Wat je even kwijt wil #52

en een lijk gezien tijdens zijn werk.

1 like

Same!

Heel ranzig, maar wel lucratief als er ambergris in zit. https://www.volkskrant.nl/economie/walvisdrol-gevonden-die-kan-zo-een-half-miljoen-euro-waard-zijn~bd70daaa/ Ik moest zelf eigenlijk direct aan Jona(s) denken en heb nu helaas Elly & Rikkert in m’n hoofd.

8 likes

Jona, joooonaa ga naar Nineveh! Maar Jona die zei: NEE!.

7 likes

Nog steeds geen eten…ik geef ze nog 10 min en dan ga ik bellen.

Ik heb de hele dag al trek. Terwijl ik gewoon al m’n maaltijden heb gedaan vandaag, heb dat wel vaker als ik in de ochtend heb gesport. Nu met laatste skyr op, tot morgen ochtend tot na nuchter prikken (suiker controle). Rip me.

1 like

Ja die kon ik dus niet goed zien, volgens mij waren het ā€œnetteā€ witte met blauwe sneakers, dus mis mogelijk toch een vinkje bij beige-bruine RGK-sneakers.

We hebben wel gescreamd idd.

2 likes

Dit was ik vroeger :rofl: wij zongen ook altijd Jonas ipv Jona

2 likes

Datingsite zoekfunctie op alleen vrouwen: 26 likes
Zoekfunctie op mannen en vrouwen: 1333 likes

Tough.

5 likes

Ik was net op een babyshower en heb mij zelden zo slecht op mijn gemakt gevoelt. We hadden echt 0 overeenkomsten of raakvlakken. Ja dat we vrouw zijn, maar thats it.
En nu voel ik me kut?! Slaat nergens op.

13 likes

Ik was al een beetje verbaasd toen ik je insta story zag :hugs: jammer dat het zo stom was

1 like

Ja iedereen maakte overal foto’s van, dus ik voelde de druk :joy:
Zwangere in kwestie vond het gelukkig wel heel leuk dat ik er was.

1 like

Zo voetballen tegen OekraĆÆne dus heb nu weer non stop dit in m’n hoofd
afbeelding

39 likes

De NOS had deze er net ook al in gemonteerd bij de voorbeschouwing (en terecht)

12 likes

Ik zat hier ook al SEYO SEYO SEYO SEYO en de rest van wtf raar wijf

7 likes

Hahaha was net zo blij dat het 2 seconden op de NPO was, bij de voorbeschouwing

1 like

Oh nee :frowning: dat is normaal wel echt een lekkere cocktail… zin in nu!

1 like

Ik zou dan zeker de politie blijven bellen. En wellicht ook een melding maken bij Veilig Thuis.

1 like

Ik zou echt de politie blijven bellen, zo kunnen ze een dossier op laten bouwen, en dan kan de politie zelf eventueel veilig thuis inschakelen. Indien er, in het bijzijn van kleine kinderen, vaak en hoorbaar ruzie gemaakt wordt is dit echt het beste wat je kan doen.
Zijn er nog andere buren die er last van hebben? Soms helpt het ook als er meerdere mensen meldingen maken, namelijk.

Een veilig thuis melding doen als je je echt zorgen maakt? Ik had een hele agressieve alcoholist als buurman die ook buren bedreigde. Zoontje van 4. Naast een heel sneue situatie voor de direct betrokkenen (vrouw en kind) was ik zelf ook helemaal klaar met het geschreeuw en elke paar weken de politie bellen omdat hij weer schreeuwend onder het raam stond midden in de nacht. Ik heb een veilig thuis melding gedaan, geen idee of ze er wat mee gedaan hebben maar had het mezelf ook niet vergeven als het uit de hand was gelopen. Hopelijk hebben ze dan op zn minst ook gezien dat de politie al tig keer daar was geweest.

1 like