Wat je even kwijt wil #52

Ik was vanochtend gaan zwemmen (zo heerlijk dat het eindelijk weer kan en er waren maar 4 bejaarden en verder niemand) maar nu heb ik de hele dag al ZOVEEL honger. Echt een nadeel van 's ochtends sporten vind ik dat haha

11 likes

En soms @Gelatelli helpt het om gedurende de dag juist koffie verspreid te drinken. Tenminste dat merk ik, dat het zorgt voor actief worden en dan gaandeweg kakt het in en word ik moe.

zo voelt het wel sjezus

9 likes

Ik drink gewoon helemaal geen cafeïne (behalve lichte thee in de ochtend maar die hoeveelheid is verwaarloosbaar), ik heb gemerkt dat dat op den duur toch het beste werkt tegen slaapproblemen!

1 like

Denk dat mijn buur weer aan het werk mag en optredens oefent, ik hoor nu al twee uur opera.

3 likes

Zo jammer de zon nu niet schijnt.
Had buiten midzomer willen vieren, maar dat is me iets te fris vandaag.

2 likes

Maar is het tenminste goed gezongen opera?

Altijd verwarrend deze dag. Ene kant love it dat het zo lang licht is (hoewel, vandaag lijkt het hele dag wel donker) andere kant blegg morgen weer richting de winter.

5 likes

Zo blij met de langste dag, niet alleen omdat het dan weer vroeger donker wordt, maar vooral omdat die kut knutten dan oprotten

1 like

Daar merk je de komende paar weken echt nog vrij weinig van hoor! Tijd van zonsondergang blijft voorlopig een beetje rond t zelfde tijdstip hangen.
Ik heb altijd pas als t Augustus wordt dat ik begin te merken dat t weer korter licht blijft en dan denk ik :frowning_face:

1 like

Ja, vanaf augustus merk ik ook echt dat de zonsopkomst ‘‘laat’’ is.

1 like

Haha het is 21 juni :stuck_out_tongue:

8 likes

Moest er even in komen (opwarmen van de stem klonk niet zo), maar op begeven moment klonk het heel mooi!

2 likes

Ik ga deze week voor het eerst sinds een jaar weer met de trein en een dagdeel naar kantoor. Het voelt als een schoolreisje, ga de avond van tevoren mijn outfit klaarleggen denk ik. En misschien prince mini stars kopen voor het echte schoolreis-gevoel :joy:

24 likes

Wat een kut bericht. Heb een gruwelijke rot dag dus van mij mag ie nu voorbij zijn. :sob:

1 like

ik zit de moulin rouge soundtrack te luisteren en word 20 jaar na dato (omg 20 jaar) gewoon nog steeds emo van die film

4 likes

Ik kreeg net echt zo’n random herinnering van iets wat ik in principe vergeten was maar ik ben echt in shock.
We gingen met een aantal klassen van de middelbare school naar een balletvoorstelling, maar nog voor die voorstelling begon gingen de lichten aan en werd aangekondigd dat we weer konden vertrekken want leerlingen op de voorste rijen hadden punaises (!!!) op t podium gegooid.
Realiseer me nu pas hoe freaking psycho dat was, weet achteraf ook precies welk groepje dat gedaan heeft maar man man, hoe haal je t in je hoofd?

7 likes

Dit is 20 jaar geleden?! :sob:

Ahh, sorry

Nee joh, was niet vervelend naar jou bedoeld!