Ja, één criteria is minimaal 3 maanden of minimaal 3 ‘oplevingen/aanvallen/whatever per jaar’. Maar wat ik heb geleerd is dat een chronische ziekte daarnaast ook niet meer over kan gaan/gaat. Dat is ook een criteria
Chronisch betekent toch langdurig? Dus je kan dan bijv een jaar ziek zijn en dan weer opknappen
Hele late reactie, maar ik weet meteen welke winkel je bedoelt.
Was daar laatst ook voor het eerst en stond toen ook zo
En dat was om 17u op een doordeweekse dag.
Vond het binnen ook een hel en toen was het zelfs nog “rustig”.
Ik heb “chronische” idiopatische urticaria.
Maar de artsen zeggen dat het zomaar na 25 jaar kan stoppen.
Ik vind het na 15 jaar al best chronisch genoeg…….
Maar dan zou het dus niet chronisch mogen heten volgens jou, omdat het ook zomaar kan stoppen?
Ik kan mij goed voorstellen dat je het na 15 jaar genoeg vindt. Ik heb dit niet zelf bedacht hoor, maar dit is hoe ik het heb geleerd, ook tijdens mijn opleiding.
Misschien dat er in sommige situaties een interpretatieverschil zit tussen genezen zijn versus geen klachten meer hebben?
4 dorpen aangedaan in rondje van 25km, hoorde het achter me onweren, daarna naast me. Geen druppel gevallen waar ik was.
Wezen sporten voor het eerst in een week. deze week even niet tussendoor gesport omdat ik best wel wat dingen op mijn bord had en ook gesloopt was van fysiek naar kantoor gaan. Dus blij dat ik nu weer ben geweest en deze week ook weer meer kan. (Hoef maar 1x naar kantoor deze week)
Net mijn haar weer zitten bleekwassen en ik heb bijnnaaaa mijn eigen kleur weer. zooo gek.
Wel echt een rotzooi dat blauwe om er uit te krijgen.
Kan jij mijn life coach worden? Ik zou ook zo actief willen zijn als jij bent. Maar helaas ben ik nog liever lui. Iedere keer als jij je stappendoel hebt gehaald, kom ik net uit bed rollen.
Hier staat toch niet dat het ook nooit meer over kan gaan?
En alle criteria kloppen.
Maar goed, beleving is anders dan iets geschreven op papier.
Ik hoop van ganser harte dat dit voor mij niet chronisch is en ooit die klote pijn en jeuk stopt.
Ik ga later dit jaar hopenlijk omalizumab proberen
Nee, kan ik niet sorry.
Of schrijf een boek @anon4388265 over jouw hardloop avonturen, de natuur en de mooie band met je hond inclusief mooie foto’s
Bleekwassen???
‘‘De rennende autist’’ -werktitel
Haha, van insta naar boek
Running Willderling - The book
Hé bah dat heb ik ook! Echt vervelend dat jeuk.
Ik baal zo, er heeft iemand een kras in onze nieuwe auto getrokken over de hele lengte.
Hij is nog niet eens 3 maanden oud
Ik zou dit kopen
Ik ook.