Wat je even kwijt wil #52

ieeeee
Is het een vliegend hert?

Ik heb geen idee :woman_shrugging::woman_shrugging:

Nope geen veelmol.

1 like

Gelukkig maar, ik was al bang dat thierry kwam infiltreren… dat moeten we niet hebben natuurlijk :neutral_face:

6 likes

Ah wat een leuk bericht. Veel plezier en succes vandaag!!

1 like

Ik heb een expliciet nummer van Doja Cat in mijn hoofd en liep net stiekem te zingen met een mondkapje op. Hopelijk heeft niemand het gehoord. :upside_down_face:

@MakeFezHappen Maak er een mooie eerste dag van. :sunglasses:

2 likes

Ik heb het sinds gisteren ineens heel behoorlijk in m’n rug en man wat is dat onhandig :weary: Kon me vannacht niet eens op m’n zij draaien in bed en aankleden kostte me vanochtend zeker een kwartier?

Echt wanneer ik net denk dat het iets beter gaat met me en ik op knap, 9 minuten in werk en ik zit alweer te janken. Maar goed, nog 8 uur en een uur standby te gaan. Tandjes op elkaar en maar weer door typen als een geit.

1 like

En als het niet gaat meld je je ziek. Want het is niet goed om te veel te doen en te veel aan te staan voor je werkt.
Overspannen zijn door je werk is ook gewoon ziek zijn. Jammer voor je werk dan.

1 like

Na vandaag nog vier dagen en dan vrij.


Oij, wie heeft me een nieuwe titel gegeven. leave my hair alone!!!

Ik haat het om op maandagochtend in mijn eentje op te starten met thuiswerken.

6 likes

Uitslag van mijn MRI was goed gelukkig :hugs:

194 likes

Yes!!! Taaaaaarrrtttt :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

Ik heb vanmorgen m’n jumpsuit binnenstebuiten aangetrokken. Vond al dat dat knoopje zo gek zat. Kwam er pas achter op school na 2 uur reizen, echt top!

2 likes

Wat fijn!!!:tada::heart:

1 like

I DID IT! Ik heb zojuist alleen voor het eerst gesport in de sportschool. Zou eigenlijk met mijn vriend gaan maar die kwam niet want het regent hard.

Daar wilde ik niet op wachten dus ben maar zelf gegaan, vond het super spannend maar er is eigenlijk niks spannends aan. Zat wel wat te kloten bij het fitnessrekje maar ach.

Leuk contact gehad met mensen, ik heb zin in de volgende keer! :grin:

61 likes

Om de maandagochtend iets dragelijker te maken:

:inlove:

12 likes

Ik stond net echt 10 min in de stromende regen naast een bushalte paal aan een smalle 60-weg (wat al kut was), slaat de bus me gewoon over!! En hij zou pas weer over een uur gaan. Toen moest ik een taxi bestellen voor een ritje van 10 min grrr

Nooo, het heeft vannacht naar binnen geregend, mijn hele kledingstoel met een gletsjer aan kleding nat. Het ergste is nog dat ik vannacht dit interne dialoog had:

“Hats, het regent zo naar binnen, je moet je raam dichtdoen”
“Nee”
“Doe nou maar”
“zzzzzzzzzzzzz ronk ronk zzzzzzz”

15 likes

Ik moest net ineens aan het laatste seizoen van Boer Zoekt Vrouw denken, dat we met z’n allen zaten te kijken naar drie jonge vrouwen met een leuk leven en leuke banen die competitie voerden voor de pik van een 40-plusser met een alcoholprobleem en een recreatieve drugsgewoonte die net ongemakkelijk was voor zijn leeftijd, en 4 jonge kinderen.

Nou ja dat wilde ik dus even kwijt.

54 likes