Wat je even kwijt wil #52

Onthouden welke het zijn of foto maken en morgen eenzelfde zak opnieuw kopen :slight_smile:

4 likes

Oeh welke heb je gelezen?

Oke thats it ik ga dit weer luisteren.

3 likes

@midheavenmoon , @Ladybug en @Lort
Jullie zijn fantastisch! Ik heb dit gemist :smiley:
Oke, ik ga jullie plannen combineren. Ik laat de achterdeur op een kier en eet een deel van het kattenvoer op (of gooi het weg, idk) en maak een ravage van de keuken, zodat het lijkt alsof een kat heeft ingebroken, losse chipjes op de grond etc. Dan koop ik morgen nieuwe chips, en leg ik het voor de voordeur met een briefje erbij van een fictieve katteneigenaar uit de buurt die zich schuldig voelde om de rooftochten van haar geliefde fictieve kat. TADAA

16 likes

Heeee hoe gaat het met je? :heart:

Inmiddels wel weer beter. Mijn leven was een beetje ingestort en ik zelf dus ook. Daar heb ik veel (offline) aan gewerkt. Ben tijdelijk gestopt met mijn studie, ik ga in september weer opnieuw begonnen. Ben keihard in therapie gegaan, nu bezig met EMDR omdat ik in het afgelopen jaar meerdere traumatische dingen heb meegemaakt. Er wordt allemaal aan gewerkt dus. Ik zie weer lichtpuntjes en vooruitgang, dus dat is fijn.
Mijn sociale leven stond offline al op een heel laag pitje, dat kostte me al heel veel moeite, dus ik heb er toen ook voor gekozen om mijn kleine beetje energie offline te gebruiken.
Dit is een korte samenvatting van mijn afwezigheid haha. Ik wil niet alles op internet gooien, zoals jullie misschien wel snappen. Ik weet niet hoe actief ik nu ga zijn, ik wil het allemaal een beetje aankijken.

66 likes

Ooooh Hatsemetflats ben je er nog! Wat leuk!

Edit: had nog niet verder gelezen dus zie nu pas je bericht aan @Lentex. Beetje spuitelf

3 likes

Ze zijn nu weg om te wandelen. DIT IS MIJN KANS!

1 like

Fijn om te horen dat het weer een beetje beter met je gaat en wat goed dat je aan jezelf denkt! Je werd in ieder geval wel gemist hier! :heart:

2 likes

Lief!! Ik kan ineens met allemaal andere dingen dan hartjes reageren hier!!! Zo leuk

2 likes

Oh jeetje, klinkt heftig zeg!
Mocht je het er ooit over willen hebben, mag je me altijd een pb sturen :heart:

En leuk dat je er weer bent, ik had je gemist!

2 likes

Lief! Ik heb ook echt nog aan jullie gedacht hoor!

En over mijn studie: geen paniek iedereen!! Ik word nog steeds dominee!

31 likes

Fijn dat het beter met je gaat en dat het harde werken zijn vruchten heeft afgeworpen. :heart:

3 likes

Yess echt leuk dat je er weer bent @Hatsmetflats

3 likes

I support this!!!

2 likes

Leukste van vandaag is toch wel om @Hatsmetflats weer te zien! Ik heb je gemist! Fijn dat je er weer bent.

9 likes

Waarom jaloers, Kun je niet zwemmen bij jou in de buurt?

Er zat hier zo een plek in Rotterdam, wifi-loos stilte café, maar uiteindelijk gesloten door te weinig belangstelling. Echt zonde wel.

2 likes

Ik ben blij dat je er weer bent :unicorn:

1 like

Ik zit binnen aan deadlines te werken :sob:

1 like