Wat je even kwijt wil #52

Geplaatst in het ‘WJEKW - Foto editie’ topic! Speciaal voor jouuuuu :dog2:

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Voetbaltopic #2

Deze woorden ga ik voortaan ook gebruiken als ik solliciteer etc. Ik creëer kansen maar weet nog niet te scoren. :rofl:

32 likes

Ik wil voetbal kijken maar ben ook superdruk met m’n studie. Dus nou heb ik het opgezet op m’n mobiel en die naast me neer gezet. De uitzending loopt iets achter op mijn mobiel, dus als ik buiten OOOOOOHH hoor dan kijk ik even naar wat er 5 sec. daarna gaat gebeuren, en daarna werk ik weer verder :+1: ideaal zo

8 likes

Ik woon naast een druk kruispunt en op een straat vlak bij de verkeerslichten en auto’s staan hier soms hele liedjes lang stil. Het is nooit stil in mijn woon- of slaapkamer en hoewel ik eraan gewend ben is het zooooo’n verademing nu door een EK wedstrijd even helemaal niets te horen :heartpulse: Lockdown maart 2020 feels.

7 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/voetbaltopic-2

Leuk topic!

21 likes

Je kan anoniem melding doen bij de politie. Je moet er wel wat mondiger voor zijn maar gewoon aangeven dat je anoniem wilt blijven en dus ook je huisnummer niet geven. Eventueel je mobiele nummer kan dan wel lijkt me.

1 like

Misschien is het leuk om hem eens een bikefitting te geven? Dan wordt zijn fiets helemaal en professioneel afgesteld op wat het beste is voor zijn lichaam en eventueel nieuw zadel en stuur aangeschaft. T is alleen qua prijs niet vergelijkbaar met een fietsshirt, maar wel heel fijn als je zo vaak fietst.

5 likes

Aan het begin van corona ging een heel goed restaurant naast ons huis dicht waar we nog nooit geweest waren want toen woonden we er pas net. Nu zag ik dat ze het terras weer aan het opknappen waren en ik zag online dat er een nieuw restaurant kwam. Ik was helemaal excited want echt chill om een goed restaurant naast je huis te hebben. Maar het menu is echt zo’n typische lunchroom kaart. Zo jammer.

2 likes

Ik heb niets met voetbal maar ik vind het wel gezellig dat ik uit de hele wijk gejuich hoor opstijgen op hetzelfde moment haha, hoef de tv niet aan te zetten om te weten hoe het gaat

7 likes

Ik heb echt zo’n leuke dag gehad vandaag. Jammer dat het morgen weer maandag is en ik moet werken :pensive:

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Voetbaltopic #2

Waar ik woon wordt je daar ook echt helemaal mee dood gegooid. Nog erger als sommige tenten dan dezelfde eigenaar hebben en het menu letterlijk kopiëren plakken is alleen dan bij de 1 twee broodjes minder op de kaart :broken_heart:

1 like

Ik verbaas me daar toch zo over als een tent in een stad overvol met lunchzaakjes er ook één begint met precies dezelfde ongeïnspireerde dingen op de kaart en zielloze interieur in de zaak. Denk je echt dat de mensen nog een tent nodig hebben met de duizendste versie van een boerenboterham met smashed avocado en huisgemaakte worteltaart? Iedereen die dat wil eten heeft z’n favo plekkie al gevonden ondertussen.

10 likes

Ja lekker

9 likes

Oke toch iets minder ideaal, want ik had de twee tegendoelpunten gemist haha

1 like

Iedereen die dat wil eten heeft geen favo plekkie

4 likes

Altijd blijven bellen. Het is niet normaal als jij anderen hoort ruzie maken en zeker niet als daar ook dingen bij kapot worden gemaakt.
En al helemaal niet als er kinderen zijn.
Als de politie langsgaat en weet dat er kinderen wonen en/of deze aantreft, moeten zij dit doorzetten naar Veilig Thuis.

Dat anderen dit normaal vinden betekend niet dat dit zo is. Echt blijven bellen en anders zelf een melding maken bij Veilig Thuis als je je verdere zorgen maakt.
Zeker de politie erop wijzen dat je anoniem wenst te blijven, vanwege eigen veiligheid.

1 like

Haha nou dát liever dan dit lunchroom niveau hoor, dit is gewoon broodje carpaccio. Geen avocado te vinden.

Er staan wel een paar leuke dingen op de kaart maar het is ook te divers waardoor ik me niet kan voorstellen dat alles goed is.

1 like

Ik denk dat ik de grap mis maar waarom niet?

@batallador Ja echt verschrikkelijk. Het ergste van alles vind ik de muziek die overal hetzelfde en kut is :cry: Letterlijk de enige strandtent waar ik heen ga is hartbeach of de shore en m’n eigen werk want dat zijn de enige 3 leuke toko’s. En puntje maar is ver :crazy_face:

2 likes