Wat je even kwijt wil #52

Misschien ga ik heeeeeel toevallig straks wel mijn voortuin schoonmaken met een tandenborstel :relieved:

49 likes

@grace Ik zag een mooie afsluiting:

met zachte groet

5 likes

Kun je misschien een kots emoji toevoegen als standaard reactie?

Die voelt hier gepast

8 likes

Haat dat ik grote borsten heb en dat alles zo raar en stom staat. Laat me ook echt veel groter lijken. Shoppen is zo echt niet leuk, al die leuke kleding en dan wanneer ik het toch probeer is het ew.

1 like

Duidelijk iemand die in het verleden zo’n slap handje gaf bij kennismakingen.

13 likes

spongebob

deed me hieraan denken haha

3 likes

Hahah love je buurman! Ik ben heel benieuwd naar het live verslag als je buren thuis komen.

Zo iemand hebben we hier in de buurt ook, die staat nu oa op Dumpert :joy: die zette plantenbakken en aanhangers op de straat.

5 likes

Ik heb bejaarde overburen met een invalideparkeerplek.
Om de een of andere reden hebben ze er nu een tweede auto erbij en daarmee doen ze een soort stoelendans.
Als ze weg gaan met hun auto, zetten ze de tweede auto ruim achter de invalideplaats. Als ze dan terug komen zetten ze die auto weer op de speciale plaats en de auto waarmee ze kwamen op de vrijgekomen plek.
Zo houden ze dus 3 plekken bezet. Waarschijnlijk om hun buren te tarten, die hun bumper dan bijna tegen hun auto aan parkeren.

1 like

Ging het even opzoeken en het gaat om een winkel ipv een eigen huis - heb weer te snel geroepen :joy:

In twijfel of ik weer mcdonalds ga eten of voor domino’s of new york pizza ga. Lastig lastig

1 like

Ik heb sinds twee weken weer een spijkerbroek en man man man dat is geen feest zeg

3 likes

Maccieeeeee

1 like

Ik zie op instagram iedereen zwemmen en varen (echt waarom vaart iedereen op mijn insta opeens haha, nog nooit gezien) en ben jaloeeeers

Ik ben mijn zomer aan het inplannen (studentenwerk, vrienden) en omg ik denk zo vaak dat ik wel een vriend wil maar ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor :joy:

9 likes

Zijn er hier meer mensen met Simpel die geen netwerk hebben?

Ik heb de Turkse supermarkt in mijn buurt ontdekt, en die hebben ook een heel schap met allemaal soorten koekjes die ik nog nooit geprobeerd heb. Ik heb nu een soort chocoladekoekje waar een marshmallow in gepropt is en het is echt fantastisch! Ik wilde weer heel gezond gaan eten, maar dat lukt niet helemaal zo.

11 likes

En en en ? Zijn de eerste klappen al gevallen? Ruiten al gesneuveld?

1 like

Hahaha ik vind het zo leuk dat als iemand hier een grappig/spannend verhaal meemaakt met buren dat we dan met zn alle nieuwsgierig zijn.

11 likes

Dit is de meeste juice die je kunt krijgen in deze tijd

14 likes