Wat je even kwijt wil #52

Het viel me echt 100% mee. Auto weer lekker schoon, alleen geen andere vrouw te vinden in de wasstraat?

Love pms. Lekker uit het niks keihard janken omdat een klein dingetje niet lukt :+1:

1 like

Wat is een glas koude melk toch lekker.

9 likes

Ja dat is ook irritant haha. Bij tweedehands denken sommige mensen dat het dan 50 cent moet kosten, terwijl amper gedragen sneakers van 100 euro ook gewoon de helft of meer kosten.

Echt zo lekker gesport net! Gedanst, buikspieren en gehoepeld
En vanmiddag lekker naar het terras met een vriendin jeej

13 likes

Ik heb m’n lunch zo pittig gemaakt dat ik het nu zit op te eten in de badkamer (koelste plek van het huis)
Zweet breekt me uit :dizzy_face:

11 likes

Ik ben 24 en heb echt al veel rimpels op mijn voorhoofd 🄲 en ik kom nooit in de zon :sun_with_face:.
Kut man.

2 likes

Ah nice! En ja dat is bij mijn wasstraat ook vaak zo, gek is dat altijd

Oh dat heb ik ook altijd. Zijn daar alleen maar mannen? Heel bijzonder.

Die 2e maakt sowieso dit geluid:

wat heb je gemaakt dan?

Had dit laatst ook, ging voor het eerst door de wasstraat met borstels enzo, was ik nog nooit geweest (heb zelf geen auto en m’n ouders gebruikten altijd zo’n box), was ook de enige vrouw daar. Vond het wel echt vet leuk haha, al die borstels enzo over m’n ramen

2 likes

Die middelste hoort zo vind ik.

9 likes

Ja een soort noedelsalade (en dan met wortel, taugĆ©, paprika enzo) maar die dressing erbij… iets te veel rode peper :joy:

1 like

Klopt viel me ook laatste keren op

Volgende week ben ik jarig en kwam er net achter dat de bekendere bakker die hier zit deze maand mijn favoriete vlaai weer heeft als vlaai van de maand!

Zaterdag dus een lemon merengue voor wanneer mijn familie er is en maandag nogmaals deze voor op mijn werk.

Nu nog bedenken welke ander vlaaien ik nog wil voor op het werk. Heb er denk ik 4 in totaal nodig :sweat_smile:

16 likes

Kan ook komen doordat je huid droog/vochtarm is. Zeker met deze temperatuurwisselingen.

Ik sta hier in de badkamer en het is serieus koud?? Ik verhuis mijn bed naar het bad, denk ik.

Er komen al een kwartier allemaal plukken hooi uit de lucht waaien wtf. Bij ons in de tuin en op het dak enzo, maar de buren riepen ook al dat zij er last van hebben. Het komt ook letterlijk van boven uit de lucht

2 likes

Ohja dat is echt een stuk beter!