Onze wasmachine en droger worden momenteel geïnstalleerd en ik ben echt te enthousiast
Zoveel sport om te kijken, love it. EK hockey, tennis, nog een roeiwedstrijd die ik volg
Ooooh. Ik ben nu ongesteld. Fjieuw ik dacht dat ik helemaal aan het doordraaien was.
Ik heb sinds kort een puppy en omg ze is zo lief Het is mijn eerste hondje ooit maar het voelt als de normaalste zaak v/d wereld. Ik vind wandelen buiten nog wel spannend omdat mensen echt op haar af vliegen en haar aaien (omdat ze zoooooo schattig is ghehehe) en echt niemand vraagt dat maar doet het gewoon?? Echt brutaal vind ik persoonlijk. Maar ze is super vrolijk en vindt het helemaal gezellig met mijn vriend en mij
Ja leuk leuk allemaal maar waar zijn de foto´s??
Is er geen winkel dat custom wielren dingen maakt haha. Ipv van hem alles met een fiets geven. Geef je hem dingen voor de fiets met zijn foto erop
Pff gewoon al twee dagen achter elkaar dingen gestolen uit onze tuin aan de zijkant van het nieuwe huis. Gelukkig dat het toch dingen waren die we nog in de container moesten gooien. Maar echt haat aan het idee dat mensen gewoon maar zo onze tuin inlopen en spullen meenemen😤
Ik ben naar buiten gegaan in een jurkje, met ongeschoren yeti benen. Voelt toch wel als een overwinning lekker boeie
Het kan altijd erger (tenzij je toevallig echt hier woont):
https://www.ad.nl/den-haag/haagse-marktweg-is-de-mooiste-oranjestraat-van-nederland-hier-zijn-spijkers-met-koppen-geslagen~a7b3052d/
Ja dat wist ik haha
Mijn interesse is gewekt.
Ik zit temidden van een symfonie.
Drie tuinen verderop: hardrock
Direct rechts: singer songwritermuziek
In de verte schalt: Viva Hollandia
Vind het wel leuk haha, geen burenergernis
Wow wat bizar? Wanneer jullie thuis zijn ook?
Ik ben echt gaar, van de hoeveelheid dingen die ik heb gedaan en de warmte
Nee moet ‘s avonds gebeurd zijn na 10 want tot die tijd waren we nog in het huis. ‘S nachts slapen we gewoon nog in het andere huis tot we zijn verhuisd. Maar wel echt heel sneaky dus al 2x😧
Hahah ik sta net bij de zelfkassa bij de AH en naast mij twee toeristen die helemaal verbaasd waren dat ze niet met cash konden betalen. Ja wij tatta’s zijn zo goed van vertrouwen elke zelfscan kassa heeft een eigen geld laatje waar je zelf geld in mag stoppen + je eigen wisselgeld kan pakken
Pffff. Niet oke.
Haha dan zijn jullie beter te vertrouwen
Zo kut. Een collega vertelde dat hun dure en uitgebreide tuinset eens gejat is, maar dat moet wel via het water gegaan zijn, dat houdt me nog steeds bezig vaar je op een dag langs en denk je die tuinset wil ik en ga je dan snachts terug met je bootgang? Hoe vaak moet je varen en woonden ze zelf ook aan het water of hebben ze het ook nog via land in hun tuin moeten krijgen. Of zouden het jongeren zijn geweest die er dikke winst (of een goed moederdag cadeau) in gezien hebben? Fascinerend maar ronduit klote.
Alle nieuwe Delhaize hebben zo’n cash geld machine. Je geeft het niet meer aan de kassamedewerker maar gewoon die machine in stoppen.