Het volkslied gok ik, of bedoel je iets heel anders? Hahah
Ik ben ook aan het kijken, en de zang van de spelers en het lied loopt helemaal niet synchroon
, irritant.
Haha, nee iets met hosee hosee hosee we worden kampioen! En nog wat simpele teksten die ik niet heb opgeslagen.
Nouja liever te snel dan te laat zou ik denken
Geplaatst in het ‘WJEKW - Foto editie’ topic! Speciaal voor jouuuuu
Deze woorden ga ik voortaan ook gebruiken als ik solliciteer etc. Ik creëer kansen maar weet nog niet te scoren.
Ik wil voetbal kijken maar ben ook superdruk met m’n studie. Dus nou heb ik het opgezet op m’n mobiel en die naast me neer gezet. De uitzending loopt iets achter op mijn mobiel, dus als ik buiten OOOOOOHH hoor dan kijk ik even naar wat er 5 sec. daarna gaat gebeuren, en daarna werk ik weer verder ideaal zo
Je kan anoniem melding doen bij de politie. Je moet er wel wat mondiger voor zijn maar gewoon aangeven dat je anoniem wilt blijven en dus ook je huisnummer niet geven. Eventueel je mobiele nummer kan dan wel lijkt me.
Aan het begin van corona ging een heel goed restaurant naast ons huis dicht waar we nog nooit geweest waren want toen woonden we er pas net. Nu zag ik dat ze het terras weer aan het opknappen waren en ik zag online dat er een nieuw restaurant kwam. Ik was helemaal excited want echt chill om een goed restaurant naast je huis te hebben. Maar het menu is echt zo’n typische lunchroom kaart. Zo jammer.
Ik heb niets met voetbal maar ik vind het wel gezellig dat ik uit de hele wijk gejuich hoor opstijgen op hetzelfde moment haha, hoef de tv niet aan te zetten om te weten hoe het gaat
Ik heb echt zo’n leuke dag gehad vandaag. Jammer dat het morgen weer maandag is en ik moet werken
Waar ik woon wordt je daar ook echt helemaal mee dood gegooid. Nog erger als sommige tenten dan dezelfde eigenaar hebben en het menu letterlijk kopiëren plakken is alleen dan bij de 1 twee broodjes minder op de kaart
Ja lekker
Oke toch iets minder ideaal, want ik had de twee tegendoelpunten gemist haha
Altijd blijven bellen. Het is niet normaal als jij anderen hoort ruzie maken en zeker niet als daar ook dingen bij kapot worden gemaakt.
En al helemaal niet als er kinderen zijn.
Als de politie langsgaat en weet dat er kinderen wonen en/of deze aantreft, moeten zij dit doorzetten naar Veilig Thuis.
Dat anderen dit normaal vinden betekend niet dat dit zo is. Echt blijven bellen en anders zelf een melding maken bij Veilig Thuis als je je verdere zorgen maakt.
Zeker de politie erop wijzen dat je anoniem wenst te blijven, vanwege eigen veiligheid.
Haha nou dát liever dan dit lunchroom niveau hoor, dit is gewoon broodje carpaccio. Geen avocado te vinden.
Er staan wel een paar leuke dingen op de kaart maar het is ook te divers waardoor ik me niet kan voorstellen dat alles goed is.
Mijn hoofd maakte hier op een of andere manier smashed worteltaart van? Al zal dat in de hele hipster tenten vast al bestaan.