurd? Werden jullie lastig gevallen door forummers ofzo?

1 like

Dus mensen die je ook irl kent, confronteren je met zaken die je hier post? Kunnen zij daarmee kappen of denken ze dat het oprecht iets onschuldigs is

1 like

Moeten we nu allemaal gaan raden over wie dit gaat?

Ik heb geen enkele fucking clou overigens :joy: maar noem namen of noem niks.

21 likes

Dit soort dingen gaan echt volleeedig langs me heen.

Maar ik vind het wel rot om te lezen dat er blijkbaar machtstructuren zijn of dat mensen zich niet vertrouwd/welkom voelen? Kunnen we daar niet even mee ophouden?

6 likes

Cryptisch.

Dat was ‘m.
Ik wilde eigenlijk exact datzelfde zeggen maar ik kon niet op het woord komen :joy: het enige waar ik op kwam was omslachtig maar dekte niet de lading.

Dat raden was ook retorisch.

1 like

Voordat je de "daders’ aanspreekt realiseer je wel dat je maar 1 kant van het verhaal hoort hè.

3 likes

Een simpele @daelyss had genoeg geweest. Maar thanks, weet nu na je meerdere Posts hier wat voor een ondankbare trut ik ben geweest naar jou toe en ik je safe Space vergald hebt. Jouw grenzen moest ik respecteren maar over die van mij werd er nooit gesproken.

Ik lees dit soort posts altijd zo: :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

Spendeer toch wel wat tijd op het forum, maar blijkbaar mis ik altijd een heleboel.

82 likes

Ja ik leef echt onder een forum-steen

12 likes

Zo snel gekeken en dacht even dat het snolledingetje was

4 likes

Ja true heb je ook gelijk in! Ik denk dan altijd als iemand zoiets post dat er wel degelijk iets gebeurd moet zijn maar ik het gewoon gemist heb. Maar misschien zijn het idd ook gewoon privézaken die niet met dit forum te maken hebben